Sitä että tapasin Sinut. Sitä että tutustuin Sinuun. Sitä että rakastuin Sinuun. Sitä että annoin Sinulle. Sitä etten ollut tarpeeksi -en edes tiedä mitä! Sinulle. Sitä että olen olemassa... Mitään en voi pyyhkiä pois, jos pystyisin niin kyllä sen tekisin. Toivotaan että tulevasta vuodesta tulee parempi sillä tavalla, että minä ainakin lakkaan olemasta olemassa. Siltikin olen joskus ollut ja tähän maailmaan omat jälkeni jättänyt -Sinunkin muistoihisi (vaikka olet ilmeisen hyvä unohtamaan ihmiset sen jälkeen kun olet hylännyt)... Sitäkin pyydän anteeksi.
Pyydän anteeksi...
4
1076
Vastaukset
- Asiahan on niin
Olla se kelle toi on suunnattu ?
Jotenkin rivien välistä luettuna olet kohdannut jonkun täyden nollan alapuolelta ja matalalta.- Turha ihminen
Se on hänen päätettävissään tunteeko hän, että olisi omalta osaltaan jotain anteeksi pyydettävää minulta. Minä voin sanoa vain omalta osaltani... En minäkään niin kiltti ja kultainen ole ollut, sen jälkeen kun suhde loppui. On mulla anteeksi pyydettävää vaikka millä mitalla, ja kadun myös kovasti tekemiäni inhottavia asioita. Minä vaan toivoisin, että hän joskus leppyisi minulle... On vaan paha mieli kaikesta ja toivoisin etten olisi koskaan syntynytkään -paljolta itkulta olisin säästynyt.
Mää en tunne sua. Sori ny vaa et nettaa.
- Turha ihminen
Leimaamista? Mitä ihmettä höpötät? En minäkään tunne sinua ja hyvä niin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte243471