Löytyykös keravalta kaveria painonpudotusurakkaan , pudotettavaa on reilusti ja tsemppaajaa kaipailisin. Liikunta muotoina on meikäläisellä uinti ja sauvakävely , joskus salillakin saatan piipahtaa :)
Sinä nainen/naiset, jolla on myös tarkoituksena pyrkiä kevyempään olotilaan ja ryhdistäytyä liikunnan suhteen, jos kiinnostaa mennään vaikka yhdessä porukalla sinne hallille tai sauvailemaan.... ? Tai vaikkapa jalkapallokentälle rytistelemään.. ;)
Uusi vuosi uudet kujeet!
Painonpudotus/Elämäntapa remontti
5
608
Vastaukset
- Toinen nainen Kerava
Porukalla liikkuminen on mukavaa ja kun kaikilla on sama tavoite , tuo painonpudotus, voi jakaa kokemuksia , iloja ja suruja sekä onnistumisen tunteita!
Kuka uskaltaa lähteä mukaan?
Minä ainakin!- --laihduttaja--
Moikka!
Joo, ehdottomasti olen mukana. Tsemppiä ja kannustusta puolin ja toisin. Itsellänikin paljon pudotettavaa. - nainen keravalta
--laihduttaja-- kirjoitti:
Moikka!
Joo, ehdottomasti olen mukana. Tsemppiä ja kannustusta puolin ja toisin. Itsellänikin paljon pudotettavaa.Tahtoisitkos lähteä uimaan tahi salille vaiko sauvailemaan?
Olisko sauvakävelylenkki hyvä alkuunsa? - se alkuperäinen
nainen keravalta kirjoitti:
Tahtoisitkos lähteä uimaan tahi salille vaiko sauvailemaan?
Olisko sauvakävelylenkki hyvä alkuunsa?Sähköpostiin riksu.ripatti( at )suomi24.fi
- effektit ongelmia
On se nähty että tulee tuollasesta monelle elämäntapahelvetti! Ei enää irti pääse siitä kierteestä kun laihduttaa ja lihoo ja laihduttaa ja lihoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as473081Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232924- 502800
- 562628
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582528Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482510On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532281Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782178- 692068
- 452062