Muutama vuosi sitten minulle rakas mies lähti oman käden kautta.
Juttelin hänen äitinsä kanssa ja hän kertoi että on saanut merkkejä pojaltaa ajoittain. Lähinnä valojen sammumisia ja tuntemuksia.
Uskon henkimaailmaan ja joskus toivon että tämä minulle rakas ihminen joka lähti niin yllättäen kävisi minuakin muistamassa. Enää on vaan jäljellä valokuvat.....
Mistä tiedän että käykö hän välillä täälläkin? Voiko henkeä kutsua luokseen vai parempi olla kutsumatta? Vai eikö hän vaan halua että alan elää liikaa muistoissa?
Siellä enkelinä jossain
3
373
Vastaukset
- Uskovainen.
Raamattu kieltää ottamasta yhteyttä kuolleisiin!
- yhteyttä
kuolleisiin, koska se ei tuo mitään hyvää. Antaa kuolleiden olla siellä, missä ovat.
Nuo 'merkit' valojen sammumisineen tuskin ovat kuolleelta ihmiseltä, koska mikä 'viesti' tuollainen valojen räpsyttely nyt sitten olisi? Pahuuden henkivallat toimii juuri noin epämääräisesti kolistellen, valoja sammutellen, esineitä siirrellen.
Pyri sen sijaan yhteyteen Jumalan kanssa Jeesuksen kautta, koska ei ole muuta tietä kaiken hyvän lähteelle. - vaikeus
Uskotko "henkimaailmaan" vai Kristinuskon Jumalaan? Jumala on ottanut miehesi luokseen paratiisiin ja sen rajan yli ei kuljeta kuin Jumalan avulla. Siihen meidän on tyydyttävä vaikka suru tuntuu peittävän uskon alleen. Tiedän jo että on helppo uskoa hyvänä päivänä mutta kun on vastoinkäymisiä ymmärtää kuinka vaikea on pysyä uskossa. Nämä "yhteydenotot kuolleisiin" ovat noituutta joka on kritityiltä kielletty. En ole taikauskoinen mutta tuo puuhastelu "henkimaailman asioiden" parissa on aluetta jonka kanssa ei tee mieli leikkiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982