Useilla leirintäalueidenkaan saunoissa ei saa käyttää
edes uimahousuja. eiköhän tänne olla alasti tultu, vaikkei alasti mennäkään,
useinkaan.. Eihän uimahalliin tarvitse mennä, eikä kesällä stadikallekaan, jossa täytyy/saa peseytyä
ilman päällysvaatteita, ja sehän on luonnollista ja tärkeää muidenkin ihmisten kannalta..
Kannattaa muuten hankkia yhden istuttava sauna, jossa voit vaatteet päällä hikoilla..
terveisiä vaan sinne inhottavuudelle, ja jos haluat tuijotella tai vertailla itseäsi, niin siitähän tuo
onnistuu, muutenkin uimaharrastus on mukava juttu. En ainakaan minä sinne kyttäilemään mene,
vaan nauttimaan uimisesta ja saunomisestakin. hyvää kyttäily joulua sinne jonnekin...
Mihin uimapukua tarvitaan?
5
171
Vastaukset
- eteläsuomen
uimahalleissa.
Ei saa uida,kuin haalarit päällä.uimapuku juttu läthti tuon yhden "hihlulin" toimesta liikkeelle, kun se on Jumalan
ja niinpoispäin pilkkaa, että tosiaan pitäisi hänen mielestään olla epähygieeniset
varustukset päällä uimahallissa, eli etsiköön sen oman saunansa, jos tämä suomalainen ei enään kelpaakaan!!
- Valopäää
Mihin vaatteita tarvitaan? Suomen kansa voisi kesällä kulkea joka ikinen ilman rihman kiertämää. ollaan kaikki luonnollisia vaan.
- tulee juuri
tehtyäkin kotioloissa sisällä ja pihalla. Kokonaan ilman turhia vaatteita. Useasti postinkinkin käyn hakemasta vaivautumattta pukemaan sitä varten.
tulee juuri kirjoitti:
tehtyäkin kotioloissa sisällä ja pihalla. Kokonaan ilman turhia vaatteita. Useasti postinkinkin käyn hakemasta vaivautumattta pukemaan sitä varten.
Enhän minä tarkoittanut ettei naisilla uimabikineitä olisi, vaan että saunomassa
yleensä ollaan ilman "sukeluspukua" ja pestään kaikessa rauhassa, nautitaan saunomisesta, siis
uimahalleissakin.. Koti tai mökkisaunasta nautitaan miten kukin haluaa, ja ilman sitä
Jumalan pilkkaa, kuten tuo eräs kirjoitti synneistä. Taitaa olla syntinen "pesä" siellä:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514