Silmäilin Astra 19,2 tarjontaa ja tein järkyttävän huomion. Valtavastai sontaa, ns. still persekuvia ja
tv-kauppakanavia. HD kanavia ei oikeastaan ollenkaan vapaita. Alkaa olla television loppulaskenta
käsillä. Olen pitkään vältellyt laajakaistan ostoa, mutta jos ei pian ilmesty jotain katsottavaa, niin
on pakko siirtyä Youtube osastolle ja hylättävä koko vanhanaikainen televisio.
Vanhoilta VHS-kaseteilta voi vielä katsella satelliittitelevision kulta-aikoja. Oli kaikenlaisia Super
Channelia, ilmaisia Hollywood classic elokuvakanavia ym. Tilasin joskus Canal Digitalia, mutta ne
lähettivät samaa elokuvaa illasta toiseen, niin ettei siinä mitään järkeä ollut maksaa tyhjästä.
Se niiden antama huono satelliittiviritinkin on hajonnut jo ajat sitten, kovalevy tilttasi.
Nyt kokeilen vielä halpaa kiinalaista poksia, ja laitan ohjelmat USB-tikulle. Katsotaan, jos ne
kestää yhtään paremmin. Aika halpoja ovat tikut nykyään, kun ostaa useamman, niin ohjelmat
voi tallentaa tyypeittäin omaan tikkuunsa. Kovalevyä en enää koskaan huoli, se ei kestä mitään.
Melkein kaikki HD-kanavat suojattuja taivaalla
HD fani
1
353
Vastaukset
- CD ei ole kanava
Ei Canal Digital itse lähetä mitään, se välittää muiden kanavia! Canal Digitalilla kun ei ole ainuttakaan omaa kanavaa vaan se toimii maksutv-operaattorina samalla tavalla kuin esmes jokin kaapelitv-yhtiö tai vaikka PlusTV antenniverkossa.
Jos tarkoitat moittia leffakanavia niin moiti Canal :aa, Showtimea, Silveria, TCM:ää. Ne ovat leffakanavia ja hoitavat itse ohjelmistonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191712
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991538Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy371003Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50826Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740