Olemme kaveriporukalla vuokranneet pienen majan uudenvuodenviettoon ja aiomme tehdä erilaisia drinkkejä.
Meillä on ennestään varastossa pari litraa väkevää, 40 volttista. Tästä noin litra taitaa mennä booliin. Mitä muuta kannattaisi alkosta hankkia jotta saisi aikaan pienen drinkkilistan jota sitten porukan baarimikko saisi sekoitella.
Budjetti max 180 euroa. Porukkaa on yhdeksän hengen verran.
Haen siis vaikkapa drinkkilistaa jossa olisi 5-10 erilaista drinkkiä ja niiden ohjeet, tai edes mitä juomia tarvitsee lisätä ostoslistaan.
uuden vuoden kotibaari
6
884
Vastaukset
- dgdg
vähä viunaa ja limsaa sekaa
- drinksut
Oheisen linkin takaa 139 erilaista drinkkireseptiä. Tämän googlaus kesti noin 5 sekuntia.
http://www.drinkkiklubi.com/drinkit/- baarimikko245
olen kyllä tietoinen tuosta sivusta.
- Alkoholin ystävä
Tulee vähän myöhässä, mutta toivottavasti on jatkokäyttöä. Ihan ekaks: Paljon Jägermaisteria (jekku orange, jekkubattery, jekkucola, ja ihan vaan shottina) Sitten kans viskiä (itse suosin Jamesonia) Saa tehtyä Irkkukahvia, voi lantrata colan kanssa, tais sit ihan sellasenaan, jäillä. Oikeestaan kannattaa sitten panostaa noihin lantrinkeihin. Niillä saa kirkkaista hyviä drinkuja. Ja hyvään drinksuunhan kuuluu aina likööri, eli ei muuta kun esim. Bollsin valikoimista kaikkea mahdollista omena,lakka,mansikka,persikka jne. ja päälle paljon spritea.
- kotibaarimestari
tulee myöhään mutta tulevaisuus...
- votkaa tarvitaan melkein kaikkeen
- ginin kanssa sama juttu
- viskiä
- rommia
- jos haluaa ''pentumehuja'', niin creme de-sarjaa(mm. banane, menthe...jne...)
- appelsiini, sitruuna, lime, ja greippimehua
- jäitä ja murskain (jos ei oo murskainta, niin ne voi hakata hajalle toki itse)
- cokista, spritee ja ginger alee
- sodavettä(tuborg)
sit tietenkin ravistin, sekoituslusikka ja-lasi, koristemarjat/hedelmät, koristeet, spiraaliveitsi, ym...
noista ei tarvita kuin 2 : 3 , niin jo on aika hyvä lista jo mahdollinen- kotibaarimestari
unohdin sanoo, että suolaa/sokeria reunusten tekoon :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst25314399Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1493896PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1293755Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1671585En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O291550Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3821545Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491296Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81081Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok47967Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais79865