SEINÄJOEN ENERGIA haluaa oman

Seinäjoen Energian tanssiva johto haluaa oman tanssisalin.
Kaupunki tekee kuten kaupunkia rahoittava Energia vaatii ja irtisanoo Keilahallin vuokrasopimuksen, johon verorahoilla tukitaan "voimistelu"-tanssisali.
Törkeää.
Miksei tanssisali voi olla yksityinen.
Ilmianna
Jaa

9 Vastausta

Seinäjoen Energia voisi vuokrata LYHDYN tanssisalikseen, jossa olisi jo kaikkia asiat valmiina.
Tanssi onkin tangokaupungille tärkeää, varsinkin, kun Ilonassa musiikki soitetaan niin lujaa, ettei vanhemmat karvakorvat pysty siellä humppaamaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Harrastekeilaajia on satoja Seinäjoen alueella.
Tanssijoille on monessa paikassa "lavatansseja" ympäri maakuntaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mielenkiintoinen väite. Voisitko vähän tarkemmin kertoa faktoja joihin nuo "tietosi" perustuvat?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
1 1 = 2
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ei hitsi! Mä muutin tänne viime kesänä ja olin niin onnellinen kun kaupungista löyty oma keilahalli! Harmu kun se oli kesän kiinni, olisin ollut siellä joka viikko vähintään pari kertaa.

Itse en henkilökohtaisesti ole kovinkaan kiinnostunut tanssista joten omasta mielestäni tuo on turhaa, tanssia voi vaikka ostoskeskuksissa mutta keilarataa ei sa lopettaa! Olen valmis jopa muuttamaan muualle jos ruvetaan tälläisiä harrastusmahdollisuuksia karsimaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Ihanko oikeasti te urpot luulette että keilahallin tilalle tehdään joku päivätanssipaikka? Kyllä pohjalaiset on tolloa porukkaa. XD
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
pommiPummi kirjoitti:
Ihanko oikeasti te urpot luulette että keilahallin tilalle tehdään joku päivätanssipaikka? Kyllä pohjalaiset on tolloa porukkaa. XD
Ei päivätanssi, vaan kilpatanssiharjoitussali.
Ulkoistetaan sitten uimahallikin ja teatteri.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
paljaille. kirjoitti:
Ei päivätanssi, vaan kilpatanssiharjoitussali.
Ulkoistetaan sitten uimahallikin ja teatteri.
Lyhty odottaa vuokraajaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Seinäjoen Energialla on oma tanssisali Hanneksenrinteessä sairaalan vieressä.
Maksoi 20 milj euroa, piti valmistua viime vuonna, mutta tuli valittua liian vaikea polttomenetelmä.
Kallis pelletti murskataan pölyksi joka räjäytetään liekkiin.
Ei ole toiminut päivääkää, toiset polttimot tilattu Euroopasta.
Tekninen paappalautakunta oli kuutamolla asiassa.

Vaasaan ajetaan jatkuvasti rankaa biovoimalaitokselle, joka käyttää helppoa haketta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

SEINÄJOEN ENERGIA haluaa oman

Seinäjoen Energian tanssiva johto haluaa oman tanssisalin.
Kaupunki tekee kuten kaupunkia rahoittava Energia vaatii ja irtisanoo Keilahallin vuokrasopimuksen, johon verorahoilla tukitaan "voimistelu"-tanssisali.
Törkeää.
Miksei tanssisali voi olla yksityinen.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta