hei äijät

hyvästi vaan

nyt on teille ilouutinene julki tuotu. Pääsette lopultakin eroon meistä akoista. Vilkaskaa, jos uskallatte feministi-palstalle. Siellä kerrotaan kuinka äijät lisääntyy keskenään. Nosin vasta hiirien tasolla, mutta siitähän se lähtee. Joten hei hei, ollaan kai viimeninen eukkojen sukupolvi. Eipä tartte enää muiden likkapuolien kuulla haukkumisia. Ja ne kotityöäthän hoituu koneella, eiks juu!

7

962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toisin päin

Siellähän tosiaan tällä aloituksella pilkataan feministejä, jotka jo pitkään ovat elämöineet keinohedelmöityksen tekevän miehen tarpeettomaksi. Miksi tämä noin koville ottaa?

• Jype6969

Yes! Tosin tuo synnytys puoli ei oikein kiinnosta. Mitäpä jos tiedemiehet kehittellisivät naisen, joka tekisi kotityöt ja ruuat nalkuttamatta. Tekisi lapset ja hoitaisi ne. Näyttäs nätiltä, eikä suuttuisi jos kävisi harjoittelemassa naapurin likalla. Eikä koskaan potisi päänsärkyä illalla ja kutsuisi tyttökaverinsa kolmen kimppaan.

...Sitä päivää odottaessa... :)

• fyhfh

Tuollaisia miehiäkin voisi tehdä. Kannatan.

• hyvästi vaan

siitä vaan ukot urhokkaat, pumpattavaa barbaraa jalostamaan,(mihin te sitä elävää lisää tarvittette, sehän vaan rupsahtaa ja tarttee ruokintaakin välillä. Kotityöt hotuuu koneilla. Jo nyt on automaattisia imureita ja ruohonleikkureita, ajastinhelloja ja pikaruokaa, joten muutama härveli lisää ja koti hoitaa itse itsensä. Ja voittehan vaikka kokeilla apinan tai lehmän kohtua jos oma tiineys ei kiinnosta, mutta poika pitäisi saada. ( saadaanhan mieskin kantamaan kun alkio mahanahan alle pannaa, olen kuulut.) Japseilla on hyvää tekniikkaa roboalalla, eiköhän sieltä löydy apu hoitopulmiin, myös vanhojen äijien suhteen, sitten kun teikäläisiä on sängystä pytylle nostettava ja pylly pestävä. Niin tai virtuaalimimmi, senhäs sais tyrkättyä pois tieltä napin painalluksella.

• Robolover
        hyvästi vaan kirjoitti:

siitä vaan ukot urhokkaat, pumpattavaa barbaraa jalostamaan,(mihin te sitä elävää lisää tarvittette, sehän vaan rupsahtaa ja tarttee ruokintaakin välillä. Kotityöt hotuuu koneilla. Jo nyt on automaattisia imureita ja ruohonleikkureita, ajastinhelloja ja pikaruokaa, joten muutama härveli lisää ja koti hoitaa itse itsensä. Ja voittehan vaikka kokeilla apinan tai lehmän kohtua jos oma tiineys ei kiinnosta, mutta poika pitäisi saada. ( saadaanhan mieskin kantamaan kun alkio mahanahan alle pannaa, olen kuulut.) Japseilla on hyvää tekniikkaa roboalalla, eiköhän sieltä löydy apu hoitopulmiin, myös vanhojen äijien suhteen, sitten kun teikäläisiä on sängystä pytylle nostettava ja pylly pestävä. Niin tai virtuaalimimmi, senhäs sais tyrkättyä pois tieltä napin painalluksella.

On jalostettu jo.

http://www.realdoll.com/cgi-bin/snav.rd?action=viewpage§ion=dollgallery

• On/Off

Kyllä teitä naisia edelleen tarvitaan. Patriarkaatin Yleismaailmallinen Sovinistineuvosto aikoo kuitenkin ottaa lähiaikoina käyttöön tyttöjen kalloon heti synnytyksen jälkeen asennettavan katkaisijan, jolla naisen saa standby-tilaan omistajansa henkilökohtaisella kaukosäätimellä.

• 234+912+41+2

Voi homous. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      90
      1456
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1013
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      379
      854
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      153
      824
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      631
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76