Hoosianna olkoon kiitetty!

Hoosianna kiitos!

Hoshaanii esitti tämänkaltaisesti totuuden tuntemusta noin 1981v 4kk sitten Jitsreelissä so. ( Israelissa ) Teille lienee tuntematon nimi Hoshaanii? Muistakaa laulun sanoja: ” Hosanii, Hosanii allae kaani sala taani en taani in tinahin taani...... Suomeksi ei ihan sama, kuin Hooshianna Hooshiannaa Daavidin poika, siunattu olkoon Hän kun tulee herrauden nimeen. Hosaani`in opetuksesta seuraavaa: ” Minä sanon teille, minun nimeni on tänä päivänä Hoshiaana.” Ennen opetin kansalaisia sanoen: ” Miksi te minua etsitte, miksi ette etsi itseänne teistä, te vähä oppiset, sillä minäkin olen vähäoppinen, enkä aiokkaan olla teille tien näyttäjänä valosta pimeämmäksi oloonne nähden, kuitenkin minä en olen teille pimeys te pimeän näyttäjät ja solvaajat te solvaatte solvattua edelleen. Minä en koskaan alistu solvaukseksi sovinnaisella tavalla. Älkää siis odottako minua teidän tavallanne, sillä minun tieni on tietämyksellisesti teissä, sillä olen sanani teille antanut soveliaalla tavalla. Älkää siis odottako minua, ellette minun teitäni rakkaudellisessa huolenpidossanne ota vastaan.” Mikä on minun valtakuntani, ellei teissä olevana siunauksellisena, toivona esiin tuottavana aikain janana ja aikain vakaana varmuutena, se olen minä joka teidän mieltänne kiehdon ja kieputan. Ennen kirjoitettiin kaikki yhteen! Nyt minäkin kirjoitan kaikki Yhteen so. minun Luojaani. Luojan kunnia olkoon ylin ja aina ylistetty kaikessa luojuudessaan, josta minä olen yksi ja sama. Älkää siis milloinkaan ottako minua vastaan, ellen minä ota teitä vastaan ja paranna teitä. Ajattelijan tulee ajatella ja viisaan tulee kaikki viisaus tutkia ja huomioida tarkaavasti.

1

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2459
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      55
      2194
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      190
      2133
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1252
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1212
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1108
    Aihe