Onko Fenniassa työskenteleviä tai erityisesti vakuutusedustajina toimivia paikalla? Kommentteja yrityksestä, työstä? Ovatko Fennian hinnat kilpailukykyisiä, tuotteet kelvollisia??
Kommenteista kiittäen!!
Vakuutusedustajaksi Fenniaan??
8
3498
Vastaukset
- Hoh hoijaa
tehdä kyseinen piilomainos, eikö oikein kauppa käy kun kerkeätte näpertelemään tällaisten asioiden parissa työaikaan, kuten kellonaika näyttää viestin lähetyksessä.
- LadyFennia
Ei kun kyllä tässä ihan oikeasti vasta harkitaan uudeksi työpaikaksi ko. putiikkia... Eli sinulla ei siis oikeasti mitään oikeaa kommentoitavaa Fenniasta. Missäs itse olet töissä, kun noin kitkerää tekstiä...?
- 7 oikein
LadyFennia kirjoitti:
Ei kun kyllä tässä ihan oikeasti vasta harkitaan uudeksi työpaikaksi ko. putiikkia... Eli sinulla ei siis oikeasti mitään oikeaa kommentoitavaa Fenniasta. Missäs itse olet töissä, kun noin kitkerää tekstiä...?
en ole missään töissä, enkä menisikään koska elän Lottovoitoilla.
Hyvää Joulua sinulle ja muille palstan lukijoille!!!!!!!!!
- Hirveä firma
No ainakin on tärkeää, jos haluaa Fenniaan töihin, että osaa kirjoittaa mahdollisimman halventavaan ja vittumaiseen sävyyn. Fennia ei nimittäin korvauksia maksanut ja Fennian hylkypaperi oli mittaluokassaan lähes pienoinromaanin mittainen. Kuollutta henkilöä paneteltiin, haukuttiin, leimattiin valehtelijaksi ja huijariksi :-(
- Entinen edustaja
Itse en ole Fenniassa ollut töissä, mutta olen firmaa seurannut useita vuosia läheltä. Tuotteet on vakuutuksissa kilpailukykyiset varsinkin pienyritysten ja yksityisasiakkaiden kohdalla. Uskon, että jos arvot itsellesi (keskinäisyys, suomalaisuus) kohtaavat, siellä on mahkut tehdä hyviä tuloksia. Itsestä se on eniten kiinni.
Näyttää Fennia laajentavat vakuutusedustajapuoltaan nopealla tahdilla. Tapiola, If, Nordea ja Pohjantähti ovat menettäneet edustajiaan Fennialle. Olen ymmärtänyt että haluavat vain hyviä myyjiä ja syyni on kova, joten jos sulle paikkaa tarjotaan niin olet ainakin yhden seulan läpäissy. Mielenkiinnolla seuraan vierestä miten kyseiselle prosessille käy. Jokainen yhtiö on tähän mennessä ryssinyt vakuutusedustajakanavansa, jollain syklillä. Uraa siinä ei tehdä ainakaan jatkuvasti saman yhtiön tuotteita myyden, jos historiaan on uskominen.
- Raiperami
Toki riippuu ahkeruudesta ja myyntityökyvyistä, joita harvalla ihmisellä todellisuudessa on. Mutta tiedänpähän vain, että esimerkiksi Fenniassa (myös muissa firmoissa) on myyjiä, jotka pääsevät sellaisille tuloille, että johtajillakin tekee tiukkaa. Mutta kuten sanoin, vaatii sekä ahkeruutta, että myyntitaitoa.
- Sepsi
Fenniassa sopimusfirmat ansaitsevat järkytyäviä voittoja vakuutuksia myymällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657