Olemme kaveriporukalla vuokranneet pienen majan uudenvuodenviettoon ja aiomme tehdä erilaisia drinkkejä.
Meillä on ennestään varastossa pari litraa väkevää, 40 volttista. Tästä noin litra taitaa mennä booliin. Mitä muuta kannattaisi alkosta hankkia jotta saisi aikaan pienen drinkkilistan jota sitten porukan baarimikko saisi sekoitella.
Budjetti max 180 euroa. Porukkaa on yhdeksän hengen verran.
Haen siis vaikkapa drinkkilistaa jossa olisi 5-10 erilaista drinkkiä ja niiden ohjeet, tai edes mitä juomia tarvitsee lisätä ostoslistaan.
uuden vuoden kotibaari
6
863
Vastaukset
- dgdg
vähä viunaa ja limsaa sekaa
- drinksut
Oheisen linkin takaa 139 erilaista drinkkireseptiä. Tämän googlaus kesti noin 5 sekuntia.
http://www.drinkkiklubi.com/drinkit/- baarimikko245
olen kyllä tietoinen tuosta sivusta.
- Alkoholin ystävä
Tulee vähän myöhässä, mutta toivottavasti on jatkokäyttöä. Ihan ekaks: Paljon Jägermaisteria (jekku orange, jekkubattery, jekkucola, ja ihan vaan shottina) Sitten kans viskiä (itse suosin Jamesonia) Saa tehtyä Irkkukahvia, voi lantrata colan kanssa, tais sit ihan sellasenaan, jäillä. Oikeestaan kannattaa sitten panostaa noihin lantrinkeihin. Niillä saa kirkkaista hyviä drinkuja. Ja hyvään drinksuunhan kuuluu aina likööri, eli ei muuta kun esim. Bollsin valikoimista kaikkea mahdollista omena,lakka,mansikka,persikka jne. ja päälle paljon spritea.
- kotibaarimestari
tulee myöhään mutta tulevaisuus...
- votkaa tarvitaan melkein kaikkeen
- ginin kanssa sama juttu
- viskiä
- rommia
- jos haluaa ''pentumehuja'', niin creme de-sarjaa(mm. banane, menthe...jne...)
- appelsiini, sitruuna, lime, ja greippimehua
- jäitä ja murskain (jos ei oo murskainta, niin ne voi hakata hajalle toki itse)
- cokista, spritee ja ginger alee
- sodavettä(tuborg)
sit tietenkin ravistin, sekoituslusikka ja-lasi, koristemarjat/hedelmät, koristeet, spiraaliveitsi, ym...
noista ei tarvita kuin 2 : 3 , niin jo on aika hyvä lista jo mahdollinen- kotibaarimestari
unohdin sanoo, että suolaa/sokeria reunusten tekoon :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831579Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721390Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271354Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
- 11941