Haluaisitko sinä katsojana enemmän valtaa päättä ketkä jatkavat Idolsissa eteempäin?
Minä ainakin kaipaisin, että Idolsissa annettaisiin enemmän vaikutusvaltaa katsojille. Mahdollisimman aikaisessa vaiheessa pitäisi saada katsojatkin valitsemaan jatkoon menijät. Jos pelkäävät, että muka ei hyviä menee jatkoon niin laittaisivat , että yhdestä numerosta voi antaa vain max 2 ääntä.
Viime Idolssissa ja X -factorissakin pari hyvää jäi ulkopuolelle semifinaaleista tai finaaleista kun tuomaristo päätti. Idols 13 semifinaalistia. Kyllä niitä nyt pitäisi olla rutkasti enemmän jaetaan ne ryhmiin.
Esim. 30 laulajaa semifinaaleihin viisi kuuden hengen ryhmää joista katsojat päättävät finaalistit ja jos tuomarit haluaa enemmän valtaa niin nostakoot itse vielä pudonneista yhden tai kaksi finaaliin. Ei mitään 12 tuomariston valitsemaa semifinaalisti porukkaa.
Enemmän vaikutusvaltaa katsojille
Hyano
1
254
Vastaukset
- Hyano
Netissä Idols sivuilla olevat extramateriaalit ja vähintään koealulut muut esitykset pitäisi olla ilmaiseksi katsottavissa. X factorissa pystyi hyvin paljon koelaulujakin katselemaan ilmaiseksi netistä. Samaa toivoisin Idolsissa eikä mitään typeriä maksuja joita Maikkarilla on ollut. Muissa maissa kuten Ruotsissakin on Idolsin nettimateriaalia paljon ilmaiseksi katsottavissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805689
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453850- 663524
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262908Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72447- 272194
- 2042101
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331949Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4321769