Silmäilin Astra 19,2 tarjontaa ja tein järkyttävän huomion. Valtavastai sontaa, ns. still persekuvia ja
tv-kauppakanavia. HD kanavia ei oikeastaan ollenkaan vapaita. Alkaa olla television loppulaskenta
käsillä. Olen pitkään vältellyt laajakaistan ostoa, mutta jos ei pian ilmesty jotain katsottavaa, niin
on pakko siirtyä Youtube osastolle ja hylättävä koko vanhanaikainen televisio.
Vanhoilta VHS-kaseteilta voi vielä katsella satelliittitelevision kulta-aikoja. Oli kaikenlaisia Super
Channelia, ilmaisia Hollywood classic elokuvakanavia ym. Tilasin joskus Canal Digitalia, mutta ne
lähettivät samaa elokuvaa illasta toiseen, niin ettei siinä mitään järkeä ollut maksaa tyhjästä.
Se niiden antama huono satelliittiviritinkin on hajonnut jo ajat sitten, kovalevy tilttasi.
Nyt kokeilen vielä halpaa kiinalaista poksia, ja laitan ohjelmat USB-tikulle. Katsotaan, jos ne
kestää yhtään paremmin. Aika halpoja ovat tikut nykyään, kun ostaa useamman, niin ohjelmat
voi tallentaa tyypeittäin omaan tikkuunsa. Kovalevyä en enää koskaan huoli, se ei kestä mitään.
Melkein kaikki HD-kanavat suojattuja taivaalla
HD fani
1
349
Vastaukset
- CD ei ole kanava
Ei Canal Digital itse lähetä mitään, se välittää muiden kanavia! Canal Digitalilla kun ei ole ainuttakaan omaa kanavaa vaan se toimii maksutv-operaattorina samalla tavalla kuin esmes jokin kaapelitv-yhtiö tai vaikka PlusTV antenniverkossa.
Jos tarkoitat moittia leffakanavia niin moiti Canal :aa, Showtimea, Silveria, TCM:ää. Ne ovat leffakanavia ja hoitavat itse ohjelmistonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 244169
- 982101
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa961417Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681341- 591221
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561105Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1951044- 47973
- 61952
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M191934