Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miltä peppuseksi tuntuu naisesta?

utelias mies

Monia miehiä uteluttaa ikuisuuskysymys siitä, että miltä se kalu oikein tuntuu emättimessä, miehet kun eivät kyseistä vehjettä omista. Usein naisten vastaus on, että hyvältä ja ihanalta.

Mikään ei kuitenkaan estä myös miehiä nauttimasta peppuseksistä saavana osapuolena. Kysynkin asian nyt niin päin, että miten vaginaaliseksin käytännön tunne eroaa hyvästä peppuseksistä? Onko rakastelun henkinen ja fyysinen perustunne pimppiseksissä pääpirteissään sama vai erilainen, ja onko vaginaaliseksissä eroja siinä konkreettisessa tunteessa, miltä kalu tuntuu verrattuna peppuun?

122

41072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tjnmzsrftk

      Omassa tapauksessani vaginaaliseksi vie lähemmäs orgasmia, peppuseksi kauemmas orgasmista. Erot muodostuvat taatusti niin fyysisellä kuin psyykkiselläkin puolella; peppuseksissä koen itseni jotenkin enemmän seksiobjektiksi, joka vie pois nautintoa, ja sormea tai penistä peppuun työnnettäessä en ole koskaan kokenut nautintoa, vaikka se ei olekaan ollut kivuliasta. Koska peppuseksistä ei ole hirvittävästi kokemusta (seksikumppaneita on iästä huolimatta kertynyt vain kaksi), en oikein osaa arvioida, millaista hyvä peppuseksi edes olisi. Tuntemuksissa ja nautinnossa on kuitenkin omalla kohdallani sellainen ero, että mieluummin ottaisin kehnohkoa vaginaaliseksiäkin kuin peruspeppuseksiä.

      • Kisumisuliinitar

        Peppuseksi on kiihottavaa ja siksi Niin Ihanaa, kunhan siihen vaan ensin tottuu... Sen jälkeen herrasmies laukaisee naisen klittaa imemällä tai sormin, koska peppuseksissä useinkaan nainen ei laukea, vaan jää erittäkn kiihottneeksi...


      • Mirrinomapeppunen
        Kisumisuliinitar kirjoitti:

        Peppuseksi on kiihottavaa ja siksi Niin Ihanaa, kunhan siihen vaan ensin tottuu... Sen jälkeen herrasmies laukaisee naisen klittaa imemällä tai sormin, koska peppuseksissä useinkaan nainen ei laukea, vaan jää erittäkn kiihottneeksi...

        Ja aivan. Peppuseksi jättää naisen todella kiihottuneeksi. Joten mikä tahansa kaalimato, kieli, sormet, käsi tms tarvitaan että nainenkin pääsee takaisin järkiinsä tuon ihanan peppukäsittelyn jälkeen!

        Peppuseksiin nainen harvemmin laukeaa, toki tulee sekin joskus vastaan.


      • Peräreikää inhoava..
        Kisumisuliinitar kirjoitti:

        Peppuseksi on kiihottavaa ja siksi Niin Ihanaa, kunhan siihen vaan ensin tottuu... Sen jälkeen herrasmies laukaisee naisen klittaa imemällä tai sormin, koska peppuseksissä useinkaan nainen ei laukea, vaan jää erittäkn kiihottneeksi...

        Kerran yksi nainen kertoi yhden poikakaverin olleen Ruskean reijän ritari ja rakastunut kun oli antoi myyös peräreikään. Sitten tuli ongelma, rupes tulee tarpeet milloin itse halusi. Käskin mennä rypyttämään uudestaan...Annoinko oikean neuvon?


      • Max-Ppppppp
        Peräreikää inhoava.. kirjoitti:

        Kerran yksi nainen kertoi yhden poikakaverin olleen Ruskean reijän ritari ja rakastunut kun oli antoi myyös peräreikään. Sitten tuli ongelma, rupes tulee tarpeet milloin itse halusi. Käskin mennä rypyttämään uudestaan...Annoinko oikean neuvon?

        "Sitten tuli ongelma, rupes tulee tarpeet milloin itse halusi."

        Tuota samaa valehtelua inkontinenssista on palstalla tämän tästä. Peppuseksi ei löystä ryppynarua. Viimeksi kirjoitin aiheesta täällä

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9985086#comment-50842363


      • HÄH ?
        Peräreikää inhoava.. kirjoitti:

        Kerran yksi nainen kertoi yhden poikakaverin olleen Ruskean reijän ritari ja rakastunut kun oli antoi myyös peräreikään. Sitten tuli ongelma, rupes tulee tarpeet milloin itse halusi. Käskin mennä rypyttämään uudestaan...Annoinko oikean neuvon?

        Ja höpö höpö,taas yks hemmetin provokaattori,etkö urpo tiedä että se ulos tuleva tavara on usein keskiverto siittimen paksuista,missä sen aiheuttamat vahingot?


      • V..ttaa tuommonen
        Peräreikää inhoava.. kirjoitti:

        Kerran yksi nainen kertoi yhden poikakaverin olleen Ruskean reijän ritari ja rakastunut kun oli antoi myyös peräreikään. Sitten tuli ongelma, rupes tulee tarpeet milloin itse halusi. Käskin mennä rypyttämään uudestaan...Annoinko oikean neuvon?

        Taas yksi joka yrittää levittää paniikkia,miksi täällä ei ole ollut koskaan yhtään ihmistä joka olis uskottavasti kertonut omakohtaisia kokemuksia ko. jutusta vaan kaikki ovat olleet muiden kokemuksia (esim. se lääkäri joka väittää tehneensä satoja "rypytys-leikkauksia" mutta lääkärinkirjat eivät tiedä mitään ko.asiasta),miksi toisten seksuaaliset mieltymykset kuten peppu- tai ryhmäseksi yritetään estää valheisiin perustuvilla jutuilla?Mää oon kauhiast hämmästyny!


      • onhan se
        Kisumisuliinitar kirjoitti:

        Peppuseksi on kiihottavaa ja siksi Niin Ihanaa, kunhan siihen vaan ensin tottuu... Sen jälkeen herrasmies laukaisee naisen klittaa imemällä tai sormin, koska peppuseksissä useinkaan nainen ei laukea, vaan jää erittäkn kiihottneeksi...

        Kyllä meillä mamma ainakin on joka kerta lauennut ja lujaa, kun peppuun on laitettu..


      • Anonyymi
        V..ttaa tuommonen kirjoitti:

        Taas yksi joka yrittää levittää paniikkia,miksi täällä ei ole ollut koskaan yhtään ihmistä joka olis uskottavasti kertonut omakohtaisia kokemuksia ko. jutusta vaan kaikki ovat olleet muiden kokemuksia (esim. se lääkäri joka väittää tehneensä satoja "rypytys-leikkauksia" mutta lääkärinkirjat eivät tiedä mitään ko.asiasta),miksi toisten seksuaaliset mieltymykset kuten peppu- tai ryhmäseksi yritetään estää valheisiin perustuvilla jutuilla?Mää oon kauhiast hämmästyny!

        mun vaimo ainakin sanoo et peppu tullu kireemmäks kun lihakset toimii niin myös mun


      • Anonyymi
        onhan se kirjoitti:

        Kyllä meillä mamma ainakin on joka kerta lauennut ja lujaa, kun peppuun on laitettu..

        ja minä lauennut lujaa kun mamma laittanut vibransa peppuuni


      • Anonyymi
        Mirrinomapeppunen kirjoitti:

        Ja aivan. Peppuseksi jättää naisen todella kiihottuneeksi. Joten mikä tahansa kaalimato, kieli, sormet, käsi tms tarvitaan että nainenkin pääsee takaisin järkiinsä tuon ihanan peppukäsittelyn jälkeen!

        Peppuseksiin nainen harvemmin laukeaa, toki tulee sekin joskus vastaan.

        jokaisen miehen pitäs ite kokeilla ja antaa naisen panna peppuun tietäis sitten miltä se tuntuu on naisia joita myös anaali seksi ensin kiihottaa miehen pitää vaan muistaa naisen orkku myös kunnioitusta molemmille


      • Anonyymi
        Max-Ppppppp kirjoitti:

        "Sitten tuli ongelma, rupes tulee tarpeet milloin itse halusi."

        Tuota samaa valehtelua inkontinenssista on palstalla tämän tästä. Peppuseksi ei löystä ryppynarua. Viimeksi kirjoitin aiheesta täällä

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9985086#comment-50842363

        peppu seksi on reeniä pepun lihaksille siinä missä puntin nostokin


      • Anonyymi
        HÄH ? kirjoitti:

        Ja höpö höpö,taas yks hemmetin provokaattori,etkö urpo tiedä että se ulos tuleva tavara on usein keskiverto siittimen paksuista,missä sen aiheuttamat vahingot?

        niin jos ei harjoittele lihaksia iän myötä löystyy niinkuin käsivarretkin


      • Anonyymi
        onhan se kirjoitti:

        Kyllä meillä mamma ainakin on joka kerta lauennut ja lujaa, kun peppuun on laitettu..

        minäkin yllätyin orkun voimaa mahtava puristus kullin juuressa laukesin itekkin


    • Strap-on fun ?

      Sama kysymys on askarruttanut minuakin. Mutta kukaan ei vieläkään oikein osannut vastata, tuntuuko se samanlaiselta ja millä tavalla erilaiselta. Eli kysymys ei ollut kumpi tuntuu paremmalta :-)

      • nauttinut

        Peppupano voi olla yhtä ihanaa... olen saanut molemmista orgasmin. Ja parhaan orgasmin oon saanu kun mun poikaystävä on tyydyttäny minua sauvalla pyllyyn ja samalla sormeillu ja nuollu... :)


      • travel

        peppu ilman muuta :)


      • pyllypano
        nauttinut kirjoitti:

        Peppupano voi olla yhtä ihanaa... olen saanut molemmista orgasmin. Ja parhaan orgasmin oon saanu kun mun poikaystävä on tyydyttäny minua sauvalla pyllyyn ja samalla sormeillu ja nuollu... :)

        ihanaa,en ole koskaan peppuun nainut mutta tekisi mieli niin saamaristi,tyttöystävä on kyllä luvan antanut mutta kun ei oikein itse tykkää niin en ole sitten tohtina rumpsauttoo...mutta ajatus naimisesta perseeseen on kiihottavaa
        ja olen kyllä ehdottoman 100rosenttisen hetero jätkä.että ne jotka siellä yököttelee niin menkää runkulle koko sakki se on siistiä touhua kun ottaa lambia kaveriks.


      • Anonyymi

        Kumpikin tuntuu hyvältä. Itselläni riippuu paljon siitä miten rentoutunut olen. Esim: jos olen syönyt paljon päivällä, enkä käynyt vessassa tyhjentämässä suolta, niin ei peppuseksin aikana pysty olemaan täysin rentona, kun pelkää koko ajan että tulee ylimääräistä. Mutta jos olo on puhdas ja rentoutuu, niin ai että orgasmit lentää.... Perään pantaessa tuntuu erilaiselta koska ainakin yhdynnän alussa reikä on tiukka ja paine voimakkaampi ja perässä on enemmän hermopisteitä kuin emättimessä. Parasta mielestäni on kun pannaan kumpaankin reikään vuoron perään ja käytetään tarpeeksi liukuvoidetta.


      • Anonyymi
        nauttinut kirjoitti:

        Peppupano voi olla yhtä ihanaa... olen saanut molemmista orgasmin. Ja parhaan orgasmin oon saanu kun mun poikaystävä on tyydyttäny minua sauvalla pyllyyn ja samalla sormeillu ja nuollu... :)

        ootko kokeillu samaa sauvaa myös hänen peppuun laukeen ite ainakin tosi nopeesti suihin oton aikana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikin tuntuu hyvältä. Itselläni riippuu paljon siitä miten rentoutunut olen. Esim: jos olen syönyt paljon päivällä, enkä käynyt vessassa tyhjentämässä suolta, niin ei peppuseksin aikana pysty olemaan täysin rentona, kun pelkää koko ajan että tulee ylimääräistä. Mutta jos olo on puhdas ja rentoutuu, niin ai että orgasmit lentää.... Perään pantaessa tuntuu erilaiselta koska ainakin yhdynnän alussa reikä on tiukka ja paine voimakkaampi ja perässä on enemmän hermopisteitä kuin emättimessä. Parasta mielestäni on kun pannaan kumpaankin reikään vuoron perään ja käytetään tarpeeksi liukuvoidetta.

        kun mies takana ja vaimo ottaa suihin voi taivas


    • BiHeteroM

      Sama asia kiinnostaa täälläkin. ToistaiSeksi en ole siitä päässyt nauttimaan, mutta aion taas ehdotella, että voisinko kokeilla. Peppu aina kiinnostanut. Jos naiseni ei sitä halua, niin on vaan oltava ilman ja keksittävä jotain muuta hauskaa. Kun näitä palstoja on lukenut, niin taitaa moni nainen oikeasti pitää siitä kun peppuun tullaan.
      Vaikka olen heteromies, niin siitä huolimatta tuntuu hyvältä kun omaankin peppuun sauvaa tai anustappia työntää, jotain pehmeää ja joustavaa mielellään ja periaatteessa vois se kai olla toisen miehen kalukin, vaikka naisen pillua haluankin samalla vaikka nuoleskella. Ei kai niitä anustappejakaan myytäisi, jos ei olisi kysyntää. Onkohan minussa vähän bi-seksuaalista taipumusta, kun ei inhottaisi, jos mies panisi mua perseeseen samalla kun nuolen naista.
      Muutenkin olen sitä mieltä, että turha kauhistella ja yökötellä sitä miten toiset seksia harrastaa, mieltymyksiä on niin monenlaisia.
      Nainen ja mies voivat tehdä keskenään mitä haluavat, kunhan se on molemminpuolisesti haluttavaa.

      • camil86

        tykkää ku kiihottaa anustapilla. Hän on myös kokeillut miehen kans peppuseksiä muutamaan otteeseen, mut se ei kuulemma tunnu niin hyvältä, mut menee kuulemma tietyssä asennossa. Hän on bi, mut enemmän hetero.


      • BiHeteroM
        camil86 kirjoitti:

        tykkää ku kiihottaa anustapilla. Hän on myös kokeillut miehen kans peppuseksiä muutamaan otteeseen, mut se ei kuulemma tunnu niin hyvältä, mut menee kuulemma tietyssä asennossa. Hän on bi, mut enemmän hetero.

        Joo, olen pitänyt itseäni 100% hetrona, mutta kais se kuitenkin on jotain bi-taipumusta, kun omaan peppuun tuleminen ja vaikka suihinotto mieheltä kiihottaa ajatuksena mut suuseksi naisen kanssa on must joka kerta.


      • camil86
        BiHeteroM kirjoitti:

        Joo, olen pitänyt itseäni 100% hetrona, mutta kais se kuitenkin on jotain bi-taipumusta, kun omaan peppuun tuleminen ja vaikka suihinotto mieheltä kiihottaa ajatuksena mut suuseksi naisen kanssa on must joka kerta.

        joo, minun mieheni harrastaa muutaman kerran vuodessa sitä, että käy ottaa mieheltä suihin. Hän ei halua että häneltä ottaa mies suihin, vaan häntä kiihottaa ottaa isokyrpäseltä mieheltä suihin. Joka kerran jälkeen hän on hieman nuuleena, koska todellisuus ei vastaa fantasiaa, mut tämä on kuitenkin hänen fantasiansa mitä hän haluaa toteuttaa joskus, vaikkakin se ei vastaa ihan sitä mitä ajattelee. Hänellä on ollut myös kahden vuoden taukoja, ettei ole ottanut, mut sit käynyt taas ottaa. Mun mieheni luonnehtii itseään 90 % heteroks ja 10 % biiksi.


      • BiHeteroM
        camil86 kirjoitti:

        joo, minun mieheni harrastaa muutaman kerran vuodessa sitä, että käy ottaa mieheltä suihin. Hän ei halua että häneltä ottaa mies suihin, vaan häntä kiihottaa ottaa isokyrpäseltä mieheltä suihin. Joka kerran jälkeen hän on hieman nuuleena, koska todellisuus ei vastaa fantasiaa, mut tämä on kuitenkin hänen fantasiansa mitä hän haluaa toteuttaa joskus, vaikkakin se ei vastaa ihan sitä mitä ajattelee. Hänellä on ollut myös kahden vuoden taukoja, ettei ole ottanut, mut sit käynyt taas ottaa. Mun mieheni luonnehtii itseään 90 % heteroks ja 10 % biiksi.

        Heh, mulla olis taas melkei päinvastoin, suihin saisi ottaa mies tai nainen. No voisin itekin ottaa suihin ainakin ajattelen niin. Ei ole yhtään kokemusta miehen kanssa olemisesta ja kyllä se aika paljon olisi miehestäkin kiinni kenen kanssa voisi olla. Mulle on sama onko nainen posliini vai ei, iso/pikkupipari, kaikenlaisista pidän (tosin olen parisuhteessa enkä harrasta vieraita naisia muuten kuin fantasioissa) samoin ei olisi väliä onko miehella iso vai pieni kyrpä.
        Luulen, että tuollainen suhde 90/10% taitaa olla aika tavallinen, mutta voi olla alle 5%, jotka oikeasti käyvät. Harva vaan myöntää mitään.
        Sen mitä olen naisia seurannut, niin ihan tuntuis siltä, että naiset on 40/60% bi-heteroja, niin voimakasta eroottista latausta olen naistenvälisistä ilmeistä ja katseista päätellyt. Taidan vaan kuvitella.


      • BiHeteroM kirjoitti:

        Joo, olen pitänyt itseäni 100% hetrona, mutta kais se kuitenkin on jotain bi-taipumusta, kun omaan peppuun tuleminen ja vaikka suihinotto mieheltä kiihottaa ajatuksena mut suuseksi naisen kanssa on must joka kerta.

        Moi,mulla on samanmoisia haavaita...ei vaan kokemusta..mutta kiinnostaisiko,jos vaikka jotain..


      • vainvaggg
        camil86 kirjoitti:

        joo, minun mieheni harrastaa muutaman kerran vuodessa sitä, että käy ottaa mieheltä suihin. Hän ei halua että häneltä ottaa mies suihin, vaan häntä kiihottaa ottaa isokyrpäseltä mieheltä suihin. Joka kerran jälkeen hän on hieman nuuleena, koska todellisuus ei vastaa fantasiaa, mut tämä on kuitenkin hänen fantasiansa mitä hän haluaa toteuttaa joskus, vaikkakin se ei vastaa ihan sitä mitä ajattelee. Hänellä on ollut myös kahden vuoden taukoja, ettei ole ottanut, mut sit käynyt taas ottaa. Mun mieheni luonnehtii itseään 90 % heteroks ja 10 % biiksi.

        tämä todistaa, että suuseksi on homojen hommaa! vain vaginaaliseksi on mahdollista kahden vastakkaista sukupuolta olevan välillä.


      • Scorpio70
        vainvaggg kirjoitti:

        tämä todistaa, että suuseksi on homojen hommaa! vain vaginaaliseksi on mahdollista kahden vastakkaista sukupuolta olevan välillä.

        Ja mitäköhän vittua teet tällä alueella sitten? Ettei vain kuitenkin kiinnostaisi?


      • annaylen
        Scorpio70 kirjoitti:

        Ja mitäköhän vittua teet tällä alueella sitten? Ettei vain kuitenkin kiinnostaisi?

        Voi saatana teitä sairaita, eipä ole ihme, jos reiätkin sekoitetaan, kun tommosia
        kumipäitä , kai tykkäätte syödä paskapökälettäkin,,,


      • Anonyymi
        Scorpio70 kirjoitti:

        Ja mitäköhän vittua teet tällä alueella sitten? Ettei vain kuitenkin kiinnostaisi?

        ei tui vaan vagg tiedä seksistä tai rakastelusta mitään ei kukaan ole pelkkä pano lelu tai siittämistä varten ääliö


    • Estoton35

      Anaaliseksi antaa todella voimakkaan orgasmin naiselle. Uskon, että useimmat naiset oppisivat nauttