Löytyykös keravalta kaveria painonpudotusurakkaan , pudotettavaa on reilusti ja tsemppaajaa kaipailisin. Liikunta muotoina on meikäläisellä uinti ja sauvakävely , joskus salillakin saatan piipahtaa :)
Sinä nainen/naiset, jolla on myös tarkoituksena pyrkiä kevyempään olotilaan ja ryhdistäytyä liikunnan suhteen, jos kiinnostaa mennään vaikka yhdessä porukalla sinne hallille tai sauvailemaan.... ? Tai vaikkapa jalkapallokentälle rytistelemään.. ;)
Uusi vuosi uudet kujeet!
Painonpudotus/Elämäntapa remontti
5
560
Vastaukset
- Toinen nainen Kerava
Porukalla liikkuminen on mukavaa ja kun kaikilla on sama tavoite , tuo painonpudotus, voi jakaa kokemuksia , iloja ja suruja sekä onnistumisen tunteita!
Kuka uskaltaa lähteä mukaan?
Minä ainakin!- --laihduttaja--
Moikka!
Joo, ehdottomasti olen mukana. Tsemppiä ja kannustusta puolin ja toisin. Itsellänikin paljon pudotettavaa. - nainen keravalta
--laihduttaja-- kirjoitti:
Moikka!
Joo, ehdottomasti olen mukana. Tsemppiä ja kannustusta puolin ja toisin. Itsellänikin paljon pudotettavaa.Tahtoisitkos lähteä uimaan tahi salille vaiko sauvailemaan?
Olisko sauvakävelylenkki hyvä alkuunsa? - se alkuperäinen
nainen keravalta kirjoitti:
Tahtoisitkos lähteä uimaan tahi salille vaiko sauvailemaan?
Olisko sauvakävelylenkki hyvä alkuunsa?Sähköpostiin riksu.ripatti( at )suomi24.fi
- effektit ongelmia
On se nähty että tulee tuollasesta monelle elämäntapahelvetti! Ei enää irti pääse siitä kierteestä kun laihduttaa ja lihoo ja laihduttaa ja lihoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086