Mistä johtuu Busmannin älytön viha vanhempiaann kohtaan?

Ehkä hän on kuritta kasvanut, nyt hän joutuu kunniatta kuolemaan. Kaikki ein tunnu olevan kohdallaan
Busmannin perheessä, koska hän halventaa tahallisesti vanhemoiaan. Vaikkeivat minun vanhempani
olleetkaan täydellisiä, niin siitäkin huolimatta kunnioitan heidän vakamuksiaan! Vanhemmat ovat aina
vanhempia puutteistaankin huolimatta. Olkaamme suvaitsevia toisin ajattelioita kohtaan. Joulurauhaa Busmannille !

18

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sivusta seuraava

      En ota kantaa typerään provoiluusi, mutta käytän tilaisuutta hyväkseni toivottaakseni hyvää Joulua bushmannille. Bushman kirjoittaa pelkkää asiaa ja toivottavasti jatkaa palstalla vielä pitkään. Hän on oivallisesti osoittanut moneen kertaan ja monella eri tapaa adventismin totaalisen järjettömyyden.

      • eremith32

        Olen kanssasi samaa mieltä, että Bushmanni kirjoittaa todella asiaa! Hänellä on tietoa joka rikastuttaa meitä jotka kaipaamme todellista tietoa kyseisistä asioista, näiden kömpelöiden kirjoittajien ja lähes täysin asiattomien dogmaattisten opin kappaleiden edellä. Toivottavasti Bushmanni pysyy täällä keskusteluissa edes meidän tähtemme jotka haluamme hänen asiallisia kommenttejaan, ymmärrän hyvin hänen työlästymisensä näiden asiaa ymmärtämättömien tyhjän päiväiseen nalkuttamiseen. Minä myöskin olen hyvin tyytyväinen Bushmannin hyvin asiallisiin kommentteihin.


    • Valon Taikaa

      Mies luopukoon isästään ja äidistään.
      Näinhän se Raamattu opettaa.

      Paljon on vanhempia, joiden kaulaan tulisi laittaa myllynkivi ja upottaa merten syvyyteen.
      Niin paljon he saavat pahaa aikaan lapsissaan.

      Ääriuskovaiset vanhemmat ovat yleensä kaikkein pahimpia. Heiltä pitäisi lasten kasvatus kieltää lain voimalla kokonaan.

      • -->>>>PAM!

        lain voimalla kieltää kokonaan.


      • löytyihän syy...
        -->>>>PAM! kirjoitti:

        lain voimalla kieltää kokonaan.

        noin pahat vanhemmat että ihan myllynkiven laittaisit heidän kaulaansa ja upottaisit vanhempasi meren syvyyteen, minä olen sitä vähän kyllä ajatellutkin että kaikki ei ole ihan kohdallaan sinun elämässäsi kun kirjoittelet niin syytäviä kirjoituksia, mutta nythän sekin selvisi se johtuu siitä että sinulla on ollut niin änkyrä kasvatus ja nyt purat sitä vihaasi täällä toisiin kirjoittajiin.


      • Valon Taikaa
        löytyihän syy... kirjoitti:

        noin pahat vanhemmat että ihan myllynkiven laittaisit heidän kaulaansa ja upottaisit vanhempasi meren syvyyteen, minä olen sitä vähän kyllä ajatellutkin että kaikki ei ole ihan kohdallaan sinun elämässäsi kun kirjoittelet niin syytäviä kirjoituksia, mutta nythän sekin selvisi se johtuu siitä että sinulla on ollut niin änkyrä kasvatus ja nyt purat sitä vihaasi täällä toisiin kirjoittajiin.

        Ovat jo kiven alla, mutta olisi pitänyt laittaa sinne paljon aikaisemmin.
        Sellaista kultin hapatusta he edustivat, että oikein puistattaa ja hävettää näin jälkeenkin päin.
        Kristus nimellä on kautta aikain tehty monta väärää tekoa.
        Ja Jumalan nimissä toimivat vanhemmat ovat monesti täysin järjettömiä ja niin kulttinsa lumoissa, että heidät pitäisi tosiaan ripustaa myllynkiveen ja hukuttaa.


      • -----x-------

        Oletko itse Bushmanni, yhtä lapsellinen ainakin olet myllynkiviesi kanssa. Kunhan hoitaisit omat lapsesi kunnolla, tämän tapaiset kirjoitukset eivät hyvää lupaa.


      • Kyselijä vain...
        Valon Taikaa kirjoitti:

        Ovat jo kiven alla, mutta olisi pitänyt laittaa sinne paljon aikaisemmin.
        Sellaista kultin hapatusta he edustivat, että oikein puistattaa ja hävettää näin jälkeenkin päin.
        Kristus nimellä on kautta aikain tehty monta väärää tekoa.
        Ja Jumalan nimissä toimivat vanhemmat ovat monesti täysin järjettömiä ja niin kulttinsa lumoissa, että heidät pitäisi tosiaan ripustaa myllynkiveen ja hukuttaa.

        Valon Taikaa, busmannin peitenimi, kun minusta tuntuu nuo Valon taikaa kirjoitukset samantapaisilta, kuin mitä Busmanni on tänne palstalle kirjoitellut ja tuo Valon taikaa on melko uusi nimi täällä.


      • TUUT!
        Valon Taikaa kirjoitti:

        Ovat jo kiven alla, mutta olisi pitänyt laittaa sinne paljon aikaisemmin.
        Sellaista kultin hapatusta he edustivat, että oikein puistattaa ja hävettää näin jälkeenkin päin.
        Kristus nimellä on kautta aikain tehty monta väärää tekoa.
        Ja Jumalan nimissä toimivat vanhemmat ovat monesti täysin järjettömiä ja niin kulttinsa lumoissa, että heidät pitäisi tosiaan ripustaa myllynkiveen ja hukuttaa.

        adventistiperheen lapsi, joka vihaa vanhempiaan. Eli olet katkeroitunut luopio. No se selittääkin paljon. Vanhurskaat vanhempas olivat Jumalan lapsia, mutta sinä et ole. Tee parannus!


      • Se on kyllä totta, että on vanhempia jotka saavat paljon pahaa aikaan lapsilleen, ja heitä on myöas niinsanotuissa ääriuskovaisissa. Olen tavannut lapsia, jotka ovat kasvaneet erittäinkin kovissa olosuhteissa, muutta silti aikuistuttuaan eivät tunne vihaa vanhempiaan kohtaan. Se on kait osittain luonne kysymys, se viha saattaa olla vanhemmilta peritty ominaisuus, en tiedä???


    • En tiennytkään enkä yhäkään tiedä, että bushmanni vihaisi vanhempiaan. Mutta jos niin on että vihaa,
      se johtuu arvatenkin siitä, että tiedemiehet ovat sanoneet bushmannille tieteen todistaneen, että
      bushmannin vanhemmat ovat apinain jälkeläisiä. Kyllä semmoinen vihaksi pistää.
      Ei minulla mitään ole apinointia vastaan, mutta jos joku sanoisi, että isäni tai äitini apinoi, suutahtaisin.

      • Rakkaus voittaa..

        lukenut sitä että Kunnioita isääsi ja äitiäsi että menestyisit ja kauan eläisit maan päällä. Sinun vanhempasi varmasti opettivat sinulle mikä oli heidän mielestään parasta ja vanhempia ei tule vihata siksi etteivät he opettaneet juuri sillä tavalla kuin sinä olisit halunnut, he halusivat vain antaa lapselleen rakkaudesta mikä heidän mielestä oli oikea.
        Kuinka on omien lapsesi oletko pystynyt opettamaan heitä juuri niin ettei heillä ole moitteen sanaa sinua vastaan.
        Jokainen vanhempi tekee kasvatusvirheitä, mutta me voimme silti kunnioittaa ja rakastaa vanhempiamme, sillä he antoivat meille vain sen minkä he käsittivät parhaaksi.


      • eremith32

        Minua ei haittaa yhtään se, että olenko; minä, tai äärettömän kaukainen sukuperintöni apinasta, tai muusta eläimestä polveutunut, sillä tämä lihallinen ruumiini menee maan multaan, niinkuin kaikki muutkin eläimet, paitsi ne jotka "ihmiseläin" tappaa ja syö. Mutta Jumala/Elämän Henki pelastaa vain sieluni jossa ikuisuus asuu.


      • eremith32 kirjoitti:

        Minua ei haittaa yhtään se, että olenko; minä, tai äärettömän kaukainen sukuperintöni apinasta, tai muusta eläimestä polveutunut, sillä tämä lihallinen ruumiini menee maan multaan, niinkuin kaikki muutkin eläimet, paitsi ne jotka "ihmiseläin" tappaa ja syö. Mutta Jumala/Elämän Henki pelastaa vain sieluni jossa ikuisuus asuu.

        Ymmärrän mitä tarkoitat mutta yleisen ymmärrettävyyden vuoksi olisi pitäydyttävä RAAMATUN käsitteissä.

        Juud. 1:19 Nämä juuri saavat aikaan hajaannusta, he ovat sielullisia, henkeä heillä ei ole.

        Saarn. 12:7
        Ja tomu palajaa maahan, niinkuin on ollutkin, ja henki palajaa Jumalan tykö, joka sen on antanutkin.

        Lisäksi: Jeesus nousi ruumiineen kaikkineen ylös ja meistä pitää samankaltaisia tuleman aikanaan.
        Tomu maatuu, mutta sijaan nousee vastaavanlainen hengellinen näköisruumis.

        1. Kor. 15:40
        Ja on taivaallisia ruumiita ja maallisia ruumiita;
        mutta toinen on taivaallisten kirkkaus, toinen taas maallisten.

        Raamattu puhuu koko ihmisen pelastumisesta ikuisuuteen, sillä ihminen on Jumalan kuva.
        Jumala on Isä, Poika ja Pyhä Henki. Ihminen on henki, sielu ja ruumis.

        1. Tess. 5:23
        Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa, ja säilyköön koko teidän henkenne
        ja sielunne ja ruumiinne nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.

        Ei minua kylläkään häiritse käsitteiden sekamelskakaan, sillä Jumalahan sen ikuisen uuden varren antaa.

        1. Kor. 15:42

        Niin on myös kuolleitten ylösnousemus: kylvetään katoavaisuudessa, nousee katoamattomuudessa;

        1. Kor. 15:43

        kylvetään alhaisuudessa, nousee kirkkaudessa; kylvetään heikkoudessa, nousee voimassa;

        1. Kor. 15:44

        kylvetään sielullinen ruumis, nousee hengellinen ruumis. Jos kerran on sielullinen ruumis, niin on myös hengellinen.


    • kallista aikaansa ihmisten uskon arvostelemiseen vaikka maailmassa on paljon tärkeämpääkin tehtävää ja tekee sen jopa uskomattoman yksiselitteisesti. Adventisti on hänelle yksi ihminen jota hän sitten arvostelee. Kysymys on: KUKA?

    • Hyvää Joulua kaikille tasaisesti ja räväkkää tulevaa vuotta.

      Jatkakaa.

      • Hyvään päin menossa.

        oli noin hyvällä päällä,on tainnut juoda vähän miestä väkevämpää niin hermot ei kiristyneet kuten tavallisesti.

        Noihan sen miehen pitääkin käyttäytyä, eikä räävätä kuin pahanen akka.


      • Valon Taikaa
        Hyvään päin menossa. kirjoitti:

        oli noin hyvällä päällä,on tainnut juoda vähän miestä väkevämpää niin hermot ei kiristyneet kuten tavallisesti.

        Noihan sen miehen pitääkin käyttäytyä, eikä räävätä kuin pahanen akka.

        Kun et löytänyt mitään muuta, mielestäsi negatiivista bushmannin tekstistä.

        Mutta pitihän sinun sitten viinan piikkiin laittaa tuokin kaunis toivotus.
        Loppuvetosi oli sitten taas sitä adventistien oppimaa lähimmäisen halveksuntaa ja oman "hännän" nostamisyritystä. Täysin arvattavissakin.

        Hyvää Joulua kaikille tasapuolisesti omasta puolestanikin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      157
      2262
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      120
      1715
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1590
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      98
      1487
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1332
    6. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      223
      1285
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      58
      1273
    8. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      212
      1237
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1121
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      252
      976
    Aihe