Elämä on kuin silkkiä vaan

koti-kiusattu

Tuli mieleen kun kuuntelin viiltävän kirskuvaa narinaa kantapään alta kun jalka murskasi viattomia lumikiteitä.
Ällistelin mustalle pakkastaivaalle ja tähti lensi oikein komeesti ja toi kipale pamahti mieleen koitin kattella koneelta sen alkuperää mut en löytäny.
Nyt olis kilteillä ihmisillä tilaisuus antaa tietoa jos sitä sattuu olemaan.
Samalla voisitte kertoa onko jossain paikka missä noi vanhat laulut olis jonkinlaisessa järjestyksessä.

15

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen narinoita kuu
      • Mutta kun se on vanhempaa tuotantoa ainakin mun tietääkseni,sanatkin osaan melkein kaik ulkoa mut histori kiinostais

• s_a
      • Ja nythän mä vasta hokasin että olihan se vanha esityskin siellä ihan laulettuna.
        Kaikki tulee vähän hitaalla mun päähän, niinkuin tää koko systeemi tällä sivustolla pyörittää vaan palloaan koko ajan.

• tulisilla kirjoitti:

Ja nythän mä vasta hokasin että olihan se vanha esityskin siellä ihan laulettuna.
        Kaikki tulee vähän hitaalla mun päähän, niinkuin tää koko systeemi tällä sivustolla pyörittää vaan palloaan koko ajan.

Kiitti kaikille jotka näkivät vaivaa.
        Olen kuunnellut tätä veivattavasta gramofonista lapsena

• Pirre*

se lauloi sitä, suomalainen siirtolainen ameriikassa.

• Päivämääräst huolimatta ihan normipäivä.
        Ens töihin ja sit sairaalaan siin ne juhlat olikin.
        Täs vaan orottelen koska kriisi iskee.
        Jos oikein ahistaa niin mä verän kans hunajaa nahkaan,ollaan molemmat sit makean näkösii

• Missä muruseni on?
        koti-kiusattu kirjoitti:

Päivämääräst huolimatta ihan normipäivä.
        Jos oikein ahistaa niin mä verän kans hunajaa nahkaan,ollaan molemmat sit makean näkösii

Katso taivaalle, koska tietävät ovat sanoneet, että juuri tänä yönä voit nähdä varmimmin tähdenlennon.

Laulele sitten Jenni Vartiaisen laulua, "Missä on murusein" ja toivo sitten mitä vain.

Harmi, että minun taivaani on pilvienpeitossa, mutta niin on mielenikin.

Onko Sinun vaikea olla? Mikä Sinua ahdistaa?

• Missä muruseni on? kirjoitti:

Katso taivaalle, koska tietävät ovat sanoneet, että juuri tänä yönä voit nähdä varmimmin tähdenlennon.

Laulele sitten Jenni Vartiaisen laulua, "Missä on murusein" ja toivo sitten mitä vain.

Harmi, että minun taivaani on pilvienpeitossa, mutta niin on mielenikin.

Onko Sinun vaikea olla? Mikä Sinua ahdistaa?

niin vastaan.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Päivämääräst huolimatta ihan normipäivä.

itsesi näköiset olivat sitten. Ja ei kun täydellä höyryllä eteenpäin kohti uusia seikkailuja.

Mä sulle jo toisaalla kirjoitinkin, että älä odota sitä kriisiä, kyllä se meidät löytää, kun
        on tilanne päällä. Yritetään pärjätä näiden normiharmien kanssa.

Laita vaan sinäkin hunajaa, ollaan makeita, mutta ei imeliä. :)

• 3+7
        koti-kiusattu kirjoitti:

niin vastaan.

Joku ´vetää välistä´ , matkijalla lienee hupia tälläinenkin?

• k/k
        3+7 kirjoitti:

Joku ´vetää välistä´ , matkijalla lienee hupia tälläinenkin?

Suomalaiset on yrittäjä kansaa, mulle on se ja sama kuka kysyy mut kuhan kysyy jollain tunnettavalla nikillä.
        Tää on juttelu palsta ja siks m' tänne kirjoitan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5317
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3412
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      92
      3272
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      3166
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1857
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1605
    7. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1566
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      138
      1264
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1169
    Aihe