voinu olla ihan hyvät mahkut voittaa Venäjä, ilman sen Vatasen kahta omaa maalia! Paljonkohan sille maksettiin siitä oman maalin tekemisestä (Venäjän eka) ja Ortion häirinnästä (Venäjän kolmas)?
Ei siinä mitään, ihan nätti maalihan se oli ja todella hieno ohjaus (eihän se oma veska älyy edes odottaa tollaista)!!!
Höh!
6
318
Vastaukset
- dölfmbfd
Eihän tosta sun provo hommasta tule enää hevon vittua. Tuollaisia lässynlässy viestejä ei kukaan jaksa edes loppuun lukea. Vastaaminenkin tekee jo tiukkaa, saati sitten provosoituminen. Keskity nyt siihen, niin saataisiin tännekin jotain äksöniä.
- värittömästä ja
harmaasta paskasta, kuin Jyp, on vähän vaikea saada revittyä äksöniä.
"Vastaaminenkin tekee jo tiukkaa..."
Vastaaminen tekee sulle aina tiukkaa, joten voit jättää suosiolla sen "jo"-sanan pois lauseestasi. Kun puhutaan lahjojesi puutteesta, niin niillä ei tarkoiteta joululahjoja...
Miksi maajoukkueissa pitää aina olla vähintään yksi kiintiö-jypiläinen, joka ryssii koko homman? Onko mafia iskenyt kyntensä jo kansainväliseen jääkiekkoonkin? - dsvadf
värittömästä ja kirjoitti:
harmaasta paskasta, kuin Jyp, on vähän vaikea saada revittyä äksöniä.
"Vastaaminenkin tekee jo tiukkaa..."
Vastaaminen tekee sulle aina tiukkaa, joten voit jättää suosiolla sen "jo"-sanan pois lauseestasi. Kun puhutaan lahjojesi puutteesta, niin niillä ei tarkoiteta joululahjoja...
Miksi maajoukkueissa pitää aina olla vähintään yksi kiintiö-jypiläinen, joka ryssii koko homman? Onko mafia iskenyt kyntensä jo kansainväliseen jääkiekkoonkin?Fail again.
- Älä sure...
dsvadf kirjoitti:
Fail again.
ehkä se sitte ens kerralla onnistuu!?!
- Mä vaan
Älä sure... kirjoitti:
ehkä se sitte ens kerralla onnistuu!?!
Nyt on kyllä sellasta puppua etten ole huonompaa nähnyt vähään aikaan,
aloittaja taitaa olla joku kiekkoprofessori/jääkiekon asiantuntija?
Oletko nähnyt kiekkoilijaa joka ei ole tehnyt virheitä?
Kummasti vaan Ruotsi ja Kanadakin töpeksi Venäjää vastaan, joka on nyt maailman mestari. - Oulun mies
Mä vaan kirjoitti:
Nyt on kyllä sellasta puppua etten ole huonompaa nähnyt vähään aikaan,
aloittaja taitaa olla joku kiekkoprofessori/jääkiekon asiantuntija?
Oletko nähnyt kiekkoilijaa joka ei ole tehnyt virheitä?
Kummasti vaan Ruotsi ja Kanadakin töpeksi Venäjää vastaan, joka on nyt maailman mestari.Onhan se kovin harmaan näköstä peliä kun Pesonen-Perrin-Pihlström pistää kiekkoa lapaan ja ukot luistelee aivan tajuttomasti, onhan se harmaata juu. Mistä näitä urpoja oikein riittää, jotka sanoo Jypin peliä tylsäksi, ei ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293255- 1181302
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101235- 581011
- 711008
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu183972olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26947Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38911Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66890Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹77827