Toi pikwick sitten menee kiinni ja hok ei siihen kuulemma pistä mitään pubia enää.
Tää on tosi harmi, sillä siihen mestaan ois kyl saanu tosi hyvän olutpubin tekemällä vähän remonttii mut
näköjään tavisten rahat ei tollasta firmaa kiinnosta. Sääli homma ku siel oli ihan kiva väliin kaydä viikonloppusin kun oli paras karaoke koko kaupungissa. Onneks kuulin et Korsos on pikwick ni sinne voi sit mennä istuun ja laulaan jos haluu.
Montun loppu
10
1084
Vastaukset 10
- 23
vanhan kunnon moskovan saisivat avata, sille olisi kysyntää.
- paukutnaamaan
Joo tosiaan, ei kiitos!
Jos nykyään jengi on sekasin niin siellä vasta porukka oli väliin ihan kuutamolla. - PekkoOriginal
"ei pikvikistä niin väliä,
vanhan kunnon moskovan saisivat avata, sille olisi kysyntää. "
Joo, ja Kino-Jukola ja Keskuskino kans takas sekä Massa-Olli vetämään ea-harkkoja Ristin ryhmään kansalaiskoululle niin sen jälkeen voitas mennåä kaikki Moskovaan ja vetää lärvit. Huikkakujalla ois kiva illan päätteks heittää laatta ja joutua rullatuksi..
Sit sen jälkeen fillarilla kotiin Kytömaalle vastatuuleen tihkusateessa polkien.
Ai vittu kun mä kaipaan sinne ! Todella ;(
- Sami----
Mikä Moskova? Miten mä en tota voi muistaa nyt? En myöskään kino-jukolaa enkä keskuskinoa. Kytömaalle on tullut kyllä sitten senkin edestä poljettua 90 luvun alussa.
- sasu,silvonen
Moskova oli ns huorabaari pickwickin paikalla ennen sitä..Paikalliset geelitukat ym epäonnistujat kävi porailee anukseen pienestä maksusta 2 paikkakuntalaista läskiä.
- sitsertgf
Ai onko Keravalla joutunut joskus maksamaan peräporailuista joillekin muijille?
Ihan uutta! Nykyään tahtoo olla siellä niin, että saa enemmän kuin ehtisi panna
eikä kukaan kysele hintoja. - 86tyug
Eiks noita helppoja pokia saanu tiniksestäkin ihan vain puhumalla ja sit kosmosta pikkupipareita sidukalla. Nyt taitaa olla ne markkinat vähän hakusessa. Miten se pikwikin paikalla oleva mesta muuten pelittää?
- xd32
Ei oo pikvikki kiinni, tänään olin sielä.
pickwick on kiinni ,mut rock me on auki,ihan sama paikka,sisustustakaan ei muutettu,omistajat vaan vaihtui,vaihteeksi ulkomaaan eläviä,tähänpä on totuttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on471492Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.59880Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30657- 87637
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14595- 43573
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56564- 7532
- 44521
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan70520Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu23517Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47513- 61505
- 37496
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj14481Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13472Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.132439- 42418
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa45409Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.26389