Isäni yksinhuoltaja kun olin lapsi. Sitten hän meni avioon itseään yli 20 v nuoremman naisen kanssa, josta tuli siis äitipuoleni kun olin 14v, mutsipuoli oli silloin 29v. Kävimme koko perhe yhdessä mm saunassa yhtäaikaa. Oli kivaa kun oli nuori nainen mutsina. Katselin häntä alasti niinn himo mielessä, että piti peitellä seisokkia, mutta mutsi kyllä huomasi, koska iski silmää. Kävimme mutsipuolen kanssa yhdessä saunassa silloinkin kun fade oli veks. Yhden kerran kun mulla seisoi, mutsipuoli ja sanoi että soo soo, älä tuijota, tai paine pitää päästää pois, ja kun stondasi edelleen, tarttui kiinni ja runkkasi minulta mehut pihalle. Siitä tuli melkein tapa, silloin kun faija oli poissa. Mutsi perusteli sitä että ihan terveyssyistä pitää tehdä niin ettei pääse siemenneste pahenemaan, eikä puhuta muille hoidosta. Muutin opiskelemaan lukion jälkeen toiseen kaupunkiin ja faija ja mutsipuoli erosivat ennen kuin valmistuin. Olen ex-mutsipuolen kanssa hyvissä väleissä niin että käyn silloin tällöin kylässä nyt yli 40:n luona ja panemassa. Onko normaalia? Eihän hän ole minulle mitään sukua.
Nussin entistä äitipuoltani, onko syntiä?
19
16351
Vastaukset
- Tosi on
kysymään tuota uskonto-foorumilta. Siellä ne synnit tunnetaan.
- wertfdxxfg
kävi vähän samanlainen tapaus.
Isäni meni uusiin naimisiin ja otti itseään 20 v nuoremman vaimon.
Olin silloin 30 vuotias ja kun isäni oli matkoilla ilman vaimoaan, kävin näyttämässä tälle vähän kaupungin yöelämää koska hän oli muuttanut kotikaupunkiini muualta Suomesta.'
Lähdimme ravintolasta samalla taksilla ja ajoimme isäni kodin kautta ensimmäisenä jolloin hän pyysi minut sisälle viinille.
Kuinka ollakaan löysin itseni naimassa tätä isäni uutta vaimoa.
Jäin vielä sinne yöksi.
Aamulla hän oli hiukan vaisu koska oli antautunut minulle ja muistan vielä kuinka hän vertaili kaluani isäni kalun kokoon.
Aikaa on kulunut jo 15 vuotta ja se jäi ainoaksi kerraksi mutta tämä pieni salaisuus seuraa meitä loppuun asti.
Joskus kyllä vähän huvittaa kun istumme samassa kahvipöydässä ja mieleeni tulee tämä pieni lemmenhetki ns. äitipuoleni kanssa.- Autaja
Se on syntiä nyt peli lopuu ja pyydät anteeksi naiselta mitä olet tehnyt.
Jos sulla on kumpani pyydät tekoa myöskin häneltä anteeksi siten olet synitön. - 5pöe.-w
Autaja kirjoitti:
Se on syntiä nyt peli lopuu ja pyydät anteeksi naiselta mitä olet tehnyt.
Jos sulla on kumpani pyydät tekoa myöskin häneltä anteeksi siten olet synitön.Siellä puhuu saarnaaja hoonolla soomella
- tumi 01
5pöe.-w kirjoitti:
Siellä puhuu saarnaaja hoonolla soomella
Puhuu huonolla suomella? Nussi vain aina kun on tilaisuus,jos äitipuoli tykkää.
- dkdk.,ss
tumi 01 kirjoitti:
Puhuu huonolla suomella? Nussi vain aina kun on tilaisuus,jos äitipuoli tykkää.
lopuu, kumpani, synitön
hoono soomi....eikö ?
Oikeassa olet...aina nussitaan jos joku vaan haluaa !
Runkkaa sinä vaan vaikka maailman loppuun asti.
Tumputtaja - Ateisti Allu
dkdk.,ss kirjoitti:
lopuu, kumpani, synitön
hoono soomi....eikö ?
Oikeassa olet...aina nussitaan jos joku vaan haluaa !
Runkkaa sinä vaan vaikka maailman loppuun asti.
Tumputtajasyntiä ole.Kunnon naintia vaan.nam nam
Sen pitäisi olemaan syntiä kun jumalan miehet,eli papit,kirkossa panevat pikkupoikia.Kohta ne himokkaat papit varmaan väittää,että jumala käski panemaan pikkupoikia perseeseen :)
Hah ja dorkat vielä uskovat tähän homojumalaan :)
- Kokemusta on
http://www.youtube.com/watch?v=z9qxF7hnHWc
Samankaltainen tapaus? - neito23veeee
Et sä mitään väärin tee. Vaan sun mutsipuoles. Olis saanu seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja ehkä insestistä syytteen, jos olis jääny kiinni teinin runkkailusta. Jos ootte molemmat nykyisin aikuisia, mikä siinä. Vaikka onhan tuo vähän moraalitonta isääs kohtaan...
- Ei hyvä rako hukkaan
Sain vahvistusta sille, että kun olemme vapaita aikuisia, minäkin 27, voin vierailla entisen mutsipuoleni luona ja tehdä mitä mielemme tekee, ja kun molemmilla tekee, niin saamme nauttia hyvästä sukupuolisuudesta, jes! En silloin kokenut hänen tekevän väärin kun hän vapautti minut paineista aikoinaan käsityönä, helpotti hyvin ja teki gutaa.
- öijböj
Mistä hemmetin insestistä?
Insesti on verisukulaisten välistä seksiä ja insestillä ja pedofilialla, joka on lapsiin sekaanutmista, ei ole mitään tekemistä keskenään. Pedofiili voi harrastaa insestiä jos sekaantuu omiin lapsiinsa, mutta esimerkiksi vanhempi joka sekaantuu aikuiseen lapseensa ei ole pedofiilli vaikka insestiä harrastaisikin. Äitipuoli ei ole verisukulainen, vaan isän tyttöystävä ja sitä saa painaa niin paljon kuin sielu sietää. Eikä sekään muuta yhtään mitään vaikka olisi isän kanssa naimisissa. Ei muuta kuin nussimaan vaan.
Ehkä äitipuoli olisi saanut lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomion jos poika on ollut alle 16 vuotta, mutta se riippuu ihan siitä paljastaako poika tuon tapahtuman viranomaisille ja onko asiasta todisteita.
- Ron Jeremy
Jos et naisi häntä niin sehän se syntiä olisi. Aina pitää naida kun on tilaisuus.
- PEra26
kanssa ottamssa aurinkoa. Tyttö heitti yläosan pois ja minullahan alkoi heti seisoa. Serkku huomasi kohoutuman, ja hivutti kätensä mulkulkulleni alkaen sitä hitaasti runkkaamaan. Vein käteni serkun pikkareiden sisään. Pillu oli aivan kostea, joten aloin hieromaan kovettunutta klittaa. Ei kestänyt kauan kun kulllistani lensi satsi. Samalla huomasin serkkuni vavahtelan jaa saavan kunnon orkun. Hetken huohotimme, suutelin serkkua korvan taakse ja sain sanan; kiitos. Seuraavana viikonloppuna soitin serkulle ja ehdotin uutta auringonottoa. Onneksi serkkulikka oli niin viisas ja sanoi, että kyllä tämä pitää lopettaa tähän. Vielääkin meinaa mulkku alkaa seisomaan, kun ajattelen tapahtunutta.
- Isoäitiä yrittänyttä
PEra26 kirjoitti:
kanssa ottamssa aurinkoa. Tyttö heitti yläosan pois ja minullahan alkoi heti seisoa. Serkku huomasi kohoutuman, ja hivutti kätensä mulkulkulleni alkaen sitä hitaasti runkkaamaan. Vein käteni serkun pikkareiden sisään. Pillu oli aivan kostea, joten aloin hieromaan kovettunutta klittaa. Ei kestänyt kauan kun kulllistani lensi satsi. Samalla huomasin serkkuni vavahtelan jaa saavan kunnon orkun. Hetken huohotimme, suutelin serkkua korvan taakse ja sain sanan; kiitos. Seuraavana viikonloppuna soitin serkulle ja ehdotin uutta auringonottoa. Onneksi serkkulikka oli niin viisas ja sanoi, että kyllä tämä pitää lopettaa tähän. Vielääkin meinaa mulkku alkaa seisomaan, kun ajattelen tapahtunutta.
kuin muillakin naisilla, aina kannattaa panna kun annetaan.
PEra26 kirjoitti:
Voi poijjaat, pankaa aina kun vaan on mahdollisuus.
Ei oo välii onko äitipuoli tai jotain, kyllä naista täytyy auttaa jos on tarpeessa..
Hyvät joulut ja silleen...............- betds
PEra26 kirjoitti:
Tyhmähän hän oli kun seksistä kieltäytyi!
- qwedsazxc
menin kerran entiselle äitipuolelleni yökylään. Me saunottiin, juteltiin ja katottiin leffaa. Kun me olimme menossa nukkumaan huomasin et hänellä oli vain yksi sänky ja yksi peitto. riisuiduin aluvaatteilleni kunnes huomasin että ex-äitipuoleni riisuitu alasti ja hyppäsi peiton alle. No minäkin otin alusvaatteet pois jalastani ja menin saman peiton alle. Heräsin yöllä ja huomasin että ex-äitipuoleni nukkuu silleen että hänen peppu on minun munassa kiinni. Minulla alkoi seisoa ja aloin hieroa penistäni hänen vakoa pitkin mut en viittiny laueta.
Aamulla kun herättiin niin mulla seisoi ja näin kuinka hän *sukelsi* peiton alle ja tunsin kuin hän tarttui penikseeni ja alkoi hieroa sitä. Hän sanoi että ota kondomi hänen yöpöydän laatikostaan. Otin kondomin ja hän laittoi sen munaani ja tuli päälleni. Laukesin aika nopeesti ja sen jälkeen aloin nuoleen hänen pilluaan kunnes hänkin laukesi. Olin tällöin just 18 täyttäny ja ex- äitipuoleni oli 46v. Me tavataan vieläkin säännöllisesti nyt kun olen 19v. - Anonyymi
Olin.14 kun menin serkun luo yöksi ja hän asui äiti puolensa luona Missä oli hänen sisarpuolia.katsotiin yöllä jynkkyä serkun huoneessa sit mentiin nukkumaan hän heräsi yöllä katsomassa et nukunko teeskentelin kuorsaavani sit hän meni äiti pulikaansa huoneeseen ja mä hiipailin oven taa kuuntelemaan mitä tapahtuu.sirllä he panivat toisiaan.mut en ikään ole avautunut tästä kenellekään😁😁
- Anonyymi
Mieti ensin seuraavat 12 ja kysy uudelleen vasta sitten.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073195GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351022- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831