OPR-Vakuus ja 11000% korko!

jumankekkalainen

100 euroa - 14 vuorokautta. TODELLINEN VUOSIKORKO 11497,60%. Nyt selvisi että ovat piilotelleet näitä korkoja iät ja ajat ja kun viimein laki pakotti ne laskemaan oikein niin selvisi totuus. Jos tämä ei ole kiskontaa niin ei sitten mikään!

* Lainasumma: 100 €
* Maksuerien lkm: 1
* Maksuerä: 120,00 €
* Eräpäivä: 28.12.2010.
* Takaisinmaksu yht: 120,00 €
* Todellinen vuosikorko: 11497,60 %
(Jos maksat viim. 21.12. maksat vain 115,00 €.)
Tiedot otettu: http://www.pikavippi.fi/ lainalaskuri kohdasta.

15

1108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+15

Et sitten tajunnu että nää on näitä EU:n tuomia fantasiakorkoja joita ei tavallisen tallaajan ole tarkoituskaan ymmärtää.

• 31

vaan kertovat rahan vertailukelpoisen hinnan! Alas riisto ja ristille kaikki koronkiskurit!

• NywBie

Ohhoh! Kova on korko, mutta tuossa hinnoissahan nää lainat menee. Uusien lakien mukana tulee kyllä korot tietoisuuteen, mutta mitä sitten? Jos rahan tarve on, niin se on. Joku sähkö- ja puhelinlasku on maksettava joskus sillo, kun ei ole tili tullut. Enemmänkin kaipaisin iisiä vertailtavuutta, jotta löytäisi helpoimmin sen edullisimman lainanantajan aina, kun lainaa tarvitsee. Ja eihän tuosta nyt tartte maksaa kuin 25-25% korko parissa viikossa, joten en mä itse aattele noita tuhansia prosentteja....

-Keltanokka

• Pikkukorko

täältä löytyy asiallinen vertailupalvelu, jossa pääsee itse vaikuttamaan maksamaansa korkoon. Vertailukone etsii edullisimmat vaihtoehdot, joista voi sit valita haluamansa. Voi valita summan tai maksuajan max. 2 vuotta.

NywBie kirjoitti:'
        "Jos rahan tarve on, niin se on. Joku sähkö- ja puhelinlasku on maksettava joskus sillo, kun ei ole tili tullut. Enemmänkin kaipaisin iisiä vertailtavuutta, jotta löytäisi helpoimmin sen edullisimman lainanantajan aina, kun lainaa tarvitsee. Ja eihän tuosta nyt tartte maksaa kuin 25-25% korko parissa viikossa, joten en mä itse aattele noita tuhansia prosentteja...."

• Pikkukorko
        Pikkukorko kirjoitti:

täältä löytyy asiallinen vertailupalvelu, jossa pääsee itse vaikuttamaan maksamaansa korkoon. Vertailukone etsii edullisimmat vaihtoehdot, joista voi sit valita haluamansa. Voi valita summan tai maksuajan max. 2 vuotta.

NywBie kirjoitti:'
        "Jos rahan tarve on, niin se on. Joku sähkö- ja puhelinlasku on maksettava joskus sillo, kun ei ole tili tullut. Enemmänkin kaipaisin iisiä vertailtavuutta, jotta löytäisi helpoimmin sen edullisimman lainanantajan aina, kun lainaa tarvitsee. Ja eihän tuosta nyt tartte maksaa kuin 25-25% korko parissa viikossa, joten en mä itse aattele noita tuhansia prosentteja...."

niin se palvelu oli www.nettipankkiiri.fi

Kokeilin itse ja sain ekakerralla 200 eur josta meni 25 eur kulut. mun mielest ei paha. Kallein vaihtoehto oli 260 eur eli säästin 35 euroa, kiitos!

Rahat tuli tilille nopeesti.

Nyt joululahjaostoksille :)

• vippaa iltavipistä

Tuomon Tupien korko on ainakin tuplat korkeempi... Toi oli aika halpa....

• vismais

OPR vakuus on vastuullinen luotonantaja, näkeehän sen jo korostakin.

• Huuhaaat
        vismais kirjoitti:

OPR vakuus on vastuullinen luotonantaja, näkeehän sen jo korostakin.

Saako näitä pikavippejä vuodeksi? Mulla ne on aina ollu paljon lyhyemmälle takaisinmaksuajalle.

• minimerkkki
        Huuhaaat kirjoitti:

Saako näitä pikavippejä vuodeksi? Mulla ne on aina ollu paljon lyhyemmälle takaisinmaksuajalle.

"Saako näitä pikavippejä vuodeksi? Mulla ne on aina ollu paljon lyhyemmälle takaisinmaksuajalle."

tässä vastaus, tosin en tiedä onko pikavippi:

https://www.nettipankkiiri.fi/web/pankki/lainavertailu

pisin maksuaika 5 vuotta.

• Rumempi Santeri

Taitaa tavallinen laskun viivästyskorko olla jotain yhdeksää prosenttia ja päälle laskutuslisä viitosen verran. Eli halvemmaksi tulee odottaa karhukirjettä se pari viikkoa ja maksaa vasta sitten. Tietysti jos on jo odottanut pari kertaa, täytyy rahaa ottaa sieltä mistä sen saa ettei tule haastetta.

Aika kallista kuitenkin maksaa kaksikymppiä siitä, että saa pitää satasta käsissään kaksi viikkoa. Olipa korkoprosentti mikä tahansa. Parempi panna muutama kaksikymppinen syrjään silloin kun sattuu olemaan rahoissaan.

• kirkkoherra.........

Lainahaku.fi on saatanan kätyrien tekemä osoite, joka vie helvettiin...

• dgdgdg
        kirkkoherra......... kirjoitti:

Lainahaku.fi on saatanan kätyrien tekemä osoite, joka vie helvettiin...

Mutta lainahaku.fi sivustolla on kuulemma myös tissit nähty?

• hihjghgcjkhgkj
        dgdgdg kirjoitti:

Mutta lainahaku.fi sivustolla on kuulemma myös tissit nähty?

imekää nekkuanne tollot!

• http://www.lainahaku

http://www.lainahaku.fi/

• 32Jenni

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      3143
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1167
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1142
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1065
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      32
      1007
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      868
    7. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      857
    8. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      832
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      811
    Aihe