Mari Kiviniemellä alkaa olla kiire selvittää vaalirahoituksensa. Mahtaako tulla valmista ennen vaaleja?
Mitä peiteltävää Kiviniemellä mahtaa olla?
Kivniemellä kiire selvittää vaalirahoitus
9
70
Vastaukset
- Känättäjä
Miksi Heinäluoma ei selvitä vaalirahoitustaan? Paljonko sai Urheilusäätiöltä, minkä tuen hän kierrätti puolueen kautta, kuten yritti peitellä KMS-rahoituksenkin? Miksi ei palauta koko KMS-tukea?
Heinäluomasta en tiedä ja ne asiat kuuluvat demukoiden palstalle. Tällä palstalla keskustellaan Mari Kiviniemen vaalirahoituksen epäselvyyksistä?
Miksi Kiviniemi ei avaa vaalirahoitustaan?
- Lahnanen
osa tauluista vielä myymättä, kiire tulee jos ehtii ilmoituksen tekemään.
- Pumppuveikko
Älä sinä punikkisianporsas sitä murehdi. Isompiakin asioita on punikeilla ja maanpettureilla selvitettävänä. Esim. "Vanhasen kemikaalivirasto" Sinähän punatollo 654 kertaa kysyit "MISSÄ SE ON"? ja itse vastasit "ei missään?" Onko hullumpaa nähty, mitä tämä ryss-erneston daami? Ei ole.
- Harja Talonen
peiteltävää onkaaan SAK/demarirahoituksessa. kun soppatykkiä ei usakalleta purkaa kansan näkösille?
Kunhan nyt saadaan ensin selvyys, tuohon vuosisadan rosvoukseen, ja työväestön kusetusoperaatioon punaporvareiden hyväksi, niin sitten myöhemmin voi noita pikkujuttuja räpellellä, jos sitten vielä joku niitä enen SAK/demupaskojen alta kehtaa tonkia.
Ei nuo pikkujutut isoja paskoja peitä, vaikka demukänät niin yrittävätkin tehdä.
Mahtaakohan tulla valmista ennen vaaleja, tai edes tällä vuosituhannella. - Ensin omaan taskuun
Kiviniemi ilakoi Uuden keskustan olevan avoin ja rehellinen, mutta niin kompastui hänkin omaan valheeseensa. Vaalirahoitus ei aukea edes rehellisyyteen vedoten ja aika taitavasti rahoitus onkin sumplittu ja peitelty, kun muilla ei ole keinoja saada Kiviniemeä kertomaan hämärästä vaalirahoituksestaan ja -rahoittajistaan. Jo se, että itse toimii kassanhoitajana, kertoo rahoituksessa olevan jotain outoa.
- Känättäjä
Kiviniemi on vannut vaalirahoituksensa juuri jetsulleenn ohjeiden mukaan.
Tärkeämpää olisi tutkia Urheilusäätiö -SDP -Heinäluoma ketjua? Missä luuraa KRP?
- Ei Auta
Lakia. Siinä ei auta Maamme laulutkaan.
- Et Löydä
Kerro missä ei ole noudattanut lakia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 472985
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222425- 222288
- 342263
- 281931
- 331678
- 371590
- 761588
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161486- 301405