Onkohan Tauno ihan uuvuksissa ?

Yx Pässi

Joulukiireet joulukiireet. Siivousta, lahjojen ostoa, paketointia, villasukkien kutomista etc. etc.......
Mä oon kuullut kauttarantain, että äijää viedään kuin pässiä narussa. Ei kerkiä edes glögiä nauttia.
Päinvastoin kuin täällä. Glögilasi nokan alla just nyt. En siivoa,en osta mitään, en osaa kutoa, en pane pakettiin paljon mitään. Viittiiköhän sitä edes syödä mitään ? Ei ainaskaan mitään ihraniskaista sikaa.

9

201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miettijä.

kukas tää tauno on?

• Yx Pässi

No se on Yx Tauno. Hyvin vaatimaton persoona, joka ei halua julkisuutta. Hänellä on myös kolme serkkua
        Erkki, Mauno ja Rauno. Kaikki myös Tauno tavoin julkisuutta kaihtavia. Ihan niinkuin allekirjoittanutkin.

• *Tauno*

Hirmu uuvuttavaa on marttahenkisen miehen elämä näin joulun alla. Olen kutonut kaikille serkuille ja muille tutuille (sullekin, kahdet) villasukkia yökaudet. Ensivuonna aloitan jo heinäkuussa ettei deadline yllätä.
      Olen laskeskellut että joulupaperia kuluu kolmisensataa metriä, lahjanarua reilu kilometri..
      Glögin suhteen olet hakoteillä. Kyllä ne yösydämmet niin rattoisasti menee glögiä siemaillen, tosin varovainen täytyy olla ettei silmukat karkaa.
      Sikaa en minäkään halua. Yksi sika per talous riittää vallan mainiosti.

• Yx Pässi

Ihan ite Tauno noussut kehiin. Puikot senkun kilisee ja glögi maistuu.Upeeta. Meillä (Eki,Rauski ja Maukka)
        on tekeillä von Huawein sukua käsittelevä kirja. Nyt on kasassa n. 1500 sivua. Saat sen sitten lahjaksi omistuskirjoituksin varustettuna. Pojat sano, että jos sulla liikaa kiirettä pukkaa niin sukat voi toimittaa myös heinäkuussa. Pidetään niitä,tottakai,silloinkin.
        Ai,että ei kunnon sika kiinnosta. Ajatteles nyt vähän. Iso,kyrmyniskainen karju. ? No, edes pieni vaaleanpunainen Putte-possu,vai mikä se oli ?

• Yx Pässi kirjoitti:

Ihan ite Tauno noussut kehiin. Puikot senkun kilisee ja glögi maistuu.Upeeta. Meillä (Eki,Rauski ja Maukka)
        on tekeillä von Huawein sukua käsittelevä kirja. Nyt on kasassa n. 1500 sivua. Saat sen sitten lahjaksi omistuskirjoituksin varustettuna. Pojat sano, että jos sulla liikaa kiirettä pukkaa niin sukat voi toimittaa myös heinäkuussa. Pidetään niitä,tottakai,silloinkin.
        Ai,että ei kunnon sika kiinnosta. Ajatteles nyt vähän. Iso,kyrmyniskainen karju. ? No, edes pieni vaaleanpunainen Putte-possu,vai mikä se oli ?

yks Huawei päässy pesimään nurkkiin, mut onneks sain sen lakastua maton alle piiloon ennenku tuli vieras tupaan...
        Ajattelin ensin että olis kans ottanu jouluks porsaan mut ko ne kaikki oli pienempä kuin mä nii tyydyn kalkkunaan, sekin kalkattaa niinku entinen v....

• Yx Pässi
        bar.sinistra kirjoitti:

yks Huawei päässy pesimään nurkkiin, mut onneks sain sen lakastua maton alle piiloon ennenku tuli vieras tupaan...
        Ajattelin ensin että olis kans ottanu jouluks porsaan mut ko ne kaikki oli pienempä kuin mä nii tyydyn kalkkunaan, sekin kalkattaa niinku entinen v....

En mäkään voi ottaa minkään valtakunnan sikaa. Ei pässit ja siat viihdy keskenään. Sikanauta vois menetellä ???

• annikoo..
        Yx Pässi kirjoitti:

En mäkään voi ottaa minkään valtakunnan sikaa. Ei pässit ja siat viihdy keskenään. Sikanauta vois menetellä ???

No ..pässipossu...kuulostas ihan hyvältä...miltä maistuis

• *Tauno*
        Yx Pässi kirjoitti:

Toki kun tästä virkoan, kudon loput kuusi paria. Sitten alkaa paperin krapina.
        Sukukirja? Kiitän jo etukäteen. Huawein suku on laaja ja monitahoinen, monessakin mielessä. Kansainvälisyydestä nyt puhumattakaan.
        No, jos pikkuisen Putte-possun ja ison, kyrmyniskaisen karjun väliltä pitää valita, toki se karju sitten.

Ps. En silti ole homo.

• hyviä villoja?

Pitäisi saada sukkalankaa että voisi kutoa uusia sukkapareja ensi joulua varten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      91
      5248
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4086
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2209
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe