Enkeli ja Spurgu

Ent. Spurgu

Suojelusenkeli suhtautuu rakastavan suojelevasti haisevaan spurguun.

Spurgu: http://3.bp.blogspot.com/_lHaJJcE7OAI/S2MnGZao1EI/AAAAAAAAAkU/7dcsrwE9E2g/s1600-h/puliukko.jpg

Kerran kännipäissäni katselin ruumiistani irtautuneena itseäni toikkaroimassa joen ylittävällä sillalla.
Täytyy sanoa että minä häpesin itseäni. Olin oksentanut ja kolhinut itseäni joten rinnuksilla oli oksennusta ja verta sekä likaa kun olin kaatuillut, kulkiesssani horjahtelin pahasti.

Tässä vaiheessa siirryin puolittain "itseeni" ja tunsin kehoani kannateltavan, takaapäin "käsivarret" rinnan kohdalta kannattelivat minua pystyssä. Ja minä tajusin Enkelin auttavan minua ja häpesin kun ajattelin Enkelin sotkevan itsensä oksennukseeni.

Tätä Enkeliä en kykene kuvaamaan, en voi sanoa mies tai nainen vaan pikemminkin neutri. Siipiä en myöskään voi sanoa olleen, Valohahmo vain, ei mikään häikäisevä millään tavalla.
Selviä kasvonpiirteitä en nähnyt mutta "hiukset" olivat kuin joissakin egyptiläisissä Faaraoiden aikaisissa kuvissa tai patsaissa kuvatuissa hahmoissa, tuuhea tukka kammattu kuin korvien taakse.

Rakastava tunne oli tässä vahvasti mukana.

4

647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saagapolku

Oletpa minkä näköinen tai oloinen, niin sinua rakastetaan yhtä paljon.
      Ei Enkelit eikä Jumala erottele meitä, kun olemme kaikki yhtä.
      Ei ole olemassakaan kuin yksi Rakkaus, ja meidät tehtiin siitä Rakkaudesta.
      Itse me kuvittelemme vain olevamme arvokkaampia tahi arvottommimpia.
      .

• esko.,-,

Ei jumalaa ole kait te sen tiätä. Raamattu ei ole ku satu kirja

• Saagapolku
        esko.,-, kirjoitti:

Ei jumalaa ole kait te sen tiätä. Raamattu ei ole ku satu kirja

Mikäs sinä sitten olet ?

• valon polulla

Voi miten kaunis kertomus. Enkelit ovat aivan ihania ja rakastavia olentoja. Minulla on myös ollut hieman erilainen enkelikokemus. Läheiseni hautajaisten jälkeen tuli enkeli lohduttamaan. Hänellä ei myöskään ollut siipiä, eikä mitenkään kirkas ollut, ääriviivat valosta, mielestäni tämä oli enemmän naispuolinen. Ja nimenomaan, hänestä tuli niin rakastava ja myötätuntoinen tunne.

Jokaisella on oma suojelusenkeli ja enkeleistä kiinnostuneet saavat muitakin enkeleitä avuksi muihin elämänsä asioihin. Vain pyyntö riittää jos apua tarvitsee ja kuiskaathan pyynnön suoraan sydämestäsi ollessasi tasapainoisessa tilassa. Kaikkia pyyntöjä he eivät voi toteuttaa, jos vaikka lottovoittoa pyydät, jos ei ole tätä elämänkirjaasi kirjoitettu. =)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      222
      1537
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1393
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1207
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      942
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe