Oikein erittäin hauskaa iloista mukavaa kivaa

musiclovers

parempaa tätä tulevaa vuotta 2011 kaikille teille rakkaille jotka jaksatte aina vaan lukea minua tavallista normi tallukkaa joka ihastuttaa vihastuttaa naurattaa nolostuttaa ihteään ja muitakin ;D
Ensi yönäkin 13 tytön yksi kaveri.Toinen kaveri joka kutsunut jo monta vuotta minua "äidiksi" lähtee illalla koska isänsä aamulla menossa reissuun,perheen äiti töissä ja likka katsoo siskoaan.
16v meni poikakaverilleen ja likkojen 13v serkut meil kolmannenkin yön kuten 13v tytön kaverikin.
Sanoin ukolle suoraan häädöstä ja muutosta hmm ei vittu vaan tajua ;(((

14

938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musiclovers

      17v likan ja sen poikakaverin kotiinsa.Kanssamme tuli kaveripariskunta kummipoikamme kanssa ja takas tullessa juotiin kahvit ja syötiin Toijalan ABC:llä.
      Aamulla kaverin kanssa salilla 30min ja sit LADYBODY tunti joka kesti sekin 30min.Kävin KELAssa ja työkkärissä.Himassa pesin heti pyykkiä,imuroin ja 16v tyttö teki ruuan.Ukko tuli söi ja nukkuu eli aika normi ja tottakai ekana valitusta päälle.
      11v likka meni Malmille serkuilleen.

      • musiclovers

        ole mitään tapahtunut tän viikon aikana.
        Maanantaina kaverin kanssa salilla ja Lady Body-tunnilla.
        Tiistaina salilla.
        keskiviikkona tuli se eka ns osio ja tietty ukko alkoi heti valehtelemaan ja juoruumaan kaikille ja laukomaan niin vanhaa sairasta paskaa ku olla ja voi.Sanoin itsekin yhden tyhmän ja ruman asian ja heti pyysin anteeksi mutta pyysikö toi anteeksi,no ei tietenkään kun se hommana ainainen valehtelu ym mut ehdotomasti ei normisuhde normitekeminen ...
        Eilen kävin HOT STRECHING-tunnilla joka oli ihana,harmi vaan kun sauna niin täys ettei sinne mahtunut mutta tänään menenmme salille joten sit sinne mahtuu.
        Viimeyön likan poikakaveri meillä,muuten ei ole ollut likkojen kavreita kun en ole halunnut ketään paitsi alkuviikosta parina päivänä kävi 16v tytön kaveri ja yhtenä päivänä se pesi likaamnasa maton.En ois itse laittanut pesemään kun onhan siinä omiakin likoja mutta ukko pakotti.Tyttö kuitenkin reiluna tuli ja psei 16v tytön kanssa.
        Toi luulee että mulla toinen mies no haloo hei enhän missään ees käy ku salilla ja himassa niin miten mulla voi olla????? En ees jaksa enkä halua ketään äijää tällä hetkellä.
        Joka päivä ukko tyrkyttää mulle alkoholia mutta ei kiitos! Juokoot ite ku kerran niin hinku ryyppäämiseen on!! Mua etoo kaikki juoma joissa prosentteja siis yöh!!!
        Keskiviikkona kävin äitin ja siskontyttöni kanssa siskojeni työpaikkalla syömässä.Mahtavat ruuat oli.Oltiin ku näyttelyesineitä kun he esittelivät meidät sinne kaikille ;D


      • sua onnittelen
        musiclovers kirjoitti:

        ole mitään tapahtunut tän viikon aikana.
        Maanantaina kaverin kanssa salilla ja Lady Body-tunnilla.
        Tiistaina salilla.
        keskiviikkona tuli se eka ns osio ja tietty ukko alkoi heti valehtelemaan ja juoruumaan kaikille ja laukomaan niin vanhaa sairasta paskaa ku olla ja voi.Sanoin itsekin yhden tyhmän ja ruman asian ja heti pyysin anteeksi mutta pyysikö toi anteeksi,no ei tietenkään kun se hommana ainainen valehtelu ym mut ehdotomasti ei normisuhde normitekeminen ...
        Eilen kävin HOT STRECHING-tunnilla joka oli ihana,harmi vaan kun sauna niin täys ettei sinne mahtunut mutta tänään menenmme salille joten sit sinne mahtuu.
        Viimeyön likan poikakaveri meillä,muuten ei ole ollut likkojen kavreita kun en ole halunnut ketään paitsi alkuviikosta parina päivänä kävi 16v tytön kaveri ja yhtenä päivänä se pesi likaamnasa maton.En ois itse laittanut pesemään kun onhan siinä omiakin likoja mutta ukko pakotti.Tyttö kuitenkin reiluna tuli ja psei 16v tytön kanssa.
        Toi luulee että mulla toinen mies no haloo hei enhän missään ees käy ku salilla ja himassa niin miten mulla voi olla????? En ees jaksa enkä halua ketään äijää tällä hetkellä.
        Joka päivä ukko tyrkyttää mulle alkoholia mutta ei kiitos! Juokoot ite ku kerran niin hinku ryyppäämiseen on!! Mua etoo kaikki juoma joissa prosentteja siis yöh!!!
        Keskiviikkona kävin äitin ja siskontyttöni kanssa siskojeni työpaikkalla syömässä.Mahtavat ruuat oli.Oltiin ku näyttelyesineitä kun he esittelivät meidät sinne kaikille ;D

        Olen sua fanittanut jo kauan ja jos oikein ymmärsin niin eka osa tarkoittaa eroa JEE!
        Eihän se mukavaa ole et sun erosta olen ilonen mut suokaa anteeks koska MÄ olen iloinen
        jos edellinen päivitys sitä tarkotti.
        Lähetän paljon paljon voimia ja jaksamista sulle ja tytöille ja myös ukolles joka varmaan sitä eniten tarvii


      • For...tune
        sua onnittelen kirjoitti:

        Olen sua fanittanut jo kauan ja jos oikein ymmärsin niin eka osa tarkoittaa eroa JEE!
        Eihän se mukavaa ole et sun erosta olen ilonen mut suokaa anteeks koska MÄ olen iloinen
        jos edellinen päivitys sitä tarkotti.
        Lähetän paljon paljon voimia ja jaksamista sulle ja tytöille ja myös ukolles joka varmaan sitä eniten tarvii

        Jahkailee vaan, on jo kauan jahkaillu, mittää siitä ei tuu.


      • musiclovers
        For...tune kirjoitti:

        Jahkailee vaan, on jo kauan jahkaillu, mittää siitä ei tuu.

        Ollaan asioita puhuttu ja selvitetty eikä tämä ole helppoa kaikesta tapahtuneesta huolimatta sillä ollaanhan oltu yhdessä jo 18vuotta ja vaikka eroammekin niin se ei estä minua auttamasta kun ei exällä kämppää oo.En sentäs oo sydämetön akka joka hankeen heittää.
        Se häätökirje oli vasta eka eli siin kestää vielä.
        Eilen salilla 30min kaverini kanssa.
        Exä nyt koirien ja kaverinsa sekä kummipoikamme kanssa jossain missä koirat saa juoksennella vapaina.Sitten kun tulee niin menemme kauppaan.
        Vaikka ero on ihan selkee ja ei enää minun käsissäni kun sen asianajaja hoitaa niin ei minua haittaa vaikka toi tossa asuukin sillä nyt saan vaapaasti hoitaa omat seurusteluni miten hoidan ja menoni sekä raha-asiat ja laskut ja kaikki muutkin.
        13v tytön kaveri oli meillä viimeyön.
        16v tytöllä oli kolme päivää futisjoukkueen inventaario.Saa kerättyä rahaa kesäkuiseen pelimatkaan joka maksaa tonnin kun menevät Barcelonaan ja ovat muistaakseeni siellä 8päivää.Käyttörahaakin ois annettava jostain.
        Totta totta olen jahkaillut pitkään mutta siihen on syynsä joista kerron täällä myöhemmin .. ;))))
        Ihanaa illalla sauna!
        Tää päivä ja huominen väliä salilta.Maanantaina taas ja sit tiistaina saan ohjelman jossa kolme versiota jotta pääsen tavoitteeseeni paremmin eli vahvistaa olkapäitä polvia ja nilkkoja,saada kuntoa korkeammalle,paikkoja kiinteämmiksi ja painoa pudotettua.
        Kaverille se tehdään myös.Kaveri rupes heti että vähän vaikeeta kun se on yötyössä.Sanoin että mitäs vaikeeta siinä on kun paikka on auki 7 päivää viikossa ja 12t melkein joka päivä eli niitä ei tarvitse noudattaa orjallisesti eikä kellon tarkasti,kunhan vaan tekee ohjelman mukaisesti jotta saa tarvitsemansa hyödyn.


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        Ollaan asioita puhuttu ja selvitetty eikä tämä ole helppoa kaikesta tapahtuneesta huolimatta sillä ollaanhan oltu yhdessä jo 18vuotta ja vaikka eroammekin niin se ei estä minua auttamasta kun ei exällä kämppää oo.En sentäs oo sydämetön akka joka hankeen heittää.
        Se häätökirje oli vasta eka eli siin kestää vielä.
        Eilen salilla 30min kaverini kanssa.
        Exä nyt koirien ja kaverinsa sekä kummipoikamme kanssa jossain missä koirat saa juoksennella vapaina.Sitten kun tulee niin menemme kauppaan.
        Vaikka ero on ihan selkee ja ei enää minun käsissäni kun sen asianajaja hoitaa niin ei minua haittaa vaikka toi tossa asuukin sillä nyt saan vaapaasti hoitaa omat seurusteluni miten hoidan ja menoni sekä raha-asiat ja laskut ja kaikki muutkin.
        13v tytön kaveri oli meillä viimeyön.
        16v tytöllä oli kolme päivää futisjoukkueen inventaario.Saa kerättyä rahaa kesäkuiseen pelimatkaan joka maksaa tonnin kun menevät Barcelonaan ja ovat muistaakseeni siellä 8päivää.Käyttörahaakin ois annettava jostain.
        Totta totta olen jahkaillut pitkään mutta siihen on syynsä joista kerron täällä myöhemmin .. ;))))
        Ihanaa illalla sauna!
        Tää päivä ja huominen väliä salilta.Maanantaina taas ja sit tiistaina saan ohjelman jossa kolme versiota jotta pääsen tavoitteeseeni paremmin eli vahvistaa olkapäitä polvia ja nilkkoja,saada kuntoa korkeammalle,paikkoja kiinteämmiksi ja painoa pudotettua.
        Kaverille se tehdään myös.Kaveri rupes heti että vähän vaikeeta kun se on yötyössä.Sanoin että mitäs vaikeeta siinä on kun paikka on auki 7 päivää viikossa ja 12t melkein joka päivä eli niitä ei tarvitse noudattaa orjallisesti eikä kellon tarkasti,kunhan vaan tekee ohjelman mukaisesti jotta saa tarvitsemansa hyödyn.

        aamiaiselle,mentiin salille,saatiin se ohjelma,molemmille tietty oma mutta on yhtäläisyyksiäkin.Kaveri aloittaa ensi viikolla,minä jo huomisesta.Käytiin Malmin Nordeassa ja Tarjoustalossa.Kahvit ja karjikset juniksen ylhäällä.
        Sunnuntaina 11v tytön hiukset leikkasi kaverimme äiti.Tyttö odotti siellä sen aikaa kun ukko ja kaveri haki sen tyttären äitiltään.
        Eilen ihana suloinen vintiö 10kk ja siskontyttö kävi.11v likan kanssa saatettiin ne ja tehtiin samalla pitkä kävelylenkki pienen koiramme kanssa.
        Saatana,nukuin viimeyönä 1.5t ;(((
        Päikkärit nukuin juuri.
        Asoita taas kunnolla selvitetty ja puhuttu ..
        Eilen siskontytön kanssa juteltiin että ihmiset jotka valittaa kun me emme työnnä miehiämme hankeen,voisivat katsoa peiliin ja todeta ettei heidänkään elämä täydellistä ole.Kaikki vastoinkäymiset tekee meistä naisista vahvoja emmekä kitise pikkuasioista.Mikään ei ole niin helppoa kuin tietämätön ulkopuolinen voiis kuvitella.
        Olen saanut toimimaan että jokainen joka päivä omalla vuorollaan imuroi,astianpesukoneen tyhjentävät ja täyttävät,kaikki viemme roskat ulos vuorollamme,kohta saan senkin että jokainen pyyhkii lattianvälit,enää ei oo pyykkejä likaisina ja siisitiä joka päivä eli päinvastaisesti kuin oli ennen ja rahat,laskut ym ovat hallinnassani kuten pitääkin .....


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        aamiaiselle,mentiin salille,saatiin se ohjelma,molemmille tietty oma mutta on yhtäläisyyksiäkin.Kaveri aloittaa ensi viikolla,minä jo huomisesta.Käytiin Malmin Nordeassa ja Tarjoustalossa.Kahvit ja karjikset juniksen ylhäällä.
        Sunnuntaina 11v tytön hiukset leikkasi kaverimme äiti.Tyttö odotti siellä sen aikaa kun ukko ja kaveri haki sen tyttären äitiltään.
        Eilen ihana suloinen vintiö 10kk ja siskontyttö kävi.11v likan kanssa saatettiin ne ja tehtiin samalla pitkä kävelylenkki pienen koiramme kanssa.
        Saatana,nukuin viimeyönä 1.5t ;(((
        Päikkärit nukuin juuri.
        Asoita taas kunnolla selvitetty ja puhuttu ..
        Eilen siskontytön kanssa juteltiin että ihmiset jotka valittaa kun me emme työnnä miehiämme hankeen,voisivat katsoa peiliin ja todeta ettei heidänkään elämä täydellistä ole.Kaikki vastoinkäymiset tekee meistä naisista vahvoja emmekä kitise pikkuasioista.Mikään ei ole niin helppoa kuin tietämätön ulkopuolinen voiis kuvitella.
        Olen saanut toimimaan että jokainen joka päivä omalla vuorollaan imuroi,astianpesukoneen tyhjentävät ja täyttävät,kaikki viemme roskat ulos vuorollamme,kohta saan senkin että jokainen pyyhkii lattianvälit,enää ei oo pyykkejä likaisina ja siisitiä joka päivä eli päinvastaisesti kuin oli ennen ja rahat,laskut ym ovat hallinnassani kuten pitääkin .....

        jumalaton show himassa ..
        Kaverin kanssa ekana FITNESSPILATEKSESSA 45min ja sit salilla 30min.Käytiin kahvilla.
        Eilen oli lepopäivä jumpasta.
        Ukon ja 11v tytön kanssa käytiin Roihuvuoressa kaverimme luona kahvilla.
        Kaveri ei tullut tänään jumppaan mutta minä kävin 55min BODYBALANCE tunnilla.


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        jumalaton show himassa ..
        Kaverin kanssa ekana FITNESSPILATEKSESSA 45min ja sit salilla 30min.Käytiin kahvilla.
        Eilen oli lepopäivä jumpasta.
        Ukon ja 11v tytön kanssa käytiin Roihuvuoressa kaverimme luona kahvilla.
        Kaveri ei tullut tänään jumppaan mutta minä kävin 55min BODYBALANCE tunnilla.

        salilla 45min ja tapasin sattumalta yhen miehen siis lähin tapaamaan siskojani ja äitiäni Malmille kun se tuli tossa kaupoilla vastaan ja pyysi tuopille.Otin yhen ja sit se tuli kanssani Tissariin.Hauska ja kiva tyyppi.
        Join kolme ja olin kännissä.Hyvä rahojen kannalta mutta huolestuttavaa muuten tulla noin pienestä humalaan.
        Juon kerran kk nykyään ja enempää en edes kaipaa.
        Olin himassa jo saunan aikaan.
        16v tytölle pidin puhuttelun kun meinasi kysymättä pyytää kamalan joukon kavereitaan meille -ekan kerran muuten ois niin tehnyt- ajoin ne ulos.Ei jaksa aina kauheeta porukkaa eikä tytöllä ollut perjantaina lupa mitään bileitä ees pitää.
        Eilen siskontytön kanssa Malmilla uimassa.
        Tänään kävin viemässä ukon tuntilaput ja sit siskolle kaksi kassillista kirjoja kun en viitsi niitä roskiinkaan heittää.
        Kaveri kipeenä sillä poskiontelontulehdus.


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        salilla 45min ja tapasin sattumalta yhen miehen siis lähin tapaamaan siskojani ja äitiäni Malmille kun se tuli tossa kaupoilla vastaan ja pyysi tuopille.Otin yhen ja sit se tuli kanssani Tissariin.Hauska ja kiva tyyppi.
        Join kolme ja olin kännissä.Hyvä rahojen kannalta mutta huolestuttavaa muuten tulla noin pienestä humalaan.
        Juon kerran kk nykyään ja enempää en edes kaipaa.
        Olin himassa jo saunan aikaan.
        16v tytölle pidin puhuttelun kun meinasi kysymättä pyytää kamalan joukon kavereitaan meille -ekan kerran muuten ois niin tehnyt- ajoin ne ulos.Ei jaksa aina kauheeta porukkaa eikä tytöllä ollut perjantaina lupa mitään bileitä ees pitää.
        Eilen siskontytön kanssa Malmilla uimassa.
        Tänään kävin viemässä ukon tuntilaput ja sit siskolle kaksi kassillista kirjoja kun en viitsi niitä roskiinkaan heittää.
        Kaveri kipeenä sillä poskiontelontulehdus.

        Salilla käytiin,kävin työkkärissä ja tein kanaa ruuaksi.
        Kohta tulee kahville kaverin mies kummipoikamme kanssa.
        Eilen olin niin pirteä tyttö kauppareissun jälkeen kun kävelin rapppuset himaan ylös ja rupesin ihmettelemään että näyttääpäs kerros oudolta ja nimet ovissa ei ole tuttuja,olin kävellyt neljäänteen ;D


      • Brune -68
        musiclovers kirjoitti:

        Salilla käytiin,kävin työkkärissä ja tein kanaa ruuaksi.
        Kohta tulee kahville kaverin mies kummipoikamme kanssa.
        Eilen olin niin pirteä tyttö kauppareissun jälkeen kun kävelin rapppuset himaan ylös ja rupesin ihmettelemään että näyttääpäs kerros oudolta ja nimet ovissa ei ole tuttuja,olin kävellyt neljäänteen ;D

        Sinulla Alkaa Näköjään Oleen Homma Hanskassa Vai Onko Hanskat Hukassa??

        Tsemppiä Sinulle Elämäsi Karikoihin Ja Jatka Tänne Kirjoittelemista.Elämäsi Tapahtumia Hauska Lukea.


      • musiclovers
        Brune -68 kirjoitti:

        Sinulla Alkaa Näköjään Oleen Homma Hanskassa Vai Onko Hanskat Hukassa??

        Tsemppiä Sinulle Elämäsi Karikoihin Ja Jatka Tänne Kirjoittelemista.Elämäsi Tapahtumia Hauska Lukea.

        aika usein ;D
        Kiitän!
        Kaverin kanssa olimme FITNESPILATES 45min ja salilla 20min jonka jälkeen se ihana rentouttava sauna ja kahvit joimme juniksella.


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        aika usein ;D
        Kiitän!
        Kaverin kanssa olimme FITNESPILATES 45min ja salilla 20min jonka jälkeen se ihana rentouttava sauna ja kahvit joimme juniksella.

        60min HOT BODY JOOGASSA ja 45min HOT STRECHINGISSÄ.
        Salaatit syötiin mäcissä ja kävimme Lidlissä.
        Kahvit käytiin juomassa kaveripariskunnalla ja kohta sauna vaikka aamulla kävin salilla.
        Yöllä heräsin jo puoli 4 mutta olen ollut ihmeen pirteä.
        Likan poikakaveri siis kaveri josta eronnut tai niin ainakin väittävät,oli meil yötä.
        Tyttö sai todella hyvän todistuksen! Kyllä äitee saa olla ylpiä likastaan;))).Pelkkiä ysejä ja kaseja.Huonoin numero seiska ja niitä taisi olla kolme kappaletta.Sai nostettua kaikkia numeroita viimevuodesta.


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        60min HOT BODY JOOGASSA ja 45min HOT STRECHINGISSÄ.
        Salaatit syötiin mäcissä ja kävimme Lidlissä.
        Kahvit käytiin juomassa kaveripariskunnalla ja kohta sauna vaikka aamulla kävin salilla.
        Yöllä heräsin jo puoli 4 mutta olen ollut ihmeen pirteä.
        Likan poikakaveri siis kaveri josta eronnut tai niin ainakin väittävät,oli meil yötä.
        Tyttö sai todella hyvän todistuksen! Kyllä äitee saa olla ylpiä likastaan;))).Pelkkiä ysejä ja kaseja.Huonoin numero seiska ja niitä taisi olla kolme kappaletta.Sai nostettua kaikkia numeroita viimevuodesta.

        jumpassa enkä salilla mutta himassa jumppasin 35min rasvanpoltto-ohjelma dvd:llä.
        Treffeillä olin muutaman tunnin ja oli kivaa,selvinpäin.
        Eilen illalla oltiin naapurissa kahvilla samoin tänä aamunakin.
        16v tyttö ja minä oltiin 17:30-23 Espoon Bauhaussissa sen jalkapallojoukkueen inventaariossa ja huomenna alkaa klo 8 ja viel en tiedä kauan kestää.Kivaa oli.Saatiin ruoka.Huomenna aamupala,lounas ja jos menee niin kauan ni viel iltapäiväkahvi / iltapala.Likan jojo meidät kumpanakin päivänä haki ja vei ja toi.


      • musiclovers
        musiclovers kirjoitti:

        jumpassa enkä salilla mutta himassa jumppasin 35min rasvanpoltto-ohjelma dvd:llä.
        Treffeillä olin muutaman tunnin ja oli kivaa,selvinpäin.
        Eilen illalla oltiin naapurissa kahvilla samoin tänä aamunakin.
        16v tyttö ja minä oltiin 17:30-23 Espoon Bauhaussissa sen jalkapallojoukkueen inventaariossa ja huomenna alkaa klo 8 ja viel en tiedä kauan kestää.Kivaa oli.Saatiin ruoka.Huomenna aamupala,lounas ja jos menee niin kauan ni viel iltapäiväkahvi / iltapala.Likan jojo meidät kumpanakin päivänä haki ja vei ja toi.

        kaverinmies kävi meillä syömässä kummipoikamme kanssa ja aamulla kaveri oli aamukahvilla.
        Ystäväni isäpuoli kuoli;(((

        TÄSSÄ KAIKILLE TEILLE YSTIKSILLE JOTKA JAKSATTE SEPUSTUKSIANI LUKEA;)
        En ole itse vielä kokeillut mutta aina kun rahaa tulee niin kokeilen reseptin kerrallaan ;))

        Chilinen broileri-nuudelikeitto:
        1 rs (450 g) Pirkka broilerin fileesuikaleita (maustamaton)
        1 tlk (400 ml) Pirkka kookosmaitoa
        1/2-1 rkl Pirkka punaista currytahnaa
        6 dl vettä
        2 tl soijakastiketta
        1/2 tl suolaa
        1 Pirkka mieto punainen chilipalko
        noin 2 rkl limetinmehua
        1/4 pkt (à 250 g) Pirkka vehnänuudeleita
        1 rs (100 g) Pirkka Luomu siitakesieniä
        1/2 rkl öljyä
        1 ps (200 g) maissia (pakaste)
        ruohosipulia

        Sekoita kookosmaito tarvittaessa lusikalla tasaiseksi. Kaada pinnoitettuun kattilaan noin 1 dl kookosmaitoa. Keitä sitä kokoon pari minuuttia ja sekoita joukkoon currytahna. Lisää broilerit kattilaan ja sekoittele niitä kuumassa kookos-curryseoksessa.
        Kaada kattilaan loppu kookosmaito ja vesi. Mausta soijakastikkeella ja suolalla. Halkaise chilipalko, poista siemenet, leikkaa ohuiksi suikaleiksi ja lisää keittoon. Mausta limetinmehulla. Anna kiehua noin 3 minuuttia.
        Taittele nuudelit keittoon. Keitä 4 minuuttia.
        Puhdista ja paloittele siitakesienet tarvittaessa. Ruskista sienet kevyesti öljyssä pannulla. Lisää ne ja maissit keittoon. Kiehauta. Silppua keittoon runsaasti ruohosipulia.

        Chili-katkarapu tagliatelle:
        Chili-katkarapu tagliatelle ihastuttaa mausteisuudellaan. Chilin lisäksi makua antavat tuoreet yrtit.
        200 g pappardelle tai tagliatelle tuorepastaa
        100 g aurinkokuivattuja tomatteja
        2 tl pinjansiemeniä
        1 rkl raastettua parmesaanijuustoa
        5 lehteä tuoretta basilikaa
        1 pieni valkosipulinkynsi
        vajaa 1 dl oliiviöljyä
        200 g katkarapuja sulatettuna
        1 tl hienonnettua vihreää chiliä
        1 sipuli
        10 pientä latva-artisokansydäntä
        tuoretta rucolaa
        mustapippuria

        Soseuta aurinkokuivatut tomaatit, valkosipuli, pinjansiemenet, basilika ja parmesaani tahnaksi oliiviöljyn kera.
        Keitä pasta ohjeen mukaan kypsäksi ja valuta hyvin. Laita pasta takaisin kattilaan ja lisää mukaan tomaattitahna. Sekoita hyvin.
        Lämmitä pannu kuumaksi ja lisää siihen tilkka öljyä. Paista sipulia hetki ja lisää katkaravut sekä chili mukaan. Paista kovalla lämmöllä ja lisää lopuksi joukkoon myös latva-artisokat. Sekoita ja kaada pastan joukkoon.
        Mausta pasta lopuksi mustapippurilla ja ripottele päälle runsaasti silputtua rucolaa.

        Chili con carne jauhelihasta:
        Tällä reseptillä tuot ruokapöytääsi tuulahduksen eksotiikkaa. Chili con carne sopii sekä arkipöytään että tarjottavaksi viikonlopulle.

        400 g vähärasvaista naudan jauhelihaa
        1 tlk ruskeita papuja suolaliemessä
        1 sipuli
        3 valkosipulinkynttä
        4 rkl chilimausteseosta
        2 rkl paprikajauhetta
        ripaus cayennepippuria
        4 rkl lihafondia tai 1 lihaliemikuutio
        3 tomattia
        öljyä paistamiseen

        Ruskista jauheliha ja mausta se leikatulla sipulilla, valkosipulilla, chilillä, paprikajauheella, cayennepippurilla ja lihafondilla tai -liemikuutiolla.
        Leikkaa tomaatit hakkeeksi ja lisää ne lihan päälle. Lisää myös vettä niin, että jauhelihaliha peittyy.
        Hauduta kymmenisen minuuttia ja lisää joukkoon valutetut pavut. Hauduta vielä muutama minuutti.
        Tarjoa kastike keitetyn riisin ja tuoreen paprikan kanssa.

        Appelsiini-chilisuklaakakku:
        – Chiliä kannattaa uskaltaa laittaa tähän kakkuun reilusti, koska kuorrutus ja appelsiinitäyte kyllä tasapainottavat tulisuutta makeudellaan. Isompi pettymys on, jos chilin kanssa nössöilee ja se ei lopulta maistu kakussa lainkaan, opastaa Eeva Kolu Voisilmäpeliä-blogissa.

        200 g tummaa suklaata
        200 g voita
        3 valkuaista
        3 keltuaista
        2,5 dl sokeria
        4 dl vehnäjauhoja
        1,5 tl leivinjauhetta
        1 tl chilijauhetta (tai maun mukaan)
        1 prk (n. 350 g) appelsiinimarmeladia

        Kuorrutus:
        200 g tummaa suklaata
        1 dl kuohukermaa
        1 prk (150 g) ranskankermaa

        Valmista pohja:
        Sulata suklaa ja voi vesihauteessa tai kattilassa miedolla lämmöllä. Anna jäähtyä hieman.
        Sekoita kuivat aineet (jauhot, leivinjauhe ja chili) keskenään.
        Vatkaa keltuaiset ja sokeri yhdessä kulhossa, sen jälkeen vatkaa toisessa kulhossa valkuaiset kovaksi vaahdoksi (kokemuksen syvällä rintaäänellä: muista pestä vispilät tässä välissä :D)
        Sekoita voi-suklaaseos ja sokeri-keltuaisseos. Lisää sen jälkeen kuivat aineet ja sekoita tasaiseksi. Kääntele valkuaisvaahto varovaisesti joukkoon.
        Kaada taikina voideltuun ja korppujauhotettuun kakkuvuokaan ja paista 175-asteisessa uunissa noin 30-40 minuuttia. Testaa koostumus hammastikulla.
        Kun kakkupohja on jäähtynyt, leikkaa se kahteen osaan. Laita väliin appelsiinimarmeladi, peitä kelmulla ja laita jääkaappiin vetäytymään muutamaksi tunniksi tai mielellään yön yli.
        Valmista kuorrutus:
        Sulata suklaa ja kerma vesihauteessa tai miedolla lämmöllä kattilassa. Anna jäähtyä. Sekoita ranskankerma. Levitä kakun päälle ja reunoille ja siirrä kakku vielä hetkeksi viileään ennen tarjoilua, jotta kuorrutus asettuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe