Toi pikwick sitten menee kiinni ja hok ei siihen kuulemma pistä mitään pubia enää.
Tää on tosi harmi, sillä siihen mestaan ois kyl saanu tosi hyvän olutpubin tekemällä vähän remonttii mut
näköjään tavisten rahat ei tollasta firmaa kiinnosta. Sääli homma ku siel oli ihan kiva väliin kaydä viikonloppusin kun oli paras karaoke koko kaupungissa. Onneks kuulin et Korsos on pikwick ni sinne voi sit mennä istuun ja laulaan jos haluu.
Montun loppu
10
980
Vastaukset
- 23
vanhan kunnon moskovan saisivat avata, sille olisi kysyntää.
- paukutnaamaan
Joo tosiaan, ei kiitos!
Jos nykyään jengi on sekasin niin siellä vasta porukka oli väliin ihan kuutamolla. - PekkoOriginal
"ei pikvikistä niin väliä,
vanhan kunnon moskovan saisivat avata, sille olisi kysyntää. "
Joo, ja Kino-Jukola ja Keskuskino kans takas sekä Massa-Olli vetämään ea-harkkoja Ristin ryhmään kansalaiskoululle niin sen jälkeen voitas mennåä kaikki Moskovaan ja vetää lärvit. Huikkakujalla ois kiva illan päätteks heittää laatta ja joutua rullatuksi..
Sit sen jälkeen fillarilla kotiin Kytömaalle vastatuuleen tihkusateessa polkien.
Ai vittu kun mä kaipaan sinne ! Todella ;(
- Sami----
Mikä Moskova? Miten mä en tota voi muistaa nyt? En myöskään kino-jukolaa enkä keskuskinoa. Kytömaalle on tullut kyllä sitten senkin edestä poljettua 90 luvun alussa.
- sasu,silvonen
Moskova oli ns huorabaari pickwickin paikalla ennen sitä..Paikalliset geelitukat ym epäonnistujat kävi porailee anukseen pienestä maksusta 2 paikkakuntalaista läskiä.
- sitsertgf
Ai onko Keravalla joutunut joskus maksamaan peräporailuista joillekin muijille?
Ihan uutta! Nykyään tahtoo olla siellä niin, että saa enemmän kuin ehtisi panna
eikä kukaan kysele hintoja. - 86tyug
Eiks noita helppoja pokia saanu tiniksestäkin ihan vain puhumalla ja sit kosmosta pikkupipareita sidukalla. Nyt taitaa olla ne markkinat vähän hakusessa. Miten se pikwikin paikalla oleva mesta muuten pelittää?
- xd32
Ei oo pikvikki kiinni, tänään olin sielä.
pickwick on kiinni ,mut rock me on auki,ihan sama paikka,sisustustakaan ei muutettu,omistajat vaan vaihtui,vaihteeksi ulkomaaan eläviä,tähänpä on totuttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449301
- 785832
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414326- 583844
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313419- 472648
- 342182
- 401970