Hinkaan ja nylkytän itseäni ilman pöksyjä esim. sohvan käsinojaan ja pursitelen ja imen samalla tissejäni.aika gutaa tekee ;-)
Hinkkaamalla
7
6650
Vastaukset
- voi perse
Kenes koneelle olet taas päässyt, Reino
- Seittämäntoist
Vai oonko tyyten erhtynyt?
- Hink
Samoin. Sohvan käsinoja, pöytä tms. Orgasmi tulee lähes joka kerta ja hetken tauon jälkeen uudestaan. Koskaan en ole orgasmia saanut yhdynnässä, kumppanin tai oman käteni kautta, enkä dildolla.
- :)
hyvä meininki tytöt!
- sohvankäsinojaa
Sohvankäsinojaa käytän joskus myös minä. Sillä saan parhaat orkut ja joka kerta saan. :) Miehen kanssa en saa joka kerta, enkä saa joka kerta myöskään jos sormeilen yksin.
- nainen....:
sohvankäsinojaa kirjoitti:
Sohvankäsinojaa käytän joskus myös minä. Sillä saan parhaat orkut ja joka kerta saan. :) Miehen kanssa en saa joka kerta, enkä saa joka kerta myöskään jos sormeilen yksin.
sohvan käsinoja? o_O
- hangata
nainen....: kirjoitti:
sohvan käsinoja? o_O
Sohvassa on sellaiset puiset pallukat käsinojissa ja käsinoja on nahkaa olisiko tämä hyvä sohva ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem492828HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat272098- 201775
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3741329Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k301299- 651263
- 491013
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20989- 45896
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo65868