Inglesiin keskiviikkona!! Jippiiiiiii!!!!!!!!

EI talvi-ihminen

Nyt on sunnuntai 26.12 ... pakkailen matkalaukkuja, tiistaina lähdetään helsinkiin yöksi Hiltoniin ....varattiin "lounge" huone... kylpyläpaketilla. Keskiviikko aamuna kohti las palmasia ja inglesiin uudeksi vuodeksi. Tunnelma on nyt jo katossa!!!!!!! Jippii ja Jei ... Aurinko kutsuu!!
Uutta vuotta vain kaikille....

9

1069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeeeee! Meillä matka alkaa uuden vuoden aattona, Las Palmasiin siis silloin. Inglesissä käväistään myös. Jännittääääää..! :D Hauskaa reissua teille! :)

      • jehuu

        Suomi lippu korkealla.Vitsi kun ois kiva jo lähtee lämpimään.Vielä pitää vaan jaksaa hiihtolomiin ootella!Mukavaa lomaa!


    • Mullakin on pakkaaminen loppusuoralla. Ensi yönä lähden ajelemaan kentälle ja aamulla lento, kohteena Ingles. Vielä ei ole kovaa matkakuumetta mutta aina kun saa laukut hihnalle, tulee hyvä fiilis.

      • matka kuume

        Ja sitten 8.1 suuntaan kohti Maspalomasia, hotellina on Palm Oasis. Kuvauksista päätellen hyvä?
        Tietääkö kukaan siitä mitään?
        Mutta pääasia, että pääsee sinne lämpimään ja saa kaivaa shortsit ja sandaalit esiin. Terassille istuskelemaan ja sangriaa maistelemaan täältä pakkasen keskeltä.


      • Three weeks
        matka kuume kirjoitti:

        Ja sitten 8.1 suuntaan kohti Maspalomasia, hotellina on Palm Oasis. Kuvauksista päätellen hyvä?
        Tietääkö kukaan siitä mitään?
        Mutta pääasia, että pääsee sinne lämpimään ja saa kaivaa shortsit ja sandaalit esiin. Terassille istuskelemaan ja sangriaa maistelemaan täältä pakkasen keskeltä.

        Lento Kuopiosta. Suuntana Puerto Rico.


      • Three weeks kirjoitti:

        Lento Kuopiosta. Suuntana Puerto Rico.

        Tervetuloa! Täällä on upeat kelit. Itse palaan keskiviikkona 5.1 Suomeen.


      • asdewq
        blues_brother kirjoitti:

        Tervetuloa! Täällä on upeat kelit. Itse palaan keskiviikkona 5.1 Suomeen.

        on se saatana kun lomallakin pitää olla turpa tietsikassa kiinni......jos nyt yleensä olet missään puerto ricossa.


      • satumainen matkailij
        asdewq kirjoitti:

        on se saatana kun lomallakin pitää olla turpa tietsikassa kiinni......jos nyt yleensä olet missään puerto ricossa.

        perjantaina inglesiin , jippiii, ja tiekkarikin mukana, jippii


    • matka-kuume

      Ei talvihminen:Toivottavasti matkanne sujuu hyvin! Minkälainen oli tämä Lounge huone Hiltonissa. Me olemme myös varanneet sellaisen kun lähdemme Maaliskuussa Kanarialle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      115
      1121
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      115
      991
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      209
      582
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe