Tavoitelkaa rauhaa kaikkien kanssa ja pyrkikää pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa. Pitäkää huoli siitä, ettei yksikään hukkaa Jumalan armoa eikä mikään katkeruuden verso pääse kasvamaan ja tuottamaan turmiota, sillä yksikin sellainen saastuttaa monet..Heb.12:14-15
Herran omat täällä, olkaa valonna ja suolanna täällä, älkää riidelkö ja väitelkö turhista asioista, vastakaa kun kysykää, mutta sävyisesti ja rauha sydämessä..Siunausta T:Aki.
Siunattua uuttavuotta tännekin.
4
187
Vastaukset
- en kyllästy
Siunausta myös sinulle tulevana vuotena!
Minä en kyllästy, kun minua muistutetaan Raamatun opetuksista.
Kehoituksesikin on paikallaan.
2. Tim. 4:22
Herra olkoon sinun henkesi kanssa. Armo olkoon teidän kanssanne. AXU TIÄL! :D
/..\
▼* Kiitos, ja kiitos kehoituksista myös, oikein siunattua ja rauhallista uskon kuuliaisuudessa, ole siunattu ensivuonnakin, Jeesuksen nimessä ja kautta. Onnellista Uutta Vuotta !
* T: Mohikaani_27 !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit392369Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151416- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921