PITKÄTUKKAINEN POIKA

Ja tarkoitan nyt siis sitä "ylätukkaa" Enkä "alatukkaa". Niin, lapsena pidin pitkiä hiuksia. Siinä vaan tahtoi useimmiten käydä niin, että minua luultiin TYTÖKSI. Voitteko kuviteela. Onko se tiedän mielestänne hyvä vai huono, jos pojalla on pitkä tukka. Tytöille se sopii.

23

1520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,,,,

      mielestäni on hyvä jos pojalla on pitkä tukka, itse ainakin pidän, kivaa katseltavaa;;) kunhan on vain hyväkuntoiset hiukset=)

      • Sinä taidatkin olla tyttö. Ihan kiva jos tyttö pitää sellaisesta. Mun hiukset on ihan hyvässä kunnossa. Tosin niitä tahtoo nyt aikuisena olla vähän. Joskus ylä-asteella kasvatin sellaisen "huomattavanpitkän" letin, mutta seitten menin paruriin.


    • TOSISUOMALAINEN

      MEE HOMO PARTURII

      • Mullon kone. Eikä se tarkoita sitä, että aina olisi välttämättä homo.


      • TOSIsuomilainen
        ramipussinen kirjoitti:

        Mullon kone. Eikä se tarkoita sitä, että aina olisi välttämättä homo.

        Ei pahalla, vaan pitkähiuksiset pojat oikein kerää kiusaajien huomion, ja se on MINUN mielestä aivan helvetin homon näköstä ja kannattaa hakeutua hoitoon ja äkkiä tai vähintään parturiin vitun pitkäletti!!!!


      • TOSIsuomilainen kirjoitti:

        Ei pahalla, vaan pitkähiuksiset pojat oikein kerää kiusaajien huomion, ja se on MINUN mielestä aivan helvetin homon näköstä ja kannattaa hakeutua hoitoon ja äkkiä tai vähintään parturiin vitun pitkäletti!!!!

        Et mullon kone, NEKÄ OOOOOOOO H O M O! Onko selvä?


      • TOSIsuomilainen kirjoitti:

        Ei pahalla, vaan pitkähiuksiset pojat oikein kerää kiusaajien huomion, ja se on MINUN mielestä aivan helvetin homon näköstä ja kannattaa hakeutua hoitoon ja äkkiä tai vähintään parturiin vitun pitkäletti!!!!

        Ihan yntähyvin sen kiinnittävät silmälasitkin.


      • PITKÄLETTINEN
        TOSIsuomilainen kirjoitti:

        Ei pahalla, vaan pitkähiuksiset pojat oikein kerää kiusaajien huomion, ja se on MINUN mielestä aivan helvetin homon näköstä ja kannattaa hakeutua hoitoon ja äkkiä tai vähintään parturiin vitun pitkäletti!!!!

        Yksikään HOMO EI PIDÄ pitkiähiuksia


      • PITKÄLETTINEN
        ramipussinen kirjoitti:

        Et mullon kone, NEKÄ OOOOOOOO H O M O! Onko selvä?

        Heitä se kone roskiin ja anna letin kasvaa.


      • PITKÄLETTINEN kirjoitti:

        Heitä se kone roskiin ja anna letin kasvaa.

        HEITÄ SIE IHTES ROSKII!


      • Anonyymi
        TOSIsuomilainen kirjoitti:

        Ei pahalla, vaan pitkähiuksiset pojat oikein kerää kiusaajien huomion, ja se on MINUN mielestä aivan helvetin homon näköstä ja kannattaa hakeutua hoitoon ja äkkiä tai vähintään parturiin vitun pitkäletti!!!!

        Oot varmaan kalju vai kuinka?


      • Anonyymi
        PITKÄLETTINEN kirjoitti:

        Yksikään HOMO EI PIDÄ pitkiähiuksia

        Oikein!


    • ylä-asteellainen

      pitkätukkaiset pojat ovat söpöjä :)

      • Emmily Strange

        Pitkätukkaiset pojat on just nam!


      • Anonyymi
        Emmily Strange kirjoitti:

        Pitkätukkaiset pojat on just nam!

        Kiitos!


    • 14

      Tiedän kyllä melkolailla miltä se tuntuu, mulla oli ja on vieläki pitkä tukka ja monesti siitä sai noottia kuulla (Olen siis poika). Kyllä muakin tytöksi luultiin kahtena viime vuonna mutta sitte kasvoista tuli paljo miehisemmät nii ei oo kukaa luullu tytöksi sen jälkeen. Mutta ainaki pistää silmään koulun ruokalassa ku oon ainoo poika jolla on hiukset kiinni ja yltää lapaluista alaspäin :D

    • Kagami

      Pitkätukkaset pojat on ihan perkeleen syntisen söpöjä

    • HÅT

      Älkää pojat perkule leikatko niitä hiuksianne! D:
      Ne on niin kuumat, ja saa jokaisen jätkän näyttämään paremmalta. ♥

      • Ainiin..

        .. Ja se piti vielä sanoa että mikään ei ole suloisempaa kuin pieni nuttura tai ponnari pojalla. *O*


      • hoitoaine

        Oon 100% samaa mieltä!


      • Anonyymi

        Kiitos teille rohkaisijoille❤️‍🔥 Kaikki pilkaajat ja haukkujat ovat ala-arvoisia nynnyjä!


    • Jejejeeee

      No siis miusta pitkä tukka pojalla on ällöttävä, varsinki jos sitä ei pestä kunnolla eikä se poika huolehdi hygienastaan. Muutenki miusta pitkä tukka ei sovi pojalle, (ehkä joillekin harvoille) mmutta hei se on vaa minun mielipide. :) Jokaine saa tehdä niinkun tahtoo.

      • Heterox

        Mulla on pitkä, tummanruskea tukka enkä siitä hevin luovu. Silmämeikkiäkin haluaisin käyttää, mutta en viitsi, kun joudun homofobian uhriksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1080
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      539
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      125
      511
    Aihe