Kokeillaan

Satumainen.Nainen

kepillä jäätä.;)

45

769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .=)

      niinku Mike tekee joskus.=)

      • hyvin usein uskalla tehdä niin, jos vaikka putoo jäihin.;)


      • hummeriheippa
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        hyvin usein uskalla tehdä niin, jos vaikka putoo jäihin.;)

        Mutta edelleen puhutaan virtapaikoista, missä jää on ohutta ja pettää. Huuhaan jää ja jäätävyys on vaihtelevaa.


      • hummeriheippa kirjoitti:

        Mutta edelleen puhutaan virtapaikoista, missä jää on ohutta ja pettää. Huuhaan jää ja jäätävyys on vaihtelevaa.

        pettävällä jäällä ollaan täällä.;)


    • kalaihminen

      ÄLÄ KOKEILE lumppu! En kaipaa sinua!

      • Sä olet sitten niin mukavalla tuulella taas.;D


      • ^:^
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Sä olet sitten niin mukavalla tuulella taas.;D

        onko sulla pusero kaulahuivinakin?enää ei näkyneet sun ukon kalsarit kuvassa?


      • ^:^ kirjoitti:

        onko sulla pusero kaulahuivinakin?enää ei näkyneet sun ukon kalsarit kuvassa?

        on kaulahuivi, vaikkakin samantyyppistä kangasta.;)
        Ukon kalsarit ovat jalassa.:D


    • olisi paree?

      • olishan se tietenkin.;)
        Mutta kepillä pysyy jää ehjänä.;)


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        olishan se tietenkin.;)
        Mutta kepillä pysyy jää ehjänä.;)

        Mutta pysyykö enää jalan alla? Ja jos jää menee rikki ja sattuu olemaan kala siinä kohilla, ni sitte voi kehua tuurastaneensa kalan.


      • LaardiBee kirjoitti:

        Mutta pysyykö enää jalan alla? Ja jos jää menee rikki ja sattuu olemaan kala siinä kohilla, ni sitte voi kehua tuurastaneensa kalan.

        riskeerata, menen vasta sitten kun on metrinen jää.;)


    • hakulla kokeili jäitä, tiedä sitten yrittikö saada jäitä hattuun;))
      Jos mun näköni ei nyt kauheasti ole heikentyny näitten pyhien takia niin näyttää siltä että täällä olis kato iskenyt tuohon viestitulvaan....
      Paul Anka
      Anthea Anka
      Barry Gibb

      Yo Te Amo
      http://www.youtube.com/watch?v=MQipFX7vCV8

      • ?

        ootko sä suklaasuukkosen mies?


      • tänä iltana, kun tulin palstalle...tai siis ainakin silloin kuin tein aloituksen, niin se katosi heti.;))
        Vissiin poistot toimii...


      • hummeriheippa

        iskenyt viesteihin. Oli suorastaan tulvien tulva. Mutta yli 90 % sellaisia viestejä joiden oikea osoite kaatopaikka. Ja onhan noissa poistoja ollutkin, iso määrä.


      • hummeriheippa kirjoitti:

        iskenyt viesteihin. Oli suorastaan tulvien tulva. Mutta yli 90 % sellaisia viestejä joiden oikea osoite kaatopaikka. Ja onhan noissa poistoja ollutkin, iso määrä.

        tuota prosenttilukua pitää korjata hieman, ehkä 99 on lähempänä oikeaa.;)


      • jätepusistaja.
        hummeriheippa kirjoitti:

        iskenyt viesteihin. Oli suorastaan tulvien tulva. Mutta yli 90 % sellaisia viestejä joiden oikea osoite kaatopaikka. Ja onhan noissa poistoja ollutkin, iso määrä.

        pelkästä jätteestä


      • jätepusistaja. kirjoitti:

        pelkästä jätteestä

        jaksa uskoa itsekään.;)


      • hohhoijaaa...
        hummeriheippa kirjoitti:

        iskenyt viesteihin. Oli suorastaan tulvien tulva. Mutta yli 90 % sellaisia viestejä joiden oikea osoite kaatopaikka. Ja onhan noissa poistoja ollutkin, iso määrä.

        juttus on liian väsyneitä


      • hummeriheippa
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        tuota prosenttilukua pitää korjata hieman, ehkä 99 on lähempänä oikeaa.;)

        pistää 99% vaikka se oli mielessä ekana:)


      • hummeriheippa
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        jaksa uskoa itsekään.;)

        ohita nuo kaatikset;)


      • hummeriheippa kirjoitti:

        pistää 99% vaikka se oli mielessä ekana:)

        sitten tein sen.;D
        Mutta, noinhan se on ja varsinkin uuden vuoden aattona ja eilisen päivän aikana.:)


    • rainman-64

      terveisiä saunasta:)

      • Keppi säästyi ja jää myös.:D


      • rainman-64
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Keppi säästyi ja jää myös.:D

        ei piä kepittää liian kovaa jos vastapuolikin on kovanlainen....silleen varovasti.. ;)
        ...ööh..mistähän mä puhun...?? :-O ......sama se....mukavaa sunnuntai-iltaa...16h taas tehty...


      • Nysänder
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Keppi säästyi ja jää myös.:D

        kelpo peli kokeilla jäätä ja kevyt käsitellä


      • rainman-64 kirjoitti:

        ei piä kepittää liian kovaa jos vastapuolikin on kovanlainen....silleen varovasti.. ;)
        ...ööh..mistähän mä puhun...?? :-O ......sama se....mukavaa sunnuntai-iltaa...16h taas tehty...

        vissiin heinän seipäille laitosta nyt ihan selvästi.;))
        Vähemmästäkin takomisesta ne menee seipäille.;)
        Sulla onkin sitten ollut rattoisa päivä...mie kävin iisalmen keikalla viemässä likan ja kissan(sen vaavin nyyh)...


      • rainman-64
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        vissiin heinän seipäille laitosta nyt ihan selvästi.;))
        Vähemmästäkin takomisesta ne menee seipäille.;)
        Sulla onkin sitten ollut rattoisa päivä...mie kävin iisalmen keikalla viemässä likan ja kissan(sen vaavin nyyh)...

        nooh, kesällä sen taas huomaa kun on varautunut pitämään vapaita :))
        Vai sinne meni pikkuiset.. :(


      • rainman-64 kirjoitti:

        nooh, kesällä sen taas huomaa kun on varautunut pitämään vapaita :))
        Vai sinne meni pikkuiset.. :(

        ei niin hirveän pieni kyllä ole, korkeintaan korvien välistä välillä.;D
        Oli kamalasti tavaraa, niin piti viedä...menihän tuossa koko iltapäivä ajellessa.:)


    • rainman-64

      nukkumaan....viime yönä kahdelta ylös ja hommiin...nyt vähän ramasee... :)
      Öitä, äläkä välitä noista tolloista jotka provoilee....

      • ja oikein kauniita unosia myös.=)


      • Bush!Bush !
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        ja oikein kauniita unosia myös.=)

        pistäen korvikenysä kainaloo


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe