Jos pitäis valita joko Mister Bean tai Hannes Matula (ei niitä esittävät näyttelijät). Siis kuvitellaan, että nämä roolihahmot olisivat todellisia henkilöitä.
Itse ajattelin ensin, että Mr Bean tietenkin, koska hän on reipas ja hyvässä hapessa. Sitten katsoin pari pätkää youtubesta ja ajattelin, että eiiiii.
http://www.youtube.com/watch?v=a4cmrMJul1g
http://www.youtube.com/watch?v=6mpDdSErO8c&feature=related
Päädyin sitten Hannes Matulaan. Ihastelin valitsemaani sulhoa:
http://www.facebook.com/einfallfuerzwei
Akani katseltuani ajattelin, että on toi Hannes aika kuivakan oloinen heppu. Ehkä sittenkin Mr. Bean. Ei! Ei kumpaakaan. Mutta, jos olis ihan pakko valita. Jos vaikka on joutunut määräämättömäksi ajaksi jonkun takapajuisen ruhtinaskunnan vankilaan ihan jostain turhasta syystä, esim irstaan punaisten korkokenkien käyttämisestä julkisella paikalla, ja vain nämä kaksi ihmistä voisivat järjestää vapauden.
Mietitäänpäs uudelleen. Kummatkin altistuvat vaarallisille tilanteille. Leskeksi jäämisen todennäköisyys keskimääräistä suurempi. Hyvä tai huono juttu. Mr. Bean on hyvässä hapessa. Matula taas on aika kulahtaneen näköinen. Beanin kanssa sais hävetä jatkuvasti, mutta Matula osaa käyttäytyä. Mahdollisesti Matulan kanssa keskusteltaisiin ruokapöydässä varjostuskeilkoista ja konnista, ja minut saatettaisiin kidnapata. Omasta asenteesta riippuen Beanin kanssa menisi joko hermot tai sitten olisi hilpeätä menoa kaiken aikaa.
Viimeisin valintani on Mr Bean!
Naisia vihaavat miehetkin voivat osallistua ! Kaapista ulos ja ihan vaan leikkimielellä valitsemaan.
Kumman kaa?
45
1018
Vastaukset
- viivatiina
ehdottomasti ihana poikamainen luonnollisesti vanhentunut mies beania oon vasta oppinut kattoon telkasta niin että nään siinä hyvän koomikon siinäkin meni useempi vuosi aikaa just viimeks kun katoin niin mietin että minkähänlainen mahtaa mies olla livessä mutta minkälainen on niin tyypiltään matula sytyttää mua enemmän ;)))))
En minäkään ole Beania pahemmin katsonut. Voi olla, että valitsisin toisin, jos olisin tutustunut paremmin.
- :))
Bean on kuin ikuinen lapsi, hieman idiootti.
Matulaa en ole varma, tiedänkö edes. Jos on sellainen miehenpätkä, jonka naama on kuin potkurikelkkarata, ja aina farkut jalassa.
En tykkää hänestäkään.
Kerrankin sain sanoa selvät sävelet, minäkin, ja uskalsin. :))Molemmilla hepuilla oli myötäjäisinä valta vapauttaa sinut vankilatuomiosta, mutta valitsit kuitenkin vankilatuomion takapajulan ruhtinaskunnan askeettisissa selleissä. Sanoisin, että suoraselkäistä naiseutta, joka ei ole kaupan.
- viivatiina
farkkutyyppi ja ruttunen naama sopivan pieni voi ottaa kainaloon =))))
- :))
viivatiina kirjoitti:
farkkutyyppi ja ruttunen naama sopivan pieni voi ottaa kainaloon =))))
minunkin mielestäni, mutta kun olen nähnyt vain vilaukselta. Sellainen taskuun sopiva on.
