Hyvin hyvin iloinen.

359 fahrenheit

Hiukan vajaan päästä tästä kaupat ja kaikki virastot ovat kiinni, ihmiset sulkeutuneet koteihinsa, kortteereihinsa tai turvapaikkoihinsa. Suomi sulkeutuu totaalisesti pariksi päiväksi.
Kaikki kiireinen hässäköinti on taas ohi. Ihmiset rauhoittuvat; maassa on rauha. Mikä sen parempaa.

Taas kerran ympyrä sulkeutuu. Kiitos tästä avaruudelle!

4

512

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -19C

Räksän ja Peipon saapumiseen meitin kyläämme on aikaa n. 110 päivää, 5 päivää pitempään kuin rankka talvisota kesti. Leikkiä tämä siihen verrattuna

• ..ja loput kainaloon

Pakkanen, siitä suomalaiset tykkää lauletaan eräässä laulussa. Olin huomaavinani, että tänään markettien asiakkaissa oli enemmän myhäileviä ihmisiä.
        Nenät punaisina ne tuli kaupan tiloihin, ostoksille. oli kerrankin puheenaihe; kylmää kuin siperiassa. Autoja oli tavallista vähemmän liikenteessä, ei sekään paha.

Riittävät ulkoiluvarusteet , niiden muodikkuudesta viis - ja olet suojassa säältä kuin säältä. Sitä samaa itsekullekin säädylle!!

• ja paha Nuutti pois.
        ..ja loput kainaloon kirjoitti:

Pakkanen, siitä suomalaiset tykkää lauletaan eräässä laulussa. Olin huomaavinani, että tänään markettien asiakkaissa oli enemmän myhäileviä ihmisiä.
        Nenät punaisina ne tuli kaupan tiloihin, ostoksille. oli kerrankin puheenaihe; kylmää kuin siperiassa. Autoja oli tavallista vähemmän liikenteessä, ei sekään paha.

Riittävät ulkoiluvarusteet , niiden muodikkuudesta viis - ja olet suojassa säältä kuin säältä. Sitä samaa itsekullekin säädylle!!

Yksinäisille ja ei työssäkäyville etenkin tuplapyhät voivat olla ikäviä vietettäviä. Ihmettelen ettei tekemistä kaikille riitä. Sehän on järjestelykysymys.

• - 3C enää
        ja paha Nuutti pois. kirjoitti:

Yksinäisille ja ei työssäkäyville etenkin tuplapyhät voivat olla ikäviä vietettäviä. Ihmettelen ettei tekemistä kaikille riitä. Sehän on järjestelykysymys.

Näin pitkää alkutalvea ilman suojapäiviä en kyllä muista. Nyt on sitten luvassa ainakin etelä- ja länsirannikollemme. käymäseltään.
        Kylmälle allergisena nämä viikot on olleet yhtä...sanonko ma mitä, mut syvältä silti. Tinktuuraa tää kylmä jakso on vaatinu ja käärmesalva hoiteluu.
        Yks leskirouva osaa hoitaa just lääkitsevien kärmeiden hampaista valmistetulla linimentillä siihen lisäyksenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1934
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1286
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      64
      1207
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      896
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe