JEESUKSEN 2 RISTIÄ.
Tapahtumien selventämiseksi kirjoitan seuraavaa:
Olin ensin ristillä ulottuvaisuuden alueella, jotta tulisi selväksi kestäisinkö minä lihaan tullen ristin tuskat ja kauhut?
Minulla oli normaali liha- ja luukeho myös rinnakkaisulottuvaisuudessa. Kärsimyksen aikaan saivat minun viholliseni,
hallitusmiehet ja naiset, koalitiona.
Olin tuolloin ristiin kiinnitettynä 8 h 31 min. Tuskat olivat kovat siinäkin kehossa. Vapauduin sitten itse
ihan, omalla voimallani. Olen ollut elämäni aikana risteillä yhteensä 7 kertaa. Tavanomaisen lihan alueella olen ollut vain kerran se oli Jerusalemissa, Golgathalla Moorian vuorella, jokseenkin Al Aksan paikalla, vähän pohjoiseen noin 6-7 metriä.
Kirjuri.
JEESUKSEN 2 RISTIÄ.
Kirjuri 09.12.-10.
2
215
Vastaukset
- kjhttkk
Oikea ristin paikka oli Cordonin Golgatan juureella!
- Korjaus 11.12. klo
Gordonin Golgathaksi sanottu paikka on tahallaan tehty räjäyttämällä! Puutarha hautakin on tehty vasta 1874 v. Se siitä lähihistoriasta. Jos olet käynyt sielä, niin oppaat ovat kertoneet totuuden kyllä sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162326
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673