Poistuin kaikesta Internetin sosiaalisesta verkostosta. Poistin tunnukseni IRC-Galleriasta, YouTubesta ja jopa Facebookista. Löysin ohjeista kohdan missä opastettiin poistamaan tili pysyvästi - se poistuu 14 vrk päästä. Pärjään näitä ilmankin varmasti ihan hyvin, on järkevämpääkin tekemistä elämässä kuin istua näytön päätteen äärellä ja kuluttaa turhaan useita tunteja. Nyt lisääntyy liikunta ja sosiaaliset kanssakäymiset in real life.
Vastaukset 1
- ootkylhyvä
Itselläni ei ole muualla kuin Naamakirjassa tunnus ja siihen olen totaallisesti jäänyt koukkuun. Se kyllä verottaa tunteja vuorokaudessa pois tärkeämmistä tekemisistä: ystävien tapailemisista, harrastuksista, opiskelusta... Aika tyhmää useita tunteja menee hukkaan elämästä tietokoneen äärellä ja ne tunnit vois kyllä käyttää johonkin järkevämpäänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201718- 80680
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581