Hyvin hyvin iloinen.

359 fahrenheit

Hiukan vajaan päästä tästä kaupat ja kaikki virastot ovat kiinni, ihmiset sulkeutuneet koteihinsa, kortteereihinsa tai turvapaikkoihinsa. Suomi sulkeutuu totaalisesti pariksi päiväksi.
Kaikki kiireinen hässäköinti on taas ohi. Ihmiset rauhoittuvat; maassa on rauha. Mikä sen parempaa.

Taas kerran ympyrä sulkeutuu. Kiitos tästä avaruudelle!

4

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -19C

      Räksän ja Peipon saapumiseen meitin kyläämme on aikaa n. 110 päivää, 5 päivää pitempään kuin rankka talvisota kesti. Leikkiä tämä siihen verrattuna

      • ..ja loput kainaloon

        Pakkanen, siitä suomalaiset tykkää lauletaan eräässä laulussa. Olin huomaavinani, että tänään markettien asiakkaissa oli enemmän myhäileviä ihmisiä.
        Nenät punaisina ne tuli kaupan tiloihin, ostoksille. oli kerrankin puheenaihe; kylmää kuin siperiassa. Autoja oli tavallista vähemmän liikenteessä, ei sekään paha.

        Riittävät ulkoiluvarusteet , niiden muodikkuudesta viis - ja olet suojassa säältä kuin säältä. Sitä samaa itsekullekin säädylle!!


      • ja paha Nuutti pois.
        ..ja loput kainaloon kirjoitti:

        Pakkanen, siitä suomalaiset tykkää lauletaan eräässä laulussa. Olin huomaavinani, että tänään markettien asiakkaissa oli enemmän myhäileviä ihmisiä.
        Nenät punaisina ne tuli kaupan tiloihin, ostoksille. oli kerrankin puheenaihe; kylmää kuin siperiassa. Autoja oli tavallista vähemmän liikenteessä, ei sekään paha.

        Riittävät ulkoiluvarusteet , niiden muodikkuudesta viis - ja olet suojassa säältä kuin säältä. Sitä samaa itsekullekin säädylle!!

        Yksinäisille ja ei työssäkäyville etenkin tuplapyhät voivat olla ikäviä vietettäviä. Ihmettelen ettei tekemistä kaikille riitä. Sehän on järjestelykysymys.


      • - 3C enää
        ja paha Nuutti pois. kirjoitti:

        Yksinäisille ja ei työssäkäyville etenkin tuplapyhät voivat olla ikäviä vietettäviä. Ihmettelen ettei tekemistä kaikille riitä. Sehän on järjestelykysymys.

        Näin pitkää alkutalvea ilman suojapäiviä en kyllä muista. Nyt on sitten luvassa ainakin etelä- ja länsirannikollemme. käymäseltään.
        Kylmälle allergisena nämä viikot on olleet yhtä...sanonko ma mitä, mut syvältä silti. Tinktuuraa tää kylmä jakso on vaatinu ja käärmesalva hoiteluu.
        Yks leskirouva osaa hoitaa just lääkitsevien kärmeiden hampaista valmistetulla linimentillä siihen lisäyksenä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe