asuntoja kalustettuna vuokraavat forenom oy ja itä-majoitus/house-marine oy. Mikä mahtaa olla näissä kuvio
asuntoja on paljon ja ainakin osa kuntien ja kaupunkien ja valtion omistamia vuokra asuntoja, mitkä kyseiset firmat ovat vuokranneet ja sitten kantaneet sisälle romu huonekalut, jonka jälkee asunnot vuokrataan edelleen ns kalustettuna KOLMINKERTAISILLA hinnoilla Jumalauta voiko olla totta että joku rikastuu valtion omaisuudella näin räikeällä tavalla jos näin on niin ihmiset vuokratkaa valtiolta kolme asuntoa pistäkää kaksi edelleen vuokralle ja asukaa itse yhdessä ja silti tiliä tulee HYVÄ BISNES mutta ei taida onnistua jos ei kuulu herra kerhoon,,, nimiä näiden takana on Johannes kangas (forenom) ilkka piili(itä-majoitus ja house-marine) piilin tulot 2010 ansio 200 tuhatta ja pääoma josta veroa 28% 420000 aika hyvin meidän rahoilla voi tienata...vitun rötösherrat.... joku varmaan sanoo että ne tekee kekkä osaa mut mä osaan tehdä tästä julkisen ..seuratkaa uutisia..
RAHANPESUAKO?
5
1539
Vastaukset
- ertuerty
Edelleen vanha totuus pitää paikkansa ettei se ole tyhmä joka pyytää...
- gggggggggggg mies
Onko se kansa sitten viisas joka antaa tämmöistä tapahtua omilla rahoillaan.. vai onko vanha totuus se että kaikki ovat yhtä urpoja kun sinä..
- hyvin menee
gggggggggggg mies kirjoitti:
Onko se kansa sitten viisas joka antaa tämmöistä tapahtua omilla rahoillaan.. vai onko vanha totuus se että kaikki ovat yhtä urpoja kun sinä..
Kyllä taas on todistettu että kateus on paras kaikista. Mitä sitten jos tekevät tiliä tolla systeemillä? Jos kaverit on keksiny hyvän idean ja kaikki toimii niinku pitää nii antaa mennä vaan. Onnittelen kavereita hyvästä bisnesideasta ja hyvistä tuloista. Punaisen lipun kannattajat ne täällä yleensä huutelevat kun oma poerse ei kestä mittään yrittää ja kaikki pitäis olla yhteistä...
- hyvin kirjoitettu.
hyvin menee kirjoitti:
Kyllä taas on todistettu että kateus on paras kaikista. Mitä sitten jos tekevät tiliä tolla systeemillä? Jos kaverit on keksiny hyvän idean ja kaikki toimii niinku pitää nii antaa mennä vaan. Onnittelen kavereita hyvästä bisnesideasta ja hyvistä tuloista. Punaisen lipun kannattajat ne täällä yleensä huutelevat kun oma poerse ei kestä mittään yrittää ja kaikki pitäis olla yhteistä...
"hyvin menee"
totta "jokainen on oman onnensa seppä", pitää paikkansa,
jos toisilla on maasturit ja mökit, puolisot ja lapset ei heitä pidä karehtia vaan pyrkiä samaan,
siihen auttaa hyvät ihmissuhteet ja opiskelu.
sellaisia asioita ei kannata murehtia,tv 48v eläke-vaari - u
hyvin kirjoitettu. kirjoitti:
"hyvin menee"
totta "jokainen on oman onnensa seppä", pitää paikkansa,
jos toisilla on maasturit ja mökit, puolisot ja lapset ei heitä pidä karehtia vaan pyrkiä samaan,
siihen auttaa hyvät ihmissuhteet ja opiskelu.
sellaisia asioita ei kannata murehtia,tv 48v eläke-vaariNiin tyypillistä tälle yhteiskunnalle. Veromarkoilla rakennetaan edullisia vuokra-asuntoja ja sitten joku täysin moraaliton yrittäjä vuokraa asuntoja eteenpäin, ja yhteiskunta ei tähän asiaan puutu. No, mutta nykyäänhän tosiaan kannataa edellä ennemmin sossullakin kuin käydä töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559