Mutta todella lähellä oli...Menimme kauppaan vaatepuolelle....siinä kävelin edeltä ja emäntä perässä....ensin kumminkin pysähdyttiin sukkia katsomaan ja siitä siirryimme miesten housupuolelle,emäntä siinä sitten otti kaikkia housuja vähän esille kärrystä....katselin siinä ympärilleni.sanoin siinä emännällekkin että,ompa täällä hiljaista,vaikka kauppa oli ollut 2tuntia jo auki...välillä näinkin se totes.Siitä kävin sovittamassa muutamia,joo löyty,ja ei muuta kuin kyytiin...emäntä lähti siitä naisten puolelle ja minä kiiruhdin bokseri osastolle,hän lupas tulla pian....
siinä mä sitten aikani kattelin ympärilleni,ei ketään misään...toisessa päässä oli kaksi myyjää ja yksi mieshenkilöja ja emäntä naistenpuolella vähämatkan pääs....
Valkkasin siinä,ja tunsin kun joku olis osunu mun puseroon:kysyin siin sit suoraa,et olenko mä muka eläin?ei tälläsiä voi iskee jalkaan!!
Selkäni takana olikin tumma myyjä minun ikäinen,kuvankaunis.
Valitan mut en tiedä millanen peto olet,mut mitä niitä turhaan jalkaan laittaa...=)Outoääni,käännyin ympäri,Nainen oli luokkakaverini,onneksi,oikein sanavalmis tapaus...
Nainen siihen:tarvitko apua?juhlimaanko menossa kun on housutkin ostettu.k,k,-kiitos,en mä taid tarvii...Ja sit alettii juttelee kuulumisia.
Tästä lähin mä kyllä katson kelle mä puhun,meinas käyd kyl oikein moka....
töppäsin mut en
pahasti...
0
366
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1652581Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668