Nyt olen romanttinen;)

H / H

43

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • H / H

        murulista loppu iltaa ja alkavaa uuden vuoden yötä:)


      • H / H kirjoitti:

        murulista loppu iltaa ja alkavaa uuden vuoden yötä:)

        kun syötiin just bostonkakkua kituset vinkuen. Nyt nautimme vuosikertakuohuviiniä. *HIPS*

        Kuin myös olkoon huominen päivä suopea.


    • demoniiih
      • H / H

        miehinen lohdullista ja lämpöistä alkavaa vuotta 2011.
        Vielä ½ tuntia voi nauttia vanhaa ja heittää sen elettyyn koppaan muistojen lankavyyhteihin.


      • H / H
        H / H kirjoitti:

        miehinen lohdullista ja lämpöistä alkavaa vuotta 2011.
        Vielä ½ tuntia voi nauttia vanhaa ja heittää sen elettyyn koppaan muistojen lankavyyhteihin.

        Pirskutti, yhden miehen kera:)


      • teille pariskunnille tällaiset vanhan kansan romanttiset kappaleet, pitäkää kii toisistanne;))
        http://www.youtube.com/watch?v=FaHGXszIVS4&feature=related

        http://www.youtube.com/watch?v=Py8hTQnnaS8


      • demoniiih
        H / H kirjoitti:

        Pirskutti, yhden miehen kera:)

        perheessä asustelen..Olkoonkin, et osa miehistä on mun aikaansaannoksia...;o)...

        Huh..Mikä pauke alkoi..Aivan, kuin sota olis syttynyt..Voihan..noiden kissojen korvia..:o/...


      • demoniiih

    • sinulle.:)
      • H / H

        kaunis cipale alkaneelle yölle:)


      • H / H
        H / H kirjoitti:

        kaunis cipale alkaneelle yölle:)

        elää myös tämä elämä:)


      • mie itse.;)
        H / H kirjoitti:

        elää myös tämä elämä:)

        vartenhan se on, sanoo ne pyhät muutkin.;)


      • H / H
        mie itse.;) kirjoitti:

        vartenhan se on, sanoo ne pyhät muutkin.;)

        pehmein aatoksin, leudoin tuulin, uusin auringoin;)
        Aina on aamun koi, mitä se toi, vain aika näyttää.


      • jos sä

      • Arvaas kuka

      • maybe I Do;)

      • H / H

      • säkenöivää.;)

      • H / H

      • Hummeri / Heippa

      • pus pus...
        Hummeri / Heippa kirjoitti:

        Heko heko kaikkea se unettomuus teettää:)

        suukkoja sinulle pus.;)


      • H / H

      • miulta.;)

      • hummeriheippa

      • miulta;)

      • Guess Who

      • suukkoja ilman
        hummeriheippa kirjoitti:

        pitäisi uskoa. Tiedän jo ketkä siellä on!

        noita feikkejä pus.;)


      • iliman muuta.;)

      • hummeriheippa
        suukkoja ilman kirjoitti:

        noita feikkejä pus.;)

        ja ne ilman!


      • hummeriheippa

      • kultaseni.;)

      • siltä ........
        hummeriheippa kirjoitti:

        biiseillä "kyllästetty" heti vuoden ensi tunneilla:))) Kiitosta vaan feikit ja todelliset:)

        todelliselta sinulle...samaa unta nään.;)


      • One and only;)

      • Säkin tiedät;)

      • H / H
        One and only;) kirjoitti:

        ja säästäthän se viimeisen valssin kuitenkin minulle

        http://www.youtube.com/watch?v=n-XQ26KePUQ

        tanssin viimeisen kai...

        Ei ollut huonot kotimaisetkaan sanat, se alkuperäinen ilman Yölintua oli Saukin sanat. Laulajaa en muista.

        Mutta nyt yön valvonnasta vihdoinkin nukkumaan. Kaikki tämän viestin jälkeen ovat feikkejä:))) (edelleen)


    • kullalleni yöksi
      • H / H

        Alan poistua untosten maille kun paukekin laantui.


      • suukoista.;)
        H / H kirjoitti:

        Alan poistua untosten maille kun paukekin laantui.

        Kauniita unosia sinne myös.;)


      • hummeriheippa
        suukoista.;) kirjoitti:

        Kauniita unosia sinne myös.;)

        Piste.


      • rakkahin;)

      • ilman pistettä.;)
        hummeriheippa kirjoitti:

        Piste.

        siis suukoista vielä kerran pussssssssss.;))
        Oma tonttusi.;)


      • susta unelmoin;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe