Enkeli ja Spurgu

Ent. Spurgu

Suojelusenkeli suhtautuu rakastavan suojelevasti haisevaan spurguun.

Spurgu: http://3.bp.blogspot.com/_lHaJJcE7OAI/S2MnGZao1EI/AAAAAAAAAkU/7dcsrwE9E2g/s1600-h/puliukko.jpg

Kerran kännipäissäni katselin ruumiistani irtautuneena itseäni toikkaroimassa joen ylittävällä sillalla.
Täytyy sanoa että minä häpesin itseäni. Olin oksentanut ja kolhinut itseäni joten rinnuksilla oli oksennusta ja verta sekä likaa kun olin kaatuillut, kulkiesssani horjahtelin pahasti.

Tässä vaiheessa siirryin puolittain "itseeni" ja tunsin kehoani kannateltavan, takaapäin "käsivarret" rinnan kohdalta kannattelivat minua pystyssä. Ja minä tajusin Enkelin auttavan minua ja häpesin kun ajattelin Enkelin sotkevan itsensä oksennukseeni.

Tätä Enkeliä en kykene kuvaamaan, en voi sanoa mies tai nainen vaan pikemminkin neutri. Siipiä en myöskään voi sanoa olleen, Valohahmo vain, ei mikään häikäisevä millään tavalla.
Selviä kasvonpiirteitä en nähnyt mutta "hiukset" olivat kuin joissakin egyptiläisissä Faaraoiden aikaisissa kuvissa tai patsaissa kuvatuissa hahmoissa, tuuhea tukka kammattu kuin korvien taakse.

Rakastava tunne oli tässä vahvasti mukana.

4

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saagapolku

      Oletpa minkä näköinen tai oloinen, niin sinua rakastetaan yhtä paljon.
      Ei Enkelit eikä Jumala erottele meitä, kun olemme kaikki yhtä.
      Ei ole olemassakaan kuin yksi Rakkaus, ja meidät tehtiin siitä Rakkaudesta.
      Itse me kuvittelemme vain olevamme arvokkaampia tahi arvottommimpia.
      .

      • esko.,-,

        Ei jumalaa ole kait te sen tiätä. Raamattu ei ole ku satu kirja


      • Saagapolku
        esko.,-, kirjoitti:

        Ei jumalaa ole kait te sen tiätä. Raamattu ei ole ku satu kirja

        Mikäs sinä sitten olet ?


    • valon polulla

      Voi miten kaunis kertomus. Enkelit ovat aivan ihania ja rakastavia olentoja. Minulla on myös ollut hieman erilainen enkelikokemus. Läheiseni hautajaisten jälkeen tuli enkeli lohduttamaan. Hänellä ei myöskään ollut siipiä, eikä mitenkään kirkas ollut, ääriviivat valosta, mielestäni tämä oli enemmän naispuolinen. Ja nimenomaan, hänestä tuli niin rakastava ja myötätuntoinen tunne.

      Jokaisella on oma suojelusenkeli ja enkeleistä kiinnostuneet saavat muitakin enkeleitä avuksi muihin elämänsä asioihin. Vain pyyntö riittää jos apua tarvitsee ja kuiskaathan pyynnön suoraan sydämestäsi ollessasi tasapainoisessa tilassa. Kaikkia pyyntöjä he eivät voi toteuttaa, jos vaikka lottovoittoa pyydät, jos ei ole tätä elämänkirjaasi kirjoitettu. =)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe