siinäpä se tärkein olikin.
Tommi ;)
65
5229
Vastaukset
- Yksi kuuma
Kerro tarkempia tietoja ??
- oot aika kuuma
kehtaa kauheesti kertoa...mutta häiritset mun päiviä.
- Mun........
oot aika kuuma kirjoitti:
Tommi se on sellainen mies, häiritsee mun iltoja ja joskus öitäkin.
- ((;
Hihiih on ne Tommit vaan aikamoisia. Ihanat rutjakkeet ! :)
- Anonyymi
Mun........ kirjoitti:
Tommi se on sellainen mies, häiritsee mun iltoja ja joskus öitäkin.
Aijaa tuleeks räpläiltyy vähän toosaa liikaa Tommi mielessä?
- Anonyymi
oot aika kuuma kirjoitti:
Rommi-Tommi.
- ontaieiole
No onkohan se sitten mullakin sama Tommi joka täällä jatkuvasti ramppaa ja kotona odottaa vaimo ja lapset... Aika ehtiväinen mies tuntuu olevan ;)
- T(ommiton)
OijoiJoi, munkin luona käväsee aina kyläilemässä renttusinkku-Tommi :D
- Mun...........
Grrrr, mun renttusinkku-Tommi ei kyllä yleensä käy säännöllisesti vierailulla. Miten usein se siis sun luona käy. Käykö muulloin, kuin aamuneljältä? ;D Eihän ole vaan tosi pitkä mies..?
- T(ommiton)
Mun........... kirjoitti:
Grrrr, mun renttusinkku-Tommi ei kyllä yleensä käy säännöllisesti vierailulla. Miten usein se siis sun luona käy. Käykö muulloin, kuin aamuneljältä? ;D Eihän ole vaan tosi pitkä mies..?
Joo, tämä Tommi käy muulloinkin vierailulla ja minä sen luona ;) Mutta joo, ei ole pitkä mies, päinvastoin.
- namuton...
Tommi kunkkareista oli kyllä todella namu :))
- Anonyymi
Tommi on runkkari.
- eienääkiitos
joo, tommi vieraili täälläkin. ihan paska äijä näin jälkikäteeen vaikka hemmetin kuuma olikin :D
- Mä vielä
elän haaveessa päästä "ratsastusleirille" yhden Tommin kanssa ;)
- no more
moi!missähän päin suomea tää renttu-tommi majailee?tunnen yhen tommin joka on renttu ja sinkku ja häiritsi mua aina iltasin ja aamu neljältä.
- Mun.........
"Mun" pitkä ja komea renttusinkku häiritsi viattomia naisia Keski-Suomessa, nykyään enimmäkseen muualla. Harmi! Olisin tuosta häiriintynyt mielelläni useamminkin x)
- UuuuJeee:)
Tämäkin Keski-Suomessa mutta ei ole sinkku... :/ No jos ei kotona saa sitä mitä haluaa niin täältä sitä kyllä irtoaa ;)
- sivusta seurannut
Lieneekö kyse Keski-Suomen Tommista, joka ei kykene pitämään näppejään erossa naisista varattunakaan. Naimisissa (moneskohan kerta), mutta silti jotain uutta säpinää pitää taustalla olla. Oliskohan niin, että ammatisanastoaan noudattaa... "niin kauan on taottava, kun rauta on kuumaa" ... ;)
- UuuJeeee:)
sivusta seurannut kirjoitti:
Lieneekö kyse Keski-Suomen Tommista, joka ei kykene pitämään näppejään erossa naisista varattunakaan. Naimisissa (moneskohan kerta), mutta silti jotain uutta säpinää pitää taustalla olla. Oliskohan niin, että ammatisanastoaan noudattaa... "niin kauan on taottava, kun rauta on kuumaa" ... ;)
Tietääkseni on naimisissa ollut vain tämän kanssa mitä "liittoa" nyt elää ja hänen ammattiinsa ei liity tollaista... Jospa toi tollainen touhuilu onkin omiaan juuri Tommeille ;) Typeräähän se on mutta minkäs teet kun on niiiiiin kuuma...!!!
- Mun........
UuuJeeee:) kirjoitti:
Tietääkseni on naimisissa ollut vain tämän kanssa mitä "liittoa" nyt elää ja hänen ammattiinsa ei liity tollaista... Jospa toi tollainen touhuilu onkin omiaan juuri Tommeille ;) Typeräähän se on mutta minkäs teet kun on niiiiiin kuuma...!!!
Teillä on kyllä tosirenttuja! Mun renttuTommi ei naimisissa pettäisi. Siksi siitä tykkäänkin. Pohjimmiltaan se on kunnon mies. En minä tuollaisiin pettäjiin koskisikaan :)
- D&F
Kylläpä Tommia nyt etsitään. Eräs Tommi voisi laittaa minulle sähköpostia jos muistaa vielä osoitteeni ;)
- no more
moi!voitko tarkentaa mikä kaupunki keski-suomessa?renttu-tommin ikä?
tumma vai vaalea? - Ewoman
Uskaltaisinkohan ottaa Tommiin yhteyttä pitkästä aikaa ;)
- Tommi___
Ota vaan! ;)
- Tonetone
Täällä olis yks Tommi, tuntomerkkejä vailla?
- 25
Turussa on kans yks ihana Tommi ;P Pitkä ja vaalea =)
- Varattu mies
Tommi iso mies, pitkä. Hesassa.
- hothot
Tommi liikkuu mm. Jklssä ja on vaalea ja sinisilmäinen... Jospa hänet taas viikonloppuna "tapaisin"... ;)
- lurps
Minun renttusinkkutommini ei asune Keski-Suomessa vaikka ite oon sieltä kotoisin, joskin herätti kiinnostuksen kun oli vierailemassa Joensuussa ja oli kotoisin porista. Vaan eipä ole antanut kuulua itsestään, senkin rontti. että semmoinen tommi tällä kertaa.
- lurps2
Taitaa olla sama Tommi mullakin. Ihan varmasti on sama tyyppi.
- Läheltä seurannut
Tommirenttu Pirkanmaa-Keski-Suomi akselilla. Kelpaa naiset ainakin 18-40v. Mies itse on vaalea ja 25v. Ei ole kauan yhden kanssa ja parhaimpina kertoina kolmekin samaan aikaan... Eikä suurinosa naisista tiedä toisistaan, koska osaa esittää "kilttiä ja kunnollista miestä". Todellisuudessa tämä Tommi on omaan napaan tuijottava egoisti!!! Naisia ainakin Jyväskylästä, Imatralta, Jämsänkoskelta, Mänttä-Vilppulasta, Varkaudesta,Kuopiosta ja Tampereelta.
- MK
Varsinkin se kalju Tommi! ;)
- TyydytettyN
Tahtoo lisää....;)
- Bombomuu
Nyt lisää informaatiota! Muuten kaikki jää ilman!
- HUHHUH MISSÄ VIKA
Ainakaan Pohjanmaalle ei tämän Tommin tarvitse tulla jos on naimisissa..täällä riittää ihan omastakin takaa näitä "monitaituri"miehiä..eli miehiä kun lentää puskasta puskaan vaikka vaimoa odottaa lasten kanssa kotona!!!! Näitä riittää!!
- WildW
T, voit ottaa yhteyttä facebookissa ;)
- OtaSelvääMinusta
...soittaisit minulle tänään. Numeroni ei ole salainen ;)
- T88
??
- OtaSelvääMinusta
Eipä ole puhelin vielä pirissyt...:/
- SaletistiTommi
Ei näillä tiedoilla vielä soitella mihkään. Vähän tarkennuksia jos saa niin saattaa puhelin piristäkin ;)
- Salamyhkäinen
Hmmmm.....textari olis kiva ;)
- silloinjoskus
Tommi vuosien takaa... Laita viestiä, kännyyn tai fb!
- WildW
Ei ole kuulunut vieläkään? ;)
- Catcat001
Tahtoo lisää Tommia! ;)
- TOMMITÄSSÄMOI
moikka kaikki ihanaiset naiseni! ;) kenen luokse tulen seuraavaksi?
- Tommi.........
no laittakaapa niitä Tommin tuntomerkkejä, niin tämä Tommi ottaa yhteyttä! :)
Ikäsi? ;)
- Tommi..........
WWW kirjoitti:
Ikäsi? ;)
Yli 25v ja alle 30v! :)
- catcat001
Yhteydenottoa odotellaan ;)
- Tommi........
Tuntomerkkejä odotellaan ;)
- Muna pystyssä..
Ikää 21 ;) T : Tommi hki.. lisää tuntomerkkejä!!!
- Zuni12
Saisi olla ikää 30v
- KesäJaHormonit
Tommi, numeroni ei ole salainen edelleenkään ;)
- ...t....
Mut sun tuntomerkit on salaiset? ;)
- KesäJaHormonit
Syystä tai toisesta ;)
- Touping
Täällä yks Tommi 30v. Kuka etsii?
- tahtootommin
Oletko Keski-Suomesta?
- Tommi30+
tahtootommin kirjoitti:
Oletko Keski-Suomesta?
Kyllä on kivaa olla Tommi. Varsinkin kun on lihaksikas ja komea;)
- Brunette06
Vielä on kesää jäljellä ;)
- Tomtom2
Lisää tuntomerkkejä ja missä olette tavanneet?
- AurinkoN
Kahvilassa ;)
- Anonyymi
dis
- Anonyymi
Kukas muistaa kirkko nummelt tommi "kuningas" pitkänen oli skidinä meitsin idoli.
- Anonyymi
Täällä Tommi Etelä-Karjalasta, kuka etsii vielä?
- Anonyymi
Kivat yksinpuhelut!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992