- lottamari<3
Ehdottomasti Matula. Bean on ärsyttävä ja kamalan ruma mies ;) Matulalla on sentään seksikäs ääni ja aina voi laittaa silmät kiinni ja kuunnella pelkkää seksikästä ääntä, jos naama tuppaa ärsyttämään :D
- viivatiina
tottuu onhan jotkut tottunu munkin naamaan vaikka on ensin ärsyttäny ja nyt en tarkota tätä palstaa ihan työelämää =))))
- lottamari<3
viivatiina kirjoitti:
tottuu onhan jotkut tottunu munkin naamaan vaikka on ensin ärsyttäny ja nyt en tarkota tätä palstaa ihan työelämää =))))
Rumaan naamaan ei totu,.. hm,,,et ole ruma..tai no,.. kyllä sä aika ruma olet sory vaan ;))
- naamaripäähän
lottamari<3 kirjoitti:
Rumaan naamaan ei totu,.. hm,,,et ole ruma..tai no,.. kyllä sä aika ruma olet sory vaan ;))
on ihan subjektiivinen käsite, henkisesti paskaläjään minä en tottuisi.
- viivatiina
lottamari<3 kirjoitti:
en mää vielä niin rumaa naamaa oo nähny ettenkö olis tottunu jos pärstä v......aa niin se johtuu ehkä sit jostain muusta ja siihenkin tottuu ja siihenkin että tasasin väliajoin on maailman veemäisin ja ahnein ja sit kun tilanne tasaantuu niin maailman ihanin ihminen kiitos kauniista sanoista sun kuvaas mää en oo nähny en osaa sanoo tottusko sun naamaas ja uskoisin ette enemmän kauneutta sieltä hakisin kun sitä rumuutta ehkä joku notredamen kellonsoittaja vois olla ruma.
- viivatiina
ne just pahempia onkin jokainenhan saa sanoa mielipiteensä ja jokaisella on siihen syynsä kunnioittakaamme toisten mielipiteitä.
- sulkaasydänsisällens
viivatiina kirjoitti:
en mää vielä niin rumaa naamaa oo nähny ettenkö olis tottunu jos pärstä v......aa niin se johtuu ehkä sit jostain muusta ja siihenkin tottuu ja siihenkin että tasasin väliajoin on maailman veemäisin ja ahnein ja sit kun tilanne tasaantuu niin maailman ihanin ihminen kiitos kauniista sanoista sun kuvaas mää en oo nähny en osaa sanoo tottusko sun naamaas ja uskoisin ette enemmän kauneutta sieltä hakisin kun sitä rumuutta ehkä joku notredamen kellonsoittaja vois olla ruma.
aatteleppa, Notre Damen kellonsoittajankin sydän oli puhdasta kultaa.
- viivatiina
mulla ei ole minkäänlaista käsitystä lottamarista kirjoittajana voihan hän ollakkin fiksu ja huomaavainen mutta mun pärstä ei miellytä oon mää törmänny täällä muihinkin "fiksuihin" mutta mulla ei oo ollu koskaan tarvetta arvostella ihmisiä ulkonäön iän aseman takia ja tää oli nyt tasan toinen kerta elämässä kun mää ääneen toin ilmi sen mikä mielikuva on uskovaisista mutta jokainen elää elämäänsä ja kunnioitan kaikkien elämää.
- viivatiina
sulkaasydänsisällens kirjoitti:
aatteleppa, Notre Damen kellonsoittajankin sydän oli puhdasta kultaa.
enkä varmaan rumana olis pitäny jos olisin miehen tuntenu ehkä vaan vähän persoonallisen näköisenä ;))))
- viivatiina
tollasta kiusana niin kyllä mää ottaisin jonkun sellaisen nimimimerkin joka satuttas ja suututtas jos nyt kuvitellaan että tää kirjoittaja hakis jotain sellasta mutta todellakaan kun mulla ei oo mitään mielikuvaa lottamarista niin mulle se on ihan sama mitä hää kirjoittaa vaikka olis huono päivä kaikillahan meillä joskus niin ne ainakin väittää =))))
- viivatiina
pistää pisteen kirjoitettu mikä kirjoitettu =))))
- Heikunkeikku
Voi hyvänen aika sentäs, pitikö vetästä juuri nämä kaksi tyyppiä. Joo ja tällätä takapajulan vankilaan.
Kiusallinen tilanne. Peräti kiusallista. Hmmmm.... ruhtinaskunnan vankilassa tulisin täydellisen höperöksi,
jos joutuisin könnäämään lukkojen takana, joten minä valitsen tuon Mr. Beanin, jos hän sitten minut hakisi veks pois vapauteen.
Kovin ratkiriemukas en hänen kanssaan olisi, kun on tuollainen jokseenkin tekee-ensin-ja-ajattelee-vasta-sitten-ihminen, mutta niillä eväillä sitten mentäs:)- Heikunkeikku
sedna2003 kirjoitti:
Hienoa, että jollain muullakin on uskallusta riskivalintaan.
Vankityrmässä loppuikänsä lojuminen ei viehätä, niinpä uskallusta oli enempi, kuin satakolmekytäviis.
Mr. Beanin elokuvista oon tykännyt. Mikäs sen elokuvan nimi olikaan, jossa hän turmeli arvokkaan taulun.
Olin suorastaan kuolla nauruun, kun tässä samaisessa elokuvassa herra B meni vessaan ja vettä räpäji hänen housuillee, juuri kilkuttimien kohdalle ja hän keksi oivallisen tavan kuivata tätä housulätäkköä.:))
Hänen seurassaan ei kyllä pitkästyisi. Kiirusta pitelis, kun yrittäis pitää aisoissa tätä vallatonta veikkosta.:) Heikunkeikku kirjoitti:
Vankityrmässä loppuikänsä lojuminen ei viehätä, niinpä uskallusta oli enempi, kuin satakolmekytäviis.
Mr. Beanin elokuvista oon tykännyt. Mikäs sen elokuvan nimi olikaan, jossa hän turmeli arvokkaan taulun.
Olin suorastaan kuolla nauruun, kun tässä samaisessa elokuvassa herra B meni vessaan ja vettä räpäji hänen housuillee, juuri kilkuttimien kohdalle ja hän keksi oivallisen tavan kuivata tätä housulätäkköä.:))
Hänen seurassaan ei kyllä pitkästyisi. Kiirusta pitelis, kun yrittäis pitää aisoissa tätä vallatonta veikkosta.:)Ja ajanoloon tottuisit niin, että taivaltaisit omankin polkusi yhtä luovalla otteella.
toinen irvistelee typerän näköisenä ja toinen on kuin puupökkelö.
:)- .,.,.,
sullaon varaa arvostella ulkonäköä
.,.,., kirjoitti:
Ootko nyt ihan varma, että typerän näköisenä irvistely ja puupökkelyys sittenkään ovat ensisijaisesti ulkonäkökysymyksiä. Kuka tahansa saa itsensä typerän näköiseksi, jos ilvehtii, kuten mister Bean. Puupökkelyyden ainakin minä tulkitsin juroudeksi ja vähemmän hilpeäksi olemukseksi.
.,.,., kirjoitti:
en ulkonäköä, opettele lukemaan ja etsimään oikea tieto.
Nyr mä sanon tosi tuhmasti, sulla näyttää olevan torahampaat tuossa nikissäsi. ;)sedna2003 kirjoitti:
Jäät siis takapajulan vankityrmään määräämättömäksi ajaksi. Ihan hyvä valinta sekin.
siellähän saa rauhassa lukea huipputasokkaan Anni Polvan teoksia.
Ihanaa :))Anceli kirjoitti:
siellähän saa rauhassa lukea huipputasokkaan Anni Polvan teoksia.
Ihanaa :))Ja sit me tultais Mr Beanin kanssa sua tervehtimään säännöllisesti.
sedna2003 kirjoitti:
Ja sit me tultais Mr Beanin kanssa sua tervehtimään säännöllisesti.
jos tuotte tuliaisia, myös sitä piirakkaa jonka leipomista jatkuvasti testaat.
Ja lukemattomia Anni Polvan kirjoja pitää myös tuoda, täytyy takoa niin kauan kuin rauta on kuumaa eli näen vielä lukea. Kauhea menetys mikäli jäisi muutama teos lukematta.
Ja sano sille Beanillesi ettei ilmeile ihan niin paljon, kun tulee tyrmään käymään.
:)Anceli kirjoitti:
jos tuotte tuliaisia, myös sitä piirakkaa jonka leipomista jatkuvasti testaat.
Ja lukemattomia Anni Polvan kirjoja pitää myös tuoda, täytyy takoa niin kauan kuin rauta on kuumaa eli näen vielä lukea. Kauhea menetys mikäli jäisi muutama teos lukematta.
Ja sano sille Beanillesi ettei ilmeile ihan niin paljon, kun tulee tyrmään käymään.
:)Viimeisen vinkkisi ansiosta piirakan säädöt alkavat olla kohdallaan. Huomenna ajattelin bygata persikka-mansikkapiirakan. Teen siihen pohjan, jonka olen risteyttänyt sun ohjeesta ja siitä saksalaisesta ohjeesta.
Mä laitan Beanille pussin päähän, niin sen naaman vääntely ei häiritse. Täytyy muistaa käyttää paperipussia, etten sa murhasyytettä ja joudu sun seuraksi sinne tyrmään laatukirjallisuutta lukemaan. Mä kun luen vielä noita Viisikoita.- .,.,.,.,
Anceli kirjoitti:
en ulkonäköä, opettele lukemaan ja etsimään oikea tieto.
Nyr mä sanon tosi tuhmasti, sulla näyttää olevan torahampaat tuossa nikissäsi. ;)kuin suussa
niinkuin joillakin .,.,.,., kirjoitti:
kuin suussa
niinkuin joillakinirtoa tekstiä ihan mukavasti. :))
Vastaan huutoon sen ansaitsemalla tavalla..,.,.,., kirjoitti:
kuin suussa
niinkuin joillakinNe on vaarallisia ne torahampaat. Kun mä kävin Anceliilla, niin tietysti ihan Beanina tutkin sen kissan hampaat. Sehän puri mua ja tuli reijät käteen, molemmin puolin kaks. No mulla oli onneks voimassa oleva jäykkäkouristus, mutta pian käyntini jälkeen kissa parka kuoli veren myrkytykseen.
Ancelin hampaita en enää uskaltanut tarkastaa, mutta metrin etäisyydeltä katsottuna mitään torahampaita ei näkynyt.sedna2003 kirjoitti:
Viimeisen vinkkisi ansiosta piirakan säädöt alkavat olla kohdallaan. Huomenna ajattelin bygata persikka-mansikkapiirakan. Teen siihen pohjan, jonka olen risteyttänyt sun ohjeesta ja siitä saksalaisesta ohjeesta.
Mä laitan Beanille pussin päähän, niin sen naaman vääntely ei häiritse. Täytyy muistaa käyttää paperipussia, etten sa murhasyytettä ja joudu sun seuraksi sinne tyrmään laatukirjallisuutta lukemaan. Mä kun luen vielä noita Viisikoita.Viisikko, niitä en ole lukenutkaan kuin lapsena, jänskää, kyllä mulla sitten aika kuluu rattoisasti.
Paperipussi päähän Beanille ja vielä kun pysyy hiljaa, niin kaikki hyvin.
Hienoa, että piirakka alkaa vihdoinkin onnistua, olet sä sitä treenannutkin.
oisin halunnut valita Team Ahmasta!!
Mut en haluis lukkojen taaksekkaan, tulis ahtaanpaikan kammo):
joten valinta, aaapuuuvaaaaaa! Mr Bean.. Sitten ku oon vapaana, kaveerataan Beanin kanssa, eikä tartte nähdä ku silloin tällöin, kyl hänen kohellukset sillai jaksaa, harvakseltaan:))))Eihän sitä Beaniä nyt voisi ottaa, nalle nukkuisi välisä joka yö. Mitä siitä seksistäkin tulisi alaikäisten katsellessa? Tosin voi se Matulakin jo käriä eturauhasvaivoivoista ja näppärämmät sormet lienee Misterillä
- 13+0
Jaaha. Monet ovat valinneet ilmeisen taktisesti vankilan, kuvitellen kai pääsevänsä Hodorkovskin kanssa samaan paikkaan Siperian suota kuokkimaan.
on ehdottomasti Rowan Atkinson:
Tässä muutama esimerkki:
http://www.youtube.com/watch?v=91DSNL1BEeY
http://www.youtube.com/watch?v=KN-8G0HCD5U&feature=channel- originel pakkasakka
MIUN kaa...aurinkoja Siulle !
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706504
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283078- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431211