Uuno ilmiö 5

rokspotsiorpotti

Miksei yllämainittua boksia ole saatavana mistään? Missä boksin elokuvassa on jotain, miksi koko boksi on vedetty markkinoilta?

17

1324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nthuyvfc

Discshopista köytyy

• rokspotsiorpotti

on loppu myös Discshopista eikä ole tietoa, milloin on taas saatavilla. Kiitos kuitenkin.

• hemmi90

Mäkin haluaisin tuon boksin, melkeinpä hinnalla millä hyvällä. Otin yhteyttä julkaisijaan (FINNKINO) josta sanottiin, että sitä ei enää saa.. Ja mulla kun on kaikki muut boksit niin aikalailla harmittaa jos jää vajaaks keräily.. eikä tuon 5 boksin kaikkia leffoja saa edes erikseen ostettua. Kaksi niistä kyllä saa mutta TUPLA-UUNO elokuvaa ei.. harmittaa ihan sikana! jos jollakulla on ja haluaa myydä niin mailia tänne: [email protected]

• uunospedefani

Eiköhän noista Uuno ja Spede leffoista tule taas jossain vaiheessa uusintajulkaisuja. Haluavat luultavasti myydä nuo vanhat painokset loppuun ekana.

Nämä pitäisi lisäksi saada dvd:le

Uuno Turhapuro armeijan leivissä Tv sarja versio (1984)

Uuno Turhapuron veli (1994)

Uuno Turhapuro Tv sarja (1996)

Naisen logiikka (1999)

• hemmi90

onko tupla uunossa jotain hämminkiä??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

• hemmi90

olen samaa mieltä ^ pitäis saada nuo myös dvd:lle, etenkin naisen logiikka :)

[mä olen vaan niin perfektionisti että harmittaa etten nyt omista uuno ilmiö 5 boksia ja jos tulee uusia julkaisuja niin toiv. eivät ulkonäöllisesti poikkea paljoa näistä nykyisistä julkaisuista (siis kannet)]

• what_the_*****

Ihmettelen itsekin onko muka Tupla-uunossa jotain jonka takia se piti vetäistä markkinoilta aiemmin kuin muut uunot

• ihmettelenpä vaan

Ja samoin myös Spede Show - Kyllä kansa tietää -boxi...
      huuto.netissäkin tuo joku aika sitten lähti yli 50 eurolla.
      Mutta mulla kävi niin hyvin, että mie sen ostin kaupasta silloin heti kun se julkaistiin (jollain parilla kympillä). Ja kiva tietää että nykyään sekin on melko arvokas boxi :D

• IiIIukka
    • tuppla-uuuno

Tosin tuo Uuno Ilmiö 5 -boxi on muokattu silleen, että Tupla-Uunon tilalla siinä on se Uuno Turhapuron Poika -elokuva....

Juuri sain huuto.netistä 21 eurolla tuon Tupla-Uunon... Kaikki muut Uuno-leffat multa löytyi kaupasta ostettuina DVD-levyinä (lukuunottamatta Uunon veli, jota ei ole edes julkaistu) ja mukavaa että hyvään hintaan sain tuonkin jopa arvokkaan kiekon hyllyyni :)

• Leffa.fi

Tupla Uunon takia vedettiin 5. osa markkinoilta pois, siinä oli jotain tekijänoikeuskiistaa. Nykyisessä 5. boksissa on tosiaan se korvattu Uuno Turhapuron poika elokuvalla. Usein kun jokin leffa katoaa nopeasti myynnistä on taustalla juuri kiistoja oikeuksista!

• oho siis hei :D
    • UunoTurhapuro on 1
    • uuno on nro 1

Oho, onkohan tuolle sitten myönnetty julkaisulupa uudelleen :D

• on se sellainen

Onko Tupla Uuno tullut uudestaan myyntiin?

• Uuno on numero (1)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe