Mutta todella lähellä oli...Menimme kauppaan vaatepuolelle....siinä kävelin edeltä ja emäntä perässä....ensin kumminkin pysähdyttiin sukkia katsomaan ja siitä siirryimme miesten housupuolelle,emäntä siinä sitten otti kaikkia housuja vähän esille kärrystä....katselin siinä ympärilleni.sanoin siinä emännällekkin että,ompa täällä hiljaista,vaikka kauppa oli ollut 2tuntia jo auki...välillä näinkin se totes.Siitä kävin sovittamassa muutamia,joo löyty,ja ei muuta kuin kyytiin...emäntä lähti siitä naisten puolelle ja minä kiiruhdin bokseri osastolle,hän lupas tulla pian....
siinä mä sitten aikani kattelin ympärilleni,ei ketään misään...toisessa päässä oli kaksi myyjää ja yksi mieshenkilöja ja emäntä naistenpuolella vähämatkan pääs....
Valkkasin siinä,ja tunsin kun joku olis osunu mun puseroon:kysyin siin sit suoraa,et olenko mä muka eläin?ei tälläsiä voi iskee jalkaan!!
Selkäni takana olikin tumma myyjä minun ikäinen,kuvankaunis.
Valitan mut en tiedä millanen peto olet,mut mitä niitä turhaan jalkaan laittaa...=)Outoääni,käännyin ympäri,Nainen oli luokkakaverini,onneksi,oikein sanavalmis tapaus...
Nainen siihen:tarvitko apua?juhlimaanko menossa kun on housutkin ostettu.k,k,-kiitos,en mä taid tarvii...Ja sit alettii juttelee kuulumisia.
Tästä lähin mä kyllä katson kelle mä puhun,meinas käyd kyl oikein moka....
töppäsin mut en
pahasti...
0
345
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4373163Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata822423Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1161878Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1951575- 271543
- 771522
- 1091475
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva201398Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411391- 801327