uskotte antikristuksiin ja pedon lukuihin ihan maanisesti.
lopun hetkeä ei voi sitäpaitsi Kukaan tietää.
Sekoaminen tule pian, jos
2
306
Vastaukset
- kirjoitukset
Tulee vettä,kuin Esterin p.....tä.
- :))
että kristityt sinun mielestäsi liikaa keskittyvät uskossaan Jeesuksen toiseen tulemiseen ja siihen liityviin ajanmerkkeihin?
Raamattu kehoittaa Jeesuksen omia olemaan valmiina silloin kun Jeesus tulee ja hakee omansa kotiin taivaaseen. Kuitenkin siinäkin asiassa täytyy olla tasapainossa sen kanssa, että meidän tulee elää tässä maailmassa ja julistaa evankeliumia ihmisille, ihan siinä oman arkemme keskellä. Kyllä Pyhä Henki todistaa jo itsessään, että elämme tämän maailman loppua ja ilmoittaa omilleen kaiken mitä täytyy tietää. Uskomme pääasiaksi ei minun mielestäni pitäisi tulla erilaiset laskelmat ja profetiat, vaan uskomme pääasia on, että meistä tulee Jeesuksen todistajia, jotta mahdollisimman moni tulisi tuntemaan Jeesuksen vapahtajanaan.
Toinen asia mikä tulee mieleen on se, että lopunaikana jota nyt elämme tulee paljon eksytyksiä ja vääriä profeettoja. Joten meidän kristittyjen tulisi olla valppaita ja koetella kaikki. Pyhä Henki kyllä kestää koettelemisen ja se ei missään tapauksessa ole synti, Raamatussa kehoitetaan tekemään niin.
Tässä en ketään syytä, vaan näin olen kokenut itse omassa uskonvaelluksessani parhaaksi toimia. Haluan vain totella Jumalan Sanaa ymmärrykseni mukaan ja nimenomaan sen mukaan, mitä Pyhä Henki minulle on tahtonut avata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322973- 71376
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441140
- 371011
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877