Kuulutteko ryhmään

äåäöåäp

Pitää muistaa että VIRKAMIESRUOTSI tulee ensin ( töitä ruotsinkieliselle VÄHEMMISTÖLLE )
PAKKORUOTSIN avulla pidetään yllä tulonsiirtojärjestelmää RUOTSINKIELISILLE väestölle.
Ruotsinkielinen vähemmistö on keksinyt SAMMON jolla voidaan suunnata varallisuutta oikeaan osoitteeseen ( ei ole ihme että jotkut kiljahtelee.....mahtavaa....upeeta....).
Pakolaispolitiikka ja RKP:n touhut ovat kolikon toinen puoli niinkuin SISAR ja VELI. RKP:n pakolaispolitiika on vain työkalu asemien säilyttämiseksi.Myös lehdistön SENSUURI on käsittämätöntä ko. asian suhteen he puolustavat 4 % etuja VAIKENEMALLA!!??
Kaikkein oudointa on ettei 96 % ei osaa päättää asiaa (vaikuttavat munattomilta, RKP:lä sitä on)

RKP-läiset käyttää puolustaessaan asemiaan mm. homo,lespoja,romaneja ja sitten vielä nämä perinteiset LAHJONTA,KIRISTYS ja UHKAILU

Yllättävää että Ylen toimittajatkin ovat alkanaat tai paremminki olleet pakkoruotsittajia.
Hesarihan on vaijennut ko.asiassa jo pitkään ( Olisko Erkko asialla ). Onneksi vaalit ovat tulossa.Muistakaa levittää tätä ilosanomaa ....mahtavaa ...upeeta....

Lipponen, Sasi ,Virkkunen, Stubb,Urpiainen ja monet muut joille maksetaan Ruotsituksesta kelleppä raha ei kelpaisi .

Pakkoruotsin edustajilla on tarkoitus estää vapaa valinnaisuus jotta opiskelu kävisi mahdollisimman vaikeaksi.
Pakkoruotsihan soveltuu vain niille joilla on hyvä syy oppia Ruotsia, valtaosalle siitä ei ole mitään hyötyä vaan iso taakka joka jopa estää menestymisen muissa pakollisissa aineissa.
Pahaa pelkään että esim. Virkkunen, Lipponen,Stubb ja Sasi tietää tämän joten heidät pitäisi julistaa kansakunnan VIHOLLISIKSI.

Nyt Virkkunen haluaa puuduttaa ala-asteen oppilaat jotta RKP-taustaisten etumatka kasvaisi oppimistulosten suhteen.

0

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Anteeksi

        että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
        Ikävä
        170
        1509
      2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

        Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
        Ikävä
        336
        1136
      3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

        Lähettyvillä??
        Ikävä
        49
        972
      4. Tappio Rydmanille

        Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
        Perussuomalaiset
        184
        852
      5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

        Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
        Ikävä
        39
        759
      6. Missä tapasit kaivattusi

        ensimmäisen kerran?
        Ikävä
        49
        720
      7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

        Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
        Suomussalmi
        30
        615
      8. Aattelin nainen

        Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
        Ikävä
        116
        588
      9. 54
        586
      10. Tiesitkös rakas

        Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
        Ikävä
        44
        541
      Aihe