Minulla on ollut jo jatkuvaa kutinaa ihollani, minulla on vain heinä allergia. Lääkärin mukaan minulla on vain kuiva iho, mutta epäilen että ei sillä minulla alkoi kutina 4 kk ennen talvea suunilleen. Mikään rasva ei ole auttanut tai lääke. On jäänyt myös öitä joina en ole saanu nukuttua. Teille tietoa mikä voisi auttaa?
Jatkuva kutina.
8
1019
Vastaukset
- astma+allergia+atopi
ihotautilääkärin tai allergologin vastaanotolla?
- Roy Rininen
LAbra testeissä.
- ei auta
iho on niin kuiva kuuman kesän (paljon hikoilua) ja nyt yht´äkkisen talventulon myötä kutina vain jatkuu ja pahenee.Kannattaa juoda paljon, on kesä taikka talvi. Eivät perusvoiteet minuakaan auttaneet, ovat liian rasvaisia. Oikein hyvät ja ohuet, melkein vedenomaiset, jotka painuvat ihoon sisälle, ovat hyviä, niin ja -kalliimpia.Käteni eivät ole kuivat, vaikka eniten joutuvat veden kanssa tekemisiin, enkä käytä varsinaista käsivoidetta.
Enpä tiedä, auttaako sekään, jos jatkuvasti käy lääkärin vastaanotolla. Samaa ainetta jokainen tarjoaa, eri lääkefirmojen mainostajia kun ovat. Pyydä Apteekista kaikista ohuinta voidetta, mitä olemassa on ja kokeile sillä. Älä silti läträä, kun huomaat aineen imeytymisen. Se on rankkaa puuhaa, jos jaksaa vain aina hoidella itseään. Tsemppiä!
- sukulaisella
jotkut syövät pitävät kamalan kutinan päällä.Haimasyöpä?.Mene heti terveyskeskukseen verikokeisiin.Tilaa lääkärille aika ja pyydä verikokeisiin HETI
- kiskiksikiskiksk
sitten osta suihkutettavaa öljyä ja sitä tölväät suihkun jälkeen!
- Taija64
Itselläni oli myös kuiva ja hilseilevä iho. Kokeilin noita www.queenesther.fi tuotteita. Kun nuo eivät sisällä ollenkaan voideteollisuuden jäteöljyjä esimerkkinä parafiiniöljy. Tuo Super power for night on aivan mahtava. Suosittelen
- .
Xyzal 5 mg tai vastaava tuote oli joku toinenkin, mulla tuo reseptillä.
Dermografismus, todettu ihotauti lääkärissä, lääkityksenä Xyzal 5 mg lääkitys jatkuva.
Dermografismus
Se kuuluu nokosihottumien laajan perheeseen ja taipumus siihen on perinnöllinen.
Nokkosihottuma on tuttu 15–20 %; le väestöstä.
Se jaetaan eri tyyppeihin monin eritavoin Akuutti nokosihottuma kestää n.2kk.
Dermografismus kuuluu kroonisiin nokkosihottumiin.
Oireisto on monipuolisempi ja mahdollisia syitä paljon enemmän kuin akuutissa nokkosihottumassa.
Nuorin sairastunut on alle vuoden vanha vanhin yli 80 vuotias.
Syytä puhkeamisen ei tiedetä.
Dermografismus on artikkeli Allergia & Astmalehdessä 4 / 97 Ihotautilääkärit antavat sen myös potilaalle.
Mulla se on kutina, joka tekee sekopääksi.
Lääke pitää sen poissa 25 tuntia pisimmillään, sitten alkaa joten muistan ottaa lääkkeen.
- ko-kö?
Syyhypunkki aiheuttaa jatkuvaa kutinaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768