Vaalien lähestyessä KEPUn paniikki taas pahenee. Viime viikkoina on jo nähty pari törkeää KEPUn välistävetoa hallituksessa. Esimerkkinä vaikka tämä peruskoulun tuntikehyksen uudistuksen torppaaminen.
Muistuu hyvin mieleen miten Esko Tuhoahon hallituksessa KEPUn kanssa mikään sopimus ei pitänyt. Silloin vahvistui vanha totuus KEPU pettää aina.
Nytkin pekkarointi on jo alkanut.
KEPU tekee jo välistävetoja hallituksessa
8
144
Vastaukset
- Kokoomusnuori
Ennen vaaleja saamme nähdä monia Kepun välistävetoja. Aika kummallista oli venkoilu Hetemäen veroselvityksen kanssa. Eikös sentään Kepukin ollut mukana asettamassa työryhmää selvittämään verouudistusta? Taas kerran Kepu yrittää ajaa kaksilla kärryillä...
- Järjen ääni
Kepu on poliittinen huora.
- kepun todellisuus
kahta asiaa, maatalouden kohtuutonta tukemista ja maksimaalisia tulojensiirtoja kepulandiaan. Siinä koko kepu on yksinkertaisuudessaan ja paljaudessaan. Millään muulla kepulle ei ole väliä, kansantalouden etuja kepu ei ole milloinkaan ajanut.
- vainottu työläinen
kerrankin näkee selkeän mielipiteen jossa on joka sana totta.minulle tämä asia selkesi jo v.1963 lähtien olen pitänyt vähän etäisyyttä ja jätin kepulandian.maalaisliitosta ei tule ikään mitään tasapuolista toimijaa
- Kana-Aulis
Punikkisianporsas ja maanpetturin jätösaulis puhuu paskaa kuten aina. Onko hullumpaa punikkia nähty? Ei.
- Lopen kyllästynyt
Malliesimerkki Kepun toiminnasta on venkulointi Hetemäen verotyöryhmän raporttiin. Ensin ollaan yhdessä hallituksessa tilaamassa raportti. Se hyväksytään hallituksessa muodollisesti yksimielisesti, mutta jo samana päivänä hallituksen ulkopuolinen kepuli Mika Lintilä sanoo Kepun irtisanoutuvan koko raportista. Tämä on hyvin tyypillistä kepulipeliä.
- SUORASELKÄINEN
KEPU KUULE VENKULOI AINA JA MEIDÄN PITÄÄ VAAN KUULE TÄHÄN TOTTUA
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hallitu ei ole käsitellyt koko hetemäen työn tulosta
Voisit olla valehtelematta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262316Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee232006Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051414- 761259
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351126Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71038- 641006
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10914- 102857
Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.69850