Kouvola Laakkonen palvelu perseestä!

Ranger123

Tuossa pari päivää sitten rupesi Rangeri nikoittelemaan (vilkuttamaan hehkulampun valoa), niin matkalta soitto Kouvolan Ford huoltoon.
Ei muuta kun auto sisälle halliin, jossa kuitenkin todettiin että ei löydy sellaista piuhaa jonka olsi voinut laittaa diagstoniikka pistokkeeseen kiinni.
Fordin huolto soitti avuliaasti viereiseen Laakkosen huoltoon ja he lupasivat katsoa mikä Rangeriani vaivaa.
Samalta hihnalta kun ranger ja mazda 2500 valmistuu Thaimaassa....
No ei muuta kun kiireen vilkkaa Laakkosen huoltotiskille...
Siinä sitten "työnjohtaja" istutti minut KORJAAMOPÄÄLLIKÖN eteen tuoliin odottamaan vuoroani.
Tämä työnjohtaja ei edes suvainnut tervehtimään, eikä edes katsomaan minuun päin, vaan yksisormi järjestelmällä yritti tehdä joitakin hommia omalla pc päätteellään. Odotin kiltisti vuoroani reilun 10min, kun sitten tämä korjaamopäällikkö suvaitsi tiedustella asiaani.
Kerrottuani huoleni, kiireeni (eläinlääkäri reissu), sekä sen että Fordin huollosta olivat olleet yhteydessä (lupaus pikaiseta tarkastuksesta), tämä herra Korjaamopäällikkö sanoi että homma menee ensi viikkoon!!!!!
Vastasin kohteliaasti että OLISI SEN VOINUT KERTOA 15min sitten...
Miksi luvatiin jos tämä homma ei kuitenkaan käynyt päinsä, vaan ajelutetaan kansalaista katselemaan kun herra harjoittelee kymmensormijärjestelmää...
Soitimpa kuitenkin valitukseni Joensuun suuntaan omistaja tasolle, että parempi olisi hankkia hieman kohteliaampaa ja pikaisempaa palvelua!

23

4483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukulainen!!!!

      No mitäs Laakkosen Yrjö tai pojat sulle vastasi?

      • Ranger123

        kehoittivat viemään kotteroni paalattavaksi.


      • Ranger123
        Ranger123 kirjoitti:

        kehoittivat viemään kotteroni paalattavaksi.

        ja sanoivat että antavat uuden tilalle.
        Lisäksi lupasivat että seuraavan kerran kun äijiä lähtee kilometritehtaalle, niin järjestys on selvä:)


      • Itse en jonottaisi
        Ranger123 kirjoitti:

        ja sanoivat että antavat uuden tilalle.
        Lisäksi lupasivat että seuraavan kerran kun äijiä lähtee kilometritehtaalle, niin järjestys on selvä:)

        No en taida. Jos kerran omistaja on niin hyvä tuttavasi, että soittelette toisillenne, luulisi että palvelun virhe korjattaisiin. Ei taida omistajat paljon jonottaa omiin korjaamoihinsa.


    • joojoo

      Pelle! ,sinulla on ford,eikä mazda!!

      • hatuttaa

        En kyllä keksi mitään hyvää sanottavaa Laakkosen Kouvolan huollosta.
        minulla on Subaru Forester diesel 2009 mallia ja ajettu rapiat 100000km.
        Alkoi tuossa hiukkassuodattimem valo palamaan ja sitä on nyt Laakkosella
        vajaan 6000km aikana yritetty korjata 4 kertaa. Kulutus 9 litraa sadalla ja öljyt vaihtoon 3000 km välein vaikka käytössä Long Life öljyt. Huollon ja subaru myyjän
        mielestä ihan normaalia että Forester diesel kuluttaa 9 litraa sadalla.
        Lääkkeeksi tarjosivat hiukkassuodattaminen vaihtoa. Kysyin korjaamopääliköltä että tuleeko varmasti sillä kuntoon. Kokeilemalla se selviää oli korjaamopäälikön
        vastaus ja hiukkassuotinhan ei maksa kuin 3000 euroa. Nyt hiukkassuodatin on
        vaihdettu.... Ei tullu kuntoon ja nyt vaihdon jälkeen kulutus on 10 litraa sadalla
        ja öljyn pinta noussut alle 300 km ajon jälkeen 5 cm. Maahantuojalta tuli käsky
        ajaa pikaisesti huoltoon. Nyt on 4 kk mennyt ja vika sen kun pahenee ja Kouvolan huollossa ollaan pihalla kuin lumiukot.


      • Laakkos fani
        hatuttaa kirjoitti:

        En kyllä keksi mitään hyvää sanottavaa Laakkosen Kouvolan huollosta.
        minulla on Subaru Forester diesel 2009 mallia ja ajettu rapiat 100000km.
        Alkoi tuossa hiukkassuodattimem valo palamaan ja sitä on nyt Laakkosella
        vajaan 6000km aikana yritetty korjata 4 kertaa. Kulutus 9 litraa sadalla ja öljyt vaihtoon 3000 km välein vaikka käytössä Long Life öljyt. Huollon ja subaru myyjän
        mielestä ihan normaalia että Forester diesel kuluttaa 9 litraa sadalla.
        Lääkkeeksi tarjosivat hiukkassuodattaminen vaihtoa. Kysyin korjaamopääliköltä että tuleeko varmasti sillä kuntoon. Kokeilemalla se selviää oli korjaamopäälikön
        vastaus ja hiukkassuotinhan ei maksa kuin 3000 euroa. Nyt hiukkassuodatin on
        vaihdettu.... Ei tullu kuntoon ja nyt vaihdon jälkeen kulutus on 10 litraa sadalla
        ja öljyn pinta noussut alle 300 km ajon jälkeen 5 cm. Maahantuojalta tuli käsky
        ajaa pikaisesti huoltoon. Nyt on 4 kk mennyt ja vika sen kun pahenee ja Kouvolan huollossa ollaan pihalla kuin lumiukot.

        Uusi Subaru Forester diesel kuluttaa Laakosen mainoksessa 6 litraa/ 100km ja auton myyjä ja huolto on sitä mieltä että on ihan normaalia että auto kuluttaa 9 litraa
        /100 km normaalissa ajossa. Onko Subaru mainoksessa jokin mennyt vikaan? Vai on vika huollossa ja autonmyyjässä?


      • skfjsfkldjflk
        Laakkos fani kirjoitti:

        Uusi Subaru Forester diesel kuluttaa Laakosen mainoksessa 6 litraa/ 100km ja auton myyjä ja huolto on sitä mieltä että on ihan normaalia että auto kuluttaa 9 litraa
        /100 km normaalissa ajossa. Onko Subaru mainoksessa jokin mennyt vikaan? Vai on vika huollossa ja autonmyyjässä?

        Se 6l/100km on luvattu öljyn kulutukselle, bensankulutus on se 9l sataselle...


      • MitäAineitaKäytät

        Sinulla puolestaan tuo päihdyttävien aineiden kulutus on jo huolestuttavalla tasolla. Tarttis tehrä jotakin.......


    • kiikkuuuu

      Huoltoon kun laakkoselle autoa vie, ei palvelu todellakaan ole maailman parasta. Työnvastaanottaja on kuin kapallisen olisi sitruunoita syönyt ja kohtelee todella töykeästi. Lisäksi tehdään ominpäin tilatun työn ohi töitä ja laskutetaan jälkikäteen hommista, joita ei tilattu. On myös eritäin mieltä ylentävää kuulla naureskelua selän takana, kun naisena autoa huoltoon vien...

    • PesusieniPaavoJakaverit

      Itse en enää asioi Kouvola Laakkosella ikinä!!! Täysiä huijareita myyjät. Ainakin vaihtoautopuolella. Jättivät aika oleellisen tärkeitä asioita kertomatta kyseisestä autosta, minkä ostin. Todella pettynyt :(

    • Janatuinenm

      Itse en enää asioi kyseisessä liikkeessä. Aivan luokaton vaihtoautopuolen kaveri. Taitaa oikein olla vaihtoautopäällikkö. Huonoin autoliike kymenlaaksossa.

    • Tyytyväinenostaja

      Kaksi viimeisintä autoa sieltä ostanut ja ostan seuraavankin, ei valittamista, palvelu pelaa ja kulkineet tosi siistejä ja myyjällä ratkaisu minulle aina.

    • Kenttämaam

      Huonoin autokauppa missä olen käynyt. Palvelu huonoa ja vaihtoautot huonossa kunnossa. Eli paska on paikka.

    • Pakara

      RonJa on perseestä

      • SubaruForester

        Aivan loistavaa palvelua vaihtoauto puolella!
        Vaihtoautopäällikkö myi meille Subarun ja kaikki sujui todella hienosti!
        Kiitos hyvästä palvelusta!


    • Minsik

      Surkea paikka. Palvelu kauheaa

    • Paskoja_ovat

      Jo tuon perusteella luettuna, samalla kun olen kuullut Lahden Laakkosen palvelusta, on selvää.
      Kenties ohjeistus on yrityksen ylhäältä päin. Laakkosia yleisesti vihataan tässä maassa.
      Kysykääpä asiaa vaikka Pohjois-Karjalassa käydessänne.

    • Anonyymi

      Surkeaa palvelua edelleen! En enää uudelleen vie autoa sinne ”huoltoon”.

      • Anonyymi

        Peiliin katsominen ehkä auttaa sinun tapauksessasi.....


    • Anonyymi

      Tuliko kuntoon?

      • Anonyymi

        Onko palvelu parantunut?


    • Anonyymi

      Palvelu on nykyään parantunut huomattavasti kun koko henkilökunta vaihtui. Ennen tosiaan oli aivan erilaista. Nykyään osaavaa porukkaa, ei moittimista. Monesti asioinut ja asioin jatkossakin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe