Peniksen koko voi vaikuttaa elämänkulkuun

onneton on

Huomasin yläasteikäisenä koulun liikuntatuntien
aikaan , kun vaihdettiin kuteita että minulla on pienempi kun muilla. Silloin ymmärsin ettei kaltaisellani
tule olemaan kysyntää naismaailmassa, joten en edes yrittänyt "iskeä" naisia, vaan jättäydyin syrjään
kaikenlaisista "riiuu" touhuista ja keskityin omiin harrastuksiini ja työelämään.
Minusta ei koskaan tullut kenenkään puolisoa tai isää. Nyt nelikymppisenä katkeroituneena ukkona mietin
että minkälainen olisi ollut elämäni kulku jos minullakin olisi ollut normaalimittainen penis, eikä
mikään 12 senttinen munanpätkä.

55

5338

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Eihän kaikki elämä mulkun ympärillä pyöri,voit elää onnellista elämää vähän pienemmälläkin vehkeellä.se on itsetuntokysymys jos ei itselle akkaa saa,monelle naiselle tuo paras koko.

• N-36

" ... monelle naiselle tuo paras koko"
        Vain joku mies voi kirjoittaa tuollaista.Tuo ei ole paras koko monelle naiselle!

• 17/4,5

Paras koko on sellainen, että se mahtuu juuri ja juuri tyveä myöten pilluun. Siinä saa vetää "pitkiä"(??) vetoja ja varomatta. Paksuutta saisi olla vähintään sen verran, että pillu puristaa kunnolla kyrvän vartta eli n. 4-5 cm. Synnyttäneen naisen kanssa mieluiten paksumpaa. Paras paksuus on tietysti kompromissi miehen ja naisen kannalta. Toiset tykkäävät, kun kalu osuu g-pisteeseen ja toiset haluavat kunnon täytettä eli paksua kalua. Märkä ja tiukka pillu lienee miehen kannalta parhaimman tuntuinen, mutta ongelmansa siinäkin on eli ei välttämättä ehdi nauttia kauaa, itse laukeaminen on kuitenkin jotain erityisen mahtavaa tiukan kanssa. Itselläni on liian vähän pituutta ja paksuutta ITSELLENI.

• n45w
        17/4,5 kirjoitti:

Paras koko on sellainen, että se mahtuu juuri ja juuri tyveä myöten pilluun. Siinä saa vetää "pitkiä"(??) vetoja ja varomatta. Paksuutta saisi olla vähintään sen verran, että pillu puristaa kunnolla kyrvän vartta eli n. 4-5 cm. Synnyttäneen naisen kanssa mieluiten paksumpaa. Paras paksuus on tietysti kompromissi miehen ja naisen kannalta. Toiset tykkäävät, kun kalu osuu g-pisteeseen ja toiset haluavat kunnon täytettä eli paksua kalua. Märkä ja tiukka pillu lienee miehen kannalta parhaimman tuntuinen, mutta ongelmansa siinäkin on eli ei välttämättä ehdi nauttia kauaa, itse laukeaminen on kuitenkin jotain erityisen mahtavaa tiukan kanssa. Itselläni on liian vähän pituutta ja paksuutta ITSELLENI.

Olipa kattava analyysi,jonkun pikkupojan haavekuva..eihän toi 17,5 riitä mihkään.

• n35v
        N-36 kirjoitti:

" ... monelle naiselle tuo paras koko"
        Vain joku mies voi kirjoittaa tuollaista.Tuo ei ole paras koko monelle naiselle!

Anteeksi vaan, oon kyllä pitänyt itseäni KYPSÄNÄ naisena,niin henkisesti kuin fyysisestikin.

• 17/4,5
        n45w kirjoitti:

Olipa kattava analyysi,jonkun pikkupojan haavekuva..eihän toi 17,5 riitä mihkään.

Olen samaa mieltä, omani ei riitä mihinkään.

• erotic pimu
        17/4,5 kirjoitti:

Olen samaa mieltä, omani ei riitä mihinkään.

Kyllä koolla on väliä, se joka muuta väittää valehtelee. Seksi on olennainen osa toimivaa
        parisuhdetta ja penis olennainen osa seksiä.

Rakastellessa peniksen koolla on naisen kannalta merkitystä, jos penis on erektiossa vain 12-15 senttiä
        niin se ei yksinkertaisesti riitä ja nainen ei tule tyydytetyksi.

Kyllä tuollainen 17-18 senttinen kalu alkaa olla riittävä pituudelta, varsinkin jos siinä on
        paksuutta noin 5 senttiä.

Anteeksi jos pahoitin jonkun miehen mielen, mutta tämä on totuus!

• totuus on toinen
        erotic pimu kirjoitti:

Kyllä koolla on väliä, se joka muuta väittää valehtelee. Seksi on olennainen osa toimivaa

Rakastellessa peniksen koolla on naisen kannalta merkitystä, jos penis on erektiossa vain 12-15 senttiä

Kyllä tuollainen 17-18 senttinen kalu alkaa olla riittävä pituudelta, varsinkin jos siinä on

En usko että olet pimua nähnytkään. Mahdollisesti olet finninaama-teinipoika joka provoaa pieni kikkeli kourassaan.
        Jos olisit pimu, niin mulkun puutteessa ainakin, kun nuo hevosvehkeet ovat kuitenkin harvinaisia ja kaiken maailman riippatissit ei niitä saa.

• nti38v
        totuus on toinen kirjoitti:

En usko että olet pimua nähnytkään. Mahdollisesti olet finninaama-teinipoika joka provoaa pieni kikkeli kourassaan.
        Jos olisit pimu, niin mulkun puutteessa ainakin, kun nuo hevosvehkeet ovat kuitenkin harvinaisia ja kaiken maailman riippatissit ei niitä saa.

Eihän 17-18cm ole vielä mikään iso:)Se ei tarkoita jos itselläsi ei semmoista ole,ettei muillakaan olisi:)Loppujen lopuksi 17cm ainakin vielä reilua keskikokoa!

• fdghjkl
        erotic pimu kirjoitti:

on kylläkin jo hyvä koko..
        Naiset kuvittelevat liikoja

• kijwg
        n35v kirjoitti:

Anteeksi vaan, oon kyllä pitänyt itseäni KYPSÄNÄ naisena,niin henkisesti kuin fyysisestikin.

aika sairasta naukua munan koosta.. itellä 12-13cm ja mahda en mitään jos jollekkii pieni. mutta muuten olen kondiksessa.. minulla ei ole mahaa ja pidän kunnostani huolta eli lihas massaa löytyy kantaa nainen kynnyksen yli. minulla on yritys ja olen menestyvä ihminen. minulla on tavotteita elämässä. näytän turvallisuuden ja lämpimän mieleni naiselle ja se yleensä riittää että naiselle riitän sellaisena kuin olen. minulla on hyvä sydän ja en koskaan pety rakkaani vartaloon. eihän kukaan nainenkaan voi rintojen kokoon vaikuttaa. kun osaa rakastaa toista niin hänen vartalonsakkin vain tahtoo olla maailman ihanin! jos joku voi miehisyyttä todistaa "pituudellaan" niin minusta se ennempään voidaan kadulla katsoa!

• Henna25
        kijwg kirjoitti:

aika sairasta naukua munan koosta.. itellä 12-13cm ja mahda en mitään jos jollekkii pieni. mutta muuten olen kondiksessa.. minulla ei ole mahaa ja pidän kunnostani huolta eli lihas massaa löytyy kantaa nainen kynnyksen yli. minulla on yritys ja olen menestyvä ihminen. minulla on tavotteita elämässä. näytän turvallisuuden ja lämpimän mieleni naiselle ja se yleensä riittää että naiselle riitän sellaisena kuin olen. minulla on hyvä sydän ja en koskaan pety rakkaani vartaloon. eihän kukaan nainenkaan voi rintojen kokoon vaikuttaa. kun osaa rakastaa toista niin hänen vartalonsakkin vain tahtoo olla maailman ihanin! jos joku voi miehisyyttä todistaa "pituudellaan" niin minusta se ennempään voidaan kadulla katsoa!

Miehen pitää olla ja näyttää maskuliiniselta,sitä ei 12cm ole!!!

• Henna tietää
        Henna25 kirjoitti:

Miehen pitää olla ja näyttää maskuliiniselta,sitä ei 12cm ole!!!

MIEHEN PENIS ON MASKULIINISUUDEN MITTA JA SILLOIN EI 12 SENTTIÄ RIITÄ
        EIKÄ RIITÄ 15 SENTTIÄ, MUTTA 18 - 19 SENTTIÄ ALKAA RIITTÄÄ VARSINKIN JOS PAKSUUTTA
        LÖYTYY.
        PIENIKALUISTEN ON YMMÄRRETTÄVÄ ETTEI HEILLÄ OLE MITÄÄN ANNETTAVAA NAISILLE JA
        SEN TAKIA SUOSITTELENKIN KAIKILLE ALLE 18 SENTTISTEN OMISTAJILLE JÄTTÄYTYMISTÄ SIVUUN
        NAISASIOISTA.

• jorma kolmastoista
        Henna tietää kirjoitti:

MIEHEN PENIS ON MASKULIINISUUDEN MITTA JA SILLOIN EI 12 SENTTIÄ RIITÄ
        EIKÄ RIITÄ 15 SENTTIÄ, MUTTA 18 - 19 SENTTIÄ ALKAA RIITTÄÄ VARSINKIN JOS PAKSUUTTA
        LÖYTYY.
        PIENIKALUISTEN ON YMMÄRRETTÄVÄ ETTEI HEILLÄ OLE MITÄÄN ANNETTAVAA NAISILLE JA
        SEN TAKIA SUOSITTELENKIN KAIKILLE ALLE 18 SENTTISTEN OMISTAJILLE JÄTTÄYTYMISTÄ SIVUUN
        NAISASIOISTA.

Selvä, lähdenkin tästä kertomaan vaimolle että nyt tuli ero ja samaten ilmoitan 3 salarakkaalle että tämä sonni lähtee munkiksi luostariin. Tuli nimittäin erittäin pätevä neuvo tältä keskustelupalstalta.

• Sinkku...36v
        kijwg kirjoitti:

Omaisuus,ei lihakset,eikä bemari...korvaa isoa kunnon suonikasta penistä,jokainen nykyajan nainen on tietoinen omasta seksuaalisuudestaan,ja haluaa nauttia seksistä siinä kuin miehetkin,kun kerran valita saa,miksi emme valitsisi miestä jolla on mieleisemme penis!Samoin tekevät miehetkin,ottavat mieluiten hoikan kauniin isorintaisen ennemmin,kuin tukevan lättäperäisen naisen.Miksi se on niin vaikea pikkuvehkeisten hyväksyä sitä,haukutaan naisia vaikka minkämoisiksi horo..ym,asia nyt vain on niin!!

• sdfghhjhngfd
        Sinkku...36v kirjoitti:

Omaisuus,ei lihakset,eikä bemari...korvaa isoa kunnon suonikasta penistä,jokainen nykyajan nainen on tietoinen omasta seksuaalisuudestaan,ja haluaa nauttia seksistä siinä kuin miehetkin,kun kerran valita saa,miksi emme valitsisi miestä jolla on mieleisemme penis!Samoin tekevät miehetkin,ottavat mieluiten hoikan kauniin isorintaisen ennemmin,kuin tukevan lättäperäisen naisen.Miksi se on niin vaikea pikkuvehkeisten hyväksyä sitä,haukutaan naisia vaikka minkämoisiksi horo..ym,asia nyt vain on niin!!

ei varmaan tarvi kenenkään ihmetellä miksi olet sinkku.

• ...
        sdfghhjhngfd kirjoitti:

ei varmaan tarvi kenenkään ihmetellä miksi olet sinkku.

Siinä taasen yksi....

• OiKeAsSa olet
        Sinkku...36v kirjoitti:

sinkku 36. Mikään ei korvaa kunnon ISOA kalua.EI MIKÄÄN!
        Se ei oo mies eikä mikään jolla ei ole vähintään 18 senttinen paksu penis.
        KOOLLA ON VÄLIÄ !!!

• pia savosta
        Sinkku...36v kirjoitti:

Oot varmasti mies, tai sit aika outo nainen. Kyl mä ainakin ottaisin epäilemättä mieluummin 500 000 vuodessa tienaavan komean bodarin, jolla on 14cm kalu kuin esim. alkoholistin ruipelon luuserin, jolla on 20cm. Ja itse asiassa olen ottanutkin ;)

• nasta pimatsu
        pia savosta kirjoitti:

Oot varmasti mies, tai sit aika outo nainen. Kyl mä ainakin ottaisin epäilemättä mieluummin 500 000 vuodessa tienaavan komean bodarin, jolla on 14cm kalu kuin esim. alkoholistin ruipelon luuserin, jolla on 20cm. Ja itse asiassa olen ottanutkin ;)

Miehellä on oltava kivankokoinen ... HIH... KALU !
        Se kiva koko on 18 senttimetriä, tiedän kokemuksesta!

• filosofisti
        Sinkku...36v kirjoitti:

tätä olen pitkään miettinyt.

Jos läski olisi seksikästä olisikohan 80% kuntosalilla kävijöistä lihotussaleissa nielemässä voikermaa.?

• riimittelyä
        OiKeAsSa olet kirjoitti:

sinkku 36. Mikään ei korvaa kunnon ISOA kalua.EI MIKÄÄN!
        Se ei oo mies eikä mikään jolla ei ole vähintään 18 senttinen paksu penis.
        KOOLLA ON VÄLIÄ !!!

SITTE sun rööris on niin saatanan väljä..! :)

• tuollaisenkin

syyn takia ovat yksin, mutta ei millään koolla ole väliä, jos rakastaa toista. Liekö sitten vanhanaikaista nykyään.
      Itse en viitsi nähdä vaivaa naisten iskemiseksi, vaikka kokoa ja ilmeisesti näköäkin riittäisi. En vaan ole enää ihastunut sitten kouluaikojen.

Jos naiselle koko on niin tärkeä, niin silloin hän ei ole se oikea, eikä hänestä kannata välittää. Yksikään nainenkaan ei ole täydellinen, sen enempää mitoiltaan, kuin muutenkaan.

• kuinkas muuten

Miksiköhän puolet avioliitoista päättyy eroon-olisikohan osasyynä miehen pieni penis?
        Jos miehellä on kunnollinen vähintään 18 senttinen kalu jossa lisäksi on paksuutta jonkin verran, niin
        se riittää pitämään naisen tyytyväisenä ja perheen koossa.
        Mies, jos sinulla on alle 17 senttinen penis, niin uskotko että se riittää naisellesi?

• kljkjhj
        kuinkas muuten kirjoitti:

Miksiköhän puolet avioliitoista päättyy eroon-olisikohan osasyynä miehen pieni penis?
        Jos miehellä on kunnollinen vähintään 18 senttinen kalu jossa lisäksi on paksuutta jonkin verran, niin
        Mies, jos sinulla on alle 17 senttinen penis, niin uskotko että se riittää naisellesi?

Uskon riittävän, ellei nainen ole nymfomaani. Mutta en usko alle 15 senttisen riittävän.

• ei riitä
        kljkjhj kirjoitti:

Uskon riittävän, ellei nainen ole nymfomaani. Mutta en usko alle 15 senttisen riittävän.

mulla 14 cm ja ei riitä yhdellekään naiselle.

• n45w
        ei riitä kirjoitti:

mulla 14 cm ja ei riitä yhdellekään naiselle.

Minulle ainakin riittää,minulla on ollut montakin miestä joilla pienempi kuin tuo,aina on hyvää tehnyt.Ei muuta kun naisia kaatamaan,elämä on liian lyhyt hukattavaksi.

• ????????????????????
        n45w kirjoitti:

Minulle ainakin riittää,minulla on ollut montakin miestä joilla pienempi kuin tuo,aina on hyvää tehnyt.Ei muuta kun naisia kaatamaan,elämä on liian lyhyt hukattavaksi.

Mitähän tämä n45w oikein provoilee?? eka kirjoittaa

"Olipa kattava analyysi,jonkun pikkupojan haavekuva..eihän toi 17,5 riitä mihkään"

sitten sanoo 14 senttisestä

"Minulle ainakin riittää,minulla on ollut montakin miestä joilla pienempi kuin tuo,aina on hyvää tehnyt.Ei muuta kun naisia kaatamaan,elämä on liian lyhyt hukattavaksi."

• n45w
        ???????????????????? kirjoitti:

Mitähän tämä n45w oikein provoilee?? eka kirjoittaa

"Olipa kattava analyysi,jonkun pikkupojan haavekuva..eihän toi 17,5 riitä mihkään"

sitten sanoo 14 senttisestä

"Minulle ainakin riittää,minulla on ollut montakin miestä joilla pienempi kuin tuo,aina on hyvää tehnyt.Ei muuta kun naisia kaatamaan,elämä on liian lyhyt hukattavaksi."

Joku toinen pikkumunainen lisäksesi kirjoittelee nimimerkilläni..

• ????????????????????
        n45w kirjoitti:

Joku toinen pikkumunainen lisäksesi kirjoittelee nimimerkilläni..

Taitaa tämä n45w olla oikeasti pikkumunainen mies ja ei muista mitä on provosoinut mihinkin.

• pointti!
        kuinkas muuten kirjoitti:

Jos nainen hakee avioeroa kullin koon perusteella, onko hän silloin kelvollinen huoltajaksi, varsinkaan pojille, joilla todennäköisesti samaa koko luokkaa kuin isällä.
        Jos kuulee perustelut erolle tai keskusteluja jo ennen eroa, niin en ihmettele, että murrosikäiset, etenkin yh-äitien pojat tekevät niin paljon itsemurhia Suomessa.
        Viilteleekö tyttärennekin itseään selluliittien tai muiden ulkonäköpaineiden takia?

• akka35v
        pointti! kirjoitti:

Jos nainen hakee avioeroa kullin koon perusteella, onko hän silloin kelvollinen huoltajaksi, varsinkaan pojille, joilla todennäköisesti samaa koko luokkaa kuin isällä.
        Jos kuulee perustelut erolle tai keskusteluja jo ennen eroa, niin en ihmettele, että murrosikäiset, etenkin yh-äitien pojat tekevät niin paljon itsemurhia Suomessa.
        Viilteleekö tyttärennekin itseään selluliittien tai muiden ulkonäköpaineiden takia?

Jospa se hakee eroa kun miehellä on liian iso vehje?Ei kipua ole pakko kärsiä..

• isoa, kiitos.
        akka35v kirjoitti:

Jospa se hakee eroa kun miehellä on liian iso vehje?Ei kipua ole pakko kärsiä..

Liian isoa penistä ei ole olemassakaan, mutta liian pieniä on.
        Ei iso penis tuota kipua, vaan nautintoa-kysy vaikka keneltä naiselta.

• ...
        isoa, kiitos. kirjoitti:

Liian isoa penistä ei ole olemassakaan, mutta liian pieniä on.
        Ei iso penis tuota kipua, vaan nautintoa-kysy vaikka keneltä naiselta.

..

• 12.12

KYLLÄHÄN PENIKSEN KOKO VAIKUTTAA ELÄMÄNKULKUUN JOS SEN ANTAA VAIKUTTAA.
      PENIKSEN KOKO ASIOISSA JA MONISSA MUISSAKIN ASIOISSA KYSE ON ITSETUNNOSTA JA HEIKKO
      ITSETUNTO VARMASTI VAIKUTTAA ELÄMÄN KULKUUN.

• näin se vaan on

Yläasteen pukuhuoneessa näin aikoinani ehkä max 15 kaverin peniksen, ja yllätys yllätys, kaikki olivat lepotilassa :) Siitä ei todellakaan voi vetää yhtään minkäänlaisia johtopäätöksiä, sillä erektiopituus voi olla aivan toinen kuin lepopituus. Toisaalta pukukopeissa nähty otos peniksistä on varmasti melkein jokaisella niin pieni, että siitäkään ei voi vetää tilastollisia johtopäätöksiä....

No, ap kirjoittaa myös, että hänellä on 12cm. Ok, iso se ei ole, ei edes ihan keskiverto, mut ei se nyt ihan minikään ole. Varmasti on naisia, jotka nauravat hänen kalulleen, mutta yhtä sellaista kohti on varmasti useita kymmeniä, joille asialla ei ole merkitystä. Ongelma on pään sisällä!

• %&(

tapille löytyy sopiva reikä. Siis eihän nämä kokoasiat voi ollla elämää suurempia juttuja, oikeesti! :)

• ...
        %&( kirjoitti:

tapille löytyy sopiva reikä. Siis eihän nämä kokoasiat voi ollla elämää suurempia juttuja, oikeesti! :)

Jokainen omalla mulkullaan autuaaksi tulee,oli sitte vaikka 10cm.

• koostaviis
        ... kirjoitti:

Jokainen omalla mulkullaan autuaaksi tulee,oli sitte vaikka 10cm.

muistan hyvin kun menin nuorena miehenä töihin erääseen pieneen firmaan ja meillä oli aina saunailtoja silloin tällöin. Firman pomolla oli melkoinen jötkäle, ja oikeen huvitti kun menimme saunaan niin hän tuli aina viimeisenä saunaan ja seisoi kädet lanteilla ja sanoi kyllä kai sinne nyt johonkin vielä mahtuu. Eli hänelle ainakin tuo kauhea kanki lisäsi itseluottamusta, ja kyllä hänellä naisia aina olikin kun reissussa olimme.
        Itse olen jo 45v ukko ja mitannutkin olen 17,5x4,5 cm nuorena pidin sitä pienenä(johtuen varmaan tuosta pomostani) olen ollut kahdesi naimisissa ja naisia on ollut aika paljon muutenkin.
        mielestäni paras keino naisen tyydyttämiseen on se että seuraa miten pimu reagoi eri juttuihin. ja yrittää oppia lukemaan naista. minusta aika erilaisista jutuista tytöt tykkää , itsevarmasti vaan kiinni ja kokeilemaan mikä aiheuttaa kunnon huokaukset jne
        hyvää joulun jatkoa kaiken kokoisille kikkeleille ja ennen kaikkea kaikille upeille ja ihanille tytöille

• ....
        koostaviis kirjoitti:

muistan hyvin kun menin nuorena miehenä töihin erääseen pieneen firmaan ja meillä oli aina saunailtoja silloin tällöin. Firman pomolla oli melkoinen jötkäle, ja oikeen huvitti kun menimme saunaan niin hän tuli aina viimeisenä saunaan ja seisoi kädet lanteilla ja sanoi kyllä kai sinne nyt johonkin vielä mahtuu. Eli hänelle ainakin tuo kauhea kanki lisäsi itseluottamusta, ja kyllä hänellä naisia aina olikin kun reissussa olimme.
        Itse olen jo 45v ukko ja mitannutkin olen 17,5x4,5 cm nuorena pidin sitä pienenä(johtuen varmaan tuosta pomostani) olen ollut kahdesi naimisissa ja naisia on ollut aika paljon muutenkin.
        mielestäni paras keino naisen tyydyttämiseen on se että seuraa miten pimu reagoi eri juttuihin. ja yrittää oppia lukemaan naista. minusta aika erilaisista jutuista tytöt tykkää , itsevarmasti vaan kiinni ja kokeilemaan mikä aiheuttaa kunnon huokaukset jne
        hyvää joulun jatkoa kaiken kokoisille kikkeleille ja ennen kaikkea kaikille upeille ja ihanille tytöille

Kyllähän se itsetunto tulee jostakin muusta kuin munan koosta,eihän sitä toisen uimataitoakaan tiedä kuivalla maalla,samaten mulkun kokoa housut jalassa.Kasvatuksesta se lähtee,kotoa kun saa hyvät eväät,ja oppi itsensä hyväksymään sellaisena kuin olet.jokaiselle on joku jossain joka välittää sinusta,olkoon heppi minkämoinen tahansa!

• saa sitä muutenkin
        .... kirjoitti:

Kyllähän se itsetunto tulee jostakin muusta kuin munan koosta,eihän sitä toisen uimataitoakaan tiedä kuivalla maalla,samaten mulkun kokoa housut jalassa.Kasvatuksesta se lähtee,kotoa kun saa hyvät eväät,ja oppi itsensä hyväksymään sellaisena kuin olet.jokaiselle on joku jossain joka välittää sinusta,olkoon heppi minkämoinen tahansa!

Jos ei kalu riitä, niin sitten sormet ja muut apuvälineet mukaan touhuun. Minun miehellä on ihanan iso kulli, joka kyllä kieltämättä tuntuu taivaalliselta, mutta en läheskään aina saa orkkua, kun kulli on sisällä, vaan lisäksi pitää sormeilla mut loppuun. Ja vaikka kokonaankin sormeilla! Joten älä huoli koostasi, sillä ei naista taivaaseen saada!

• lollo765
        saa sitä muutenkin kirjoitti:

Jos ei kalu riitä, niin sitten sormet ja muut apuvälineet mukaan touhuun. Minun miehellä on ihanan iso kulli, joka kyllä kieltämättä tuntuu taivaalliselta, mutta en läheskään aina saa orkkua, kun kulli on sisällä, vaan lisäksi pitää sormeilla mut loppuun. Ja vaikka kokonaankin sormeilla! Joten älä huoli koostasi, sillä ei naista taivaaseen saada!

Kyllä sillä saa naisen taivaisiin, kun osaa hommat. Toki sormetkin on joskus ihan hyvä lisä. Jonkun verran merkitystä on myös sillä mitä naisen korvien välissä liikkuu. Monesti pelkkä mielikuva suuresta auttaa homman sujumisessa.

• alkuun PANIJA

Kumpa muutkin pienikaluiset olisivat yhtä viisaita kun aloittaja, että ymmärtäisivät jättäytyä sivuun
      kaikenlaisista riiuu-touhuista. Naiset haluavat vain kookkaan kalun omaavia panokoneita, eikä mitään
      pikkumunia!

• naikkonen 22

ei koolla ole väliä, kunhan miestä rakastaa, niin kaikki on hyvin! Ei kukaan munaa vain rakasta!! XD

• kateellinen_Kauko
        naikkonen 22 kirjoitti:

ei koolla ole väliä, kunhan miestä rakastaa, niin kaikki on hyvin! Ei kukaan munaa vain rakasta!! XD

En olisi uskonut miten paljon koko ratkaisee ennen kuin katsoin eroottisia videopätkiä joissa noin 28-33cm kurkun kokoinen pippeli sujahtaa naiseen kuin naiseen ihan kokonaan.

Naiset reagoi ihan erilailla kuin normipippeliin.
        Melkein aina saavat kuvauksessa orgasminkin.

• kokenut ja nähnyt
        kateellinen_Kauko kirjoitti:

En olisi uskonut miten paljon koko ratkaisee ennen kuin katsoin eroottisia videopätkiä joissa noin 28-33cm kurkun kokoinen pippeli sujahtaa naiseen kuin naiseen ihan kokonaan.

Naiset reagoi ihan erilailla kuin normipippeliin.
        Melkein aina saavat kuvauksessa orgasminkin.

Itselläni ei ole moista, mutta fakta on se, että jokainen kanssani ollut nainen on tullut useammin ja lujempaa ja äänekkäämmin kuin nuo pokeleffojen halkaistut henrietat. Monia pokeleffoja olen nähnyt, vielä useampia naisia elävässä elämässä kaatanut. Nim. ihan normi mies
        Ps. pitkä elämä ja kokemukset ovat opettaneet, että mitä nuorempi, epävarmempi ja huonommin omaa seksuaalisuuttaan tunteva nainen on kyseessä, sitä todennäköisemmin pitää jotakin kokokysymyksiä keskeisimpinä asioina. Kun pelkää itse, ettei kroppa ole tarpeeksi kaunis, rinnat sopusuhtaiset tai taidot toisen toiveiden tasalla, niin helpointa on vetää esiin vanha kunnon koko-kortti ja piiloutua sen taakse suojaan. Vastavuoroisesti, tämä palstan vakikasvot taitavat olla niitä epävarmoja, seksuaalisesti epäkypsiä pojanvintiöitä, jotka joko murskaavat täällä loputkin itsetunnostaan tai sitten yrittävät raukkamaisesti egoillen kompensoida heilurillaan muita puuttuvia ominaisuuksiaan kuten älykkyyttä. Tosielämässä naisia naurattaneet ja kiljuttaneet herrasmiehet eivät moiseen alennu.

• m51w
        kokenut ja nähnyt kirjoitti:

Itselläni ei ole moista, mutta fakta on se, että jokainen kanssani ollut nainen on tullut useammin ja lujempaa ja äänekkäämmin kuin nuo pokeleffojen halkaistut henrietat. Monia pokeleffoja olen nähnyt, vielä useampia naisia elävässä elämässä kaatanut. Nim. ihan normi mies
        Ps. pitkä elämä ja kokemukset ovat opettaneet, että mitä nuorempi, epävarmempi ja huonommin omaa seksuaalisuuttaan tunteva nainen on kyseessä, sitä todennäköisemmin pitää jotakin kokokysymyksiä keskeisimpinä asioina. Kun pelkää itse, ettei kroppa ole tarpeeksi kaunis, rinnat sopusuhtaiset tai taidot toisen toiveiden tasalla, niin helpointa on vetää esiin vanha kunnon koko-kortti ja piiloutua sen taakse suojaan. Vastavuoroisesti, tämä palstan vakikasvot taitavat olla niitä epävarmoja, seksuaalisesti epäkypsiä pojanvintiöitä, jotka joko murskaavat täällä loputkin itsetunnostaan tai sitten yrittävät raukkamaisesti egoillen kompensoida heilurillaan muita puuttuvia ominaisuuksiaan kuten älykkyyttä. Tosielämässä naisia naurattaneet ja kiljuttaneet herrasmiehet eivät moiseen alennu.

Mut lisäisin vielä että älykäs ja fiksu mies ei KEHUA RETOSTELE näillä sivuilla..et sillee!!!!

• noista,
        m51w kirjoitti:

Mut lisäisin vielä että älykäs ja fiksu mies ei KEHUA RETOSTELE näillä sivuilla..et sillee!!!!

jotka väittää, ettei kenelläkään ole isompaa kuin omansa 12-16cm tai että kullin koko on poissa on aivoista. Vähän idiooteimmille ne minusta vaikuttaa.
        Minusta miesten pitäisi olla solidaarisia toisiaan kohtaan koosta riippumatta.

• Tero36..

Itsellä sama ongelma. Penis kuitenkin 15.5 cm, muta raastanut itsetuntoa niin, että eipä ole montaa naista elämässä ollut ja nekin kokemukset niin huonoja. Joku nainen säälistä kehunut. Muuten olen komea ja fiksu, ystävällinen ja kaikin puolin monen unelmamies, mutta minua itseäni ei kiinnosta seksi yhtään kun tunnen kaluni niin pieneksi. Tähän on siis turha sanoa naisten mitään, että ei se pieni ole ja ei sillä ole merkitystä. Tiedän, vika on päässäni ja huonoissa kokemuksissani jotka saivat todellakin tuntemaan itseni mitättömäksi. Uusia kokemuksia en uskalla hommata etten masennu enempää tästä asiasta.

Naiset valittavat, että helppoa olla mies. Naiset ei voi tajuta mikä itsetunnon kolaus se on jos on pieni kalu. Niset saa seksiä aina kun haluaa ja minkä kokosia kulleja halauvat, mutta pienimunainen mies elää elämänsä ilman seksiä tai kokee kerta toisensa jälkeen masentavia kokemuksia (ellei sitten löydä joku nainen joka on TÄYSIN tyydytettävissä pienellä kalulla, eikä KOSKAAN haikaile isomman perään) Itse en osaa kuvitellakaan pahempaa kohtaloa kuin syntyä pienimunaiseksi mieheksi.

• noin 15 senttiä

Tero36, taitaa olla pään sisällä vain ongelmasi. Peniksen koon keskiarvo on suomalaisilla miehillä jotain 14-15 senttimetriä, eli tuo 15,5 on ehkä jopa hieman keskiarvon yläpuolella. Sitäpaitsi 15 senttisellä voi jyystää rajustikin naista tyveä myöten sillein että nainen ulvoo nautinnosta eikä kivusta. Eipä onnistu välttämättä 21-24 senttisellä.

• pikkumunainen

Eriitäin surullista luettavaa. Taidanpa vetää itseni kiikkuun ja kaikki te palstalle kirjoittaneet olette syyllisiä siihen. Miltä kuolemantuottamussyyte tuntuu?

• Annikka..

Mulle kelpais ainakin vaikka kulliton mies, kunhan pää on kunnossa.

• 5432123456

Aivomies iski jälleen.

• 12 senttisellä

ei pysty nussimaan.
      Jokainen nainen haluaa isoa munaa!
      -Henna-

• todellakaan...

Ainakaan selluliittivatsaisia, -reitisiä. -pakaraisia.
        Jokainen mies haluaa kiinteän naisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      55
      3763
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      32
      2179
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2074
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1721
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1542
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1482
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      79
      1443
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1172
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1133
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1115
    Aihe