pedofiileja paljastumiselta, kuten ennenkin.
Uusi sopimus on moniin tulkintoihin johtava eikä edes koske muita "sielunhoitajia" kuin pappeja.
Nimiäkään ei saa ilmoittaa ilman asianosaisten lupaa, eikä pappi voi todistaa oikeudenkäynneissä.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2010/12/1238755/kirkko-antoi-ohjeet-rippisalaisuudesta-pedofiilin-nimea-ei-aina-saa-kertoa
Kirkko suojelee
3
106
Vastaukset
- EROTKAA KIRKOSTA
ja suurin osa suomalaisista rahoittaa tuollaista rikollista toimintaa
- rahanne valheeseen
Erottu on jo yli 30-vuotta sitten EV.Lut kirkosta. En ole päivääkään katunut tätä eroani. Rahat olisivat menneet kuin Kankkulan kaivoon nyky-Luterilaisuudessa käytettynä valheellisuuksiin. Jos joku haluaa rahoittaa kirkkoa niin siitä vaan kirkolle rahat ja perinnöt niin hyvä tulee ja valhe leviää.
- sentään tunnustettav
tosiasiat on tunnustettava, eihän luterilaisuudessa ole mitään synnintunnustusta tai vastaavaa käytössä, joten hyvin harvoin kai kukaan saarnamies tai nuoriso-ohjaaja joutuu tilanteeseen, jossa joku seurakuntalainen mitään henkilökohtaisia asioitaan heille kertoisi.
Taas aivan liikaa melua tyhjän takia.
Oletteko te itse edes ollut koskaan syntejänne tunnustamassa luterilaiselle saarnaajalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861850
- 1121016
- 97912
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473