eri runkkaamis tapoja ei perinteistä kättä jotain muuta ja uuutta ?
eri runkkaamis tapoja ??
19
26168
Vastaukset
- Aaah gut!!
pöynimurin letku supistettuna roudarinteipillä liukuvoiteeksi voita.
- Siivoojako...? No en
Kokeilin tuota pölynimurijuttua, mutten käyttänyt mitään teippiä. On ollut jo pidemmän aikaa mielessä, että kokeilisin. Hain kaapista pölynimurin, laitoin johdon seinään, irrotin imurin pään ja säädin tehon minimiin ettei mene meno liian kovaksi. Putki oli sen verran ahdas, ettei sinne mahtuisi sisälle erektiossa, mutta päätin silti kokeilla.
Käytin reilusti liukastetta ja odotin, että erektio lopahtaa kunnolla, jotta mahtuisin imuriin. Tietokoneella oli kiva video valmiina paussilla, jota voin katsoa toimituksen aikana.
Kun sopiva hetki koitti, käynnistin imurin. Laitehan imaisi penikseni sukkana sisään ihan tyveen asti, ja täytyy sanoa että hyvältä tuntui. Klikkasin videon pyörimään ja katselin sitä samalla kun imuri teki tehtäväänsä. Tuntui hyvältä päästää imurin putkesta irti ja antaa sen roikkua vapaasti kalussani. Kyllähän siinä alkoi saman tien ottamaan eteen, ja putki kävi hieman ahtaaksi. Hetken kuluttua sammutin imurin ja vedin kaluni pois putkesta (kiitos liukasteen).
En tehnyt sitä laukeamiseen asti ettei paikat sotkeennu, mutta hoidin homman tyylikkäästi loppuun fleshlightillä.
- muna...
mankelin läpi.
- Lelutestaaja
Minulla ei ole naista, jonka kanssa harrastaa seksiä, joten tyydyn sooloseksiin. Päätin jokin aika sitten panostaa seksielämääni, joten hankin itselleni joitain hauskoja kapistuksia, jotka tekisivät hetkistäni nautinnollisempia. Ostin anustapin, fleshlightin (keinovagina) sekä liukkaria. Täytyy sanoa, että orgasmista voi saada niin reilusti voimakkaamman kuin pelkällä kädellä saisi. Eturauhasen alueen stimulointi yhdistettynä aidontuntuisen fleshlightin paineeseen on jotain aivan erilaista. Orgasmin koittaessa siinä ei oikeasti meinaa pysyä paikoillaan, ja sitä koittaa parhaansa mukaan olla voihkimatta ettei kämppikset kuule. Orgasmin jälkeen ei meinaa raaskia vetää kalua pois keinovaginasta kun on paikat niin hellänä. Seuraavaksi aion hankkia jonkinlaisen värisevän laitteen, ehkä eturauhaskiihottimen.
- PUSSIIN PUMPPAAJA
Pieni pussi kalun ympärille esim hiuspampulalla ja wc pap rulla jonka ympärillä on sukka solmittuna ja sit sukan päist kiinni ja kyykkysilläni pumppaan, monesti katon peilin kautta miten pallit roikkuu alla. Eikä mee kauaa kun tulee, tosin eri pumppaamis tyylejä oon kehitelly ettei homma ala maistuu puulta.
- runkkari_vm92
joskus teen näin että ensin pistän kondomin ja sen jälkeen liukkaria käteen ja sitten puristaen vetää käteen ...... ai että tuntuu vitu hyvältä ;)
se kortsu siinä on just siitä hyvä että ei lennä mällit joka paikkaan sitten h-hetkellä.
vielä olis hyvä semmoinen kertakäyttöinen muovihanska siihen "vetokäteen" niin ei jää se rasva siihen silleen ärsyttävästi.- pumppumanni
vuosi sitten "annoin" itselleni joululahjaksi penispumpun, onkin hieno lisä erilaisille nautinnoille, esim. kun pumppaa kalun kunnolla turvoksiin niin se tuntuu käteen juhlallisen erilaiselta kuin mihin normaalisti käsi on tottunut tai kun vetää pallitkin putkeen mukaan, niin samoin pussitkin tuntuvat ihan toisilta kuin muuten, hieman mielikuvitusta, niin tuntuu kuin runkkaisi jonkun toisen kalua kuin omaansa
- TeeVee3
Iso greippi on aika mahtava kokemus,kun siihen on sopivat viillot ja koverrukset tehty.
Ei paljon "oikealle" tavaralle häviä.
Tosin on käytettävä kortsua,muuten saattaa kirvellä. - runk_kari
Itse en juuri koskaan käytä perinteistä käteenvetoa. Yleensä harrastan sitä sängyssä niin että hinkkaan kalua alushousujen ja peiton läpi. Mikäli on tiedossa että himot vievät tyydytykseen niin siinä tapauksessa yritän valita sellaiset alushousut joissa se on mukavinta. Siinä vaiheessa kun olen saanut tarpeekseni tai kun viritystila on siinä pisteessä että saattaa lentää niin paperia housuun ja sitten samalla menolla kunnes laukeaa.
- rukkukäsi
olen runkannut perinteisesti 13v.lähtien ja nauttinut,jo koululääkäri kehoitti masturboimaan,kun isokokoinen kullini oli kovana lääkärintarkastuksessa.silloin nolotti,mutta ei enää.nautin myös jos joku katselee,kun runkkaan,vaikka kesällä jossain puistossa.runkkaamista tulisi murkkuikäisille ihan suositella,häiriökäyttäytyminen vähenisi todella kun pallit eivät kuumottaisi.
- tiukkaperze
tekopillut/nuket tms tuo kivaa vaihtelua runkkaamiseen, tosin halvemmat nuket ei kovin häävejä ole
sitten ihan perinteinen käsityökin saa uutta puhtia kun camin takana on katselijoita... - Kivaterska
Tänään runkkasin niin että hieroin terskaani pyllynreikääni vasten, orgasmi tulee nopeasti, käsivoidetta liukasteeksi jotta liukuu hyvin. Kaluni menee oman pyllynreikään sisällekkin ja toisinaan runkkaan myös sinne.
- Anonyymi
Tämä pitää kyllä testata, nähnyt joskus videolla tehtävän, mutta vaatii ettei liian kova jöpötys ole
- Bipoikafun
Hei
Oletko kokeillut virtsaputken hyväilyä? Millä ja kuinka sen voisi tehdä turvallisesti?
Entäpä jotain stimulaattoria? - Fatliner
ota mopedi ja lähe ajaan soratietä niin täristää palleja lievästi sanoen ihanasti
- unnuttelija
Naisten stay-upit ja stringit jalkaan, kullin hyväily kovaksi stringit jalassa,
hyväilen alushousujen läpi ja laukean stringeihin. Kiihottaa myös ulkona masturbointi jossain puistossa jossa vaarana jäädä kiinni tai että joku näkee minut stay-upeis ja naisten stringeis, en tosin toivo että joku yllättäisi liian läheltä. - Anonyymi
Tällainen "masturbaatiomuna": https://www.sinful.fi/mr-membr-explosive-handjob johonkin patjarullan väliin ja lykkii siihen. Tai voihan siihen laittaa fleshlight-tyyppisenkin välineen mutta itse koen tuollaisen pienemmän kätevämmäksi. Se kyllä venyy ja on helpompi puhdistaa. Ja tietysti halvempi mutta saattaa olla ettei ole niin kestävä. Sanotaan että kertakäyttöinen mutta ei kuitenkaan. Itse olen jo muutaman kerran yhtä käyttänyt ja ihan kunnollinen ainakin vielä.
- Anonyymi
Tfjo
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/I6a7S2
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876