Jutta puolustaa henkeen ja veraan sitä, että Nigerialaisille pitää antaa ilmainen koulutus Suomessa. Ei jumankauta. Nyt repesi. Tämä oli viimeinen niitti. Onko demarit ihan hulluja.
Viime keskiviikkoiltana MTV3:n suuressa vaalikeskustelussa kerrottiin, että helsinkiläiseen oppilaitokseen oli hakenut 1600 nigerialaista. Toimittajat epäilivät, että joku levittää nigerialaiskirjeiden tavoin mainoksia ilmaisesta koulutuksestamme ja ylöspidosta ja joku käyttää hyväkseen sinisilmäisyyttämme. Jutta tyrmäsi ajatuksen ulkomaalaisille määrättävästä lukukausimaksusta ja käski suomalaisten olevan ylpeitä siitä, että tänne joku yleensä tulee ja että tarvitsemme paljon lisää opiskelijoita ja muuta väkeä Afrikasta ja muualta.
Nigerialaisia Suomeen
8
181
Vastaukset
- ent. suomimummo
Jutta on itse poliittisen henkilön tytär, eikä se politiikka kestänyt rehellistä tarkastelua, sen opin vaalien ääniharavana. Kaikki ehdokkaat lanseerattiin ja kustannettiin verovaroin varmaan pääsyyn politiikkaan. Se jos mikä on "harmaa vyöhyke", joka pitää palauttaa rehelliselle tasolle. Eihän meillä suomalaisillakaan muutoin ole mitään "arvoa" näiden politiikkojen mielestä, koska he itse saavat kaiken valmiiksi kuin "Manulle illallisen", kuten ennen sanottiin.
Huomaahan tuon jo lasten kasvatuksesta - jos paapoo lapsensa piloille eikä opeta, miten yhteisössä on kaikille tarkoitetut samat säännöt elää, ettei aiheutettaisi lisää ongelmia - niin lapsista tulee ylimielisiä, itsekkäitä ja he kuvittelevat itse olevansa niitä kaikkein huonompiosaisia. Niin, vaikka he ovat saaneet erinomaisen aseman jo lapsesta alkaen. Siksi politiikkaan pitää saada tavan kansalaisia, sellaisia, jotka uskaltavat sanoa suoraan, mikä on hyväksi lapsen kasvatuksessa ja miten nykyinen lainsäädäntö aiheuttaa aina vain enemmän ihmisten eriarvoistamista ja naiset tässä ovat jyrkästi ykkössijalla, tarkoitan ongelmien luomisessa ja eriarvoisuuden lisäämisessä. Eivät he tajua, miten he itse toimillaan aiheuttavat paljon tuskaa ja kärsimystä viattomille kansalaisille. Eikös se lainsäädännön mukaan ole rikos, jos on rikoksen tehnyt ja siitä on selvää näyttöä? Onko tupakoimisesta tehty rikollista toimintaa? Silloinhan me kaikki tupakoitsijat joutuisimme vankilaan, mutta näin ei ole. Mutta sen sijaan muualla maailmassa tupakkaa saa valmistaa ja myydä, se ei ole rikos. Jos ostaa jotain ei toivottavaa, se on rikos ja ostaja joutuu syytetyn penkille, mutta mutta - se, joka on valmistanut sen rikolliseksi luokitellun tuotteen, pääsee kuin koira veräjästä. Tämä suututtaa. Lääkkeillä on viety monilta vanhuksilta toimintakyky, eikä sekään ole rikos, ellei lääkäri, joka lääkkeet määrää - tai anteeksi - sairaanhoitaja tai sairaanhoito-oppilas tai muu vastaanottovirkailija, joille on annettu lääkärien oikeuksia määrätä puhelimessa, miten hoito aloitetaan, ja jos sen tuloksena potilas kuolee, se ei myöskään ole rikos, vaan ennalta ehkäisevää hoitoa. Tämähän on ollut ainakin täällä Itä-Suomessa tapa hoitaa "säästäen", sillä sairaanhoitoliikelaitoksille ei kelpaa köyhä asiakas, koska se "ei ole kannattavaa" näille nykyislle liikelaitoksille, joten köyhien puolesta joutavat romukoppaan. Siinäpä vasta säästöä tulisikin. - ei järkeä yhtään
Tämäkin on aivan turhaa kun maahan pääsee sanomalla kaikkien tunteman salasanan: TURVAPAIKKA:
http://iltalehti.fi/matkajutut/2010121612874736_ma.shtml.- tosissasi
Luuletko että maahanmuuttopolitiikka olisi pistetty uusiksi nyt hallituskaudella. Ehei. Kaikki on demareiden peruja sekin. Halosen nimitykset maahanmuuttoasioista vastaavista virkamiehistä lähtien. Siellä ne vieläkin on. Demarit on olleet nytkin kaikkein tyytyväisimpiä tähän leväperäiseen maahanmuuttopolitiikkaan.
- Anonyymi
Nigerialaisia huoria on suomeen tuotettu aikaspaljon. Kuka hullu ostaa mustaa pillua. Joku kertoo että viivakin on toisin päin. Mutta musta pillunon ruma.
- Anonyymi
Pillulla on kova kysyntä kun pitää tyytyä halpaan mustaanpilluun. Hehhhhhhhhh
- Anonyymi
Musta käy asfaltti ukoille hmmmm
- Anonyymi
Esim. persujen Tynkkyselle.
- Anonyymi
Ja mitä huonoa siinä on jos esim. Nigerialaiset saavat ilmaisen koulutuksen ja jäävät maahan tekemään sitä duunia , mistä tissiposkiset persut kieltäytyvät ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232305- 781202
- 491085
- 1151056
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721019Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57977KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.16969Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55908