Hei sinä nekalan suurjaon kaunis blondi myyjä. Mikä sinun nimesi on? Voisin moikata kassalla nimellä. Tekisi kyllä mieli pyytää kahville tai jotain, mutta en taida uskaltaa, varsinkaan kun aina on muita asiakkaitakin läherttyvillä. Mieli olet todella kaunis ja vielä kauniimpi kun hymyilet. Olet varmaan huomannut, että tulen aina mielelläni sinun kassallesi vaikka viereinen jono olisi lyhyempi. Toivottavasti näemme vielä ennen joulua niin saan toivottaa hyvät joulut, mielelläni toivoittasin nimelläsi. Nähdään kauppareisujeni piristys. T. Teivossa tavataan
Tampere, nekala, suurjako
heppoja
4
1660
Vastaukset
- öakdnjbviaosvdihvbci
Hahahahah rakastunu mun naapuriin (:
- JAKAJA32
SUURJAKO...KUKA JAKAA ???
- sliehgodihg
Tyhmä, Suurjako on super marketti Tampereella
- Erkki täti
sliehgodihg kirjoitti:
Tyhmä, Suurjako on super marketti Tampereella
On se vain koomista, kun ihminen joka ei taida yhdyssanoja eikä osaa sijoittaa pistettä lauseen loppuun, kutsuu jotakuta tyhmäksi.
Kertokaapa, onko Nekalassa tapahtuva jakaminen laajuudeltaan nimensä veroista vai johtuuko nimi vain jaettavan "tavaran" suuruudesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74846Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796- 57790
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43766Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757