Mutta todella lähellä oli...Menimme kauppaan vaatepuolelle....siinä kävelin edeltä ja emäntä perässä....ensin kumminkin pysähdyttiin sukkia katsomaan ja siitä siirryimme miesten housupuolelle,emäntä siinä sitten otti kaikkia housuja vähän esille kärrystä....katselin siinä ympärilleni.sanoin siinä emännällekkin että,ompa täällä hiljaista,vaikka kauppa oli ollut 2tuntia jo auki...välillä näinkin se totes.Siitä kävin sovittamassa muutamia,joo löyty,ja ei muuta kuin kyytiin...emäntä lähti siitä naisten puolelle ja minä kiiruhdin bokseri osastolle,hän lupas tulla pian....
siinä mä sitten aikani kattelin ympärilleni,ei ketään misään...toisessa päässä oli kaksi myyjää ja yksi mieshenkilöja ja emäntä naistenpuolella vähämatkan pääs....
Valkkasin siinä,ja tunsin kun joku olis osunu mun puseroon:kysyin siin sit suoraa,et olenko mä muka eläin?ei tälläsiä voi iskee jalkaan!!
Selkäni takana olikin tumma myyjä minun ikäinen,kuvankaunis.
Valitan mut en tiedä millanen peto olet,mut mitä niitä turhaan jalkaan laittaa...=)Outoääni,käännyin ympäri,Nainen oli luokkakaverini,onneksi,oikein sanavalmis tapaus...
Nainen siihen:tarvitko apua?juhlimaanko menossa kun on housutkin ostettu.k,k,-kiitos,en mä taid tarvii...Ja sit alettii juttelee kuulumisia.
Tästä lähin mä kyllä katson kelle mä puhun,meinas käyd kyl oikein moka....
töppäsin mut en
pahasti...
0
337
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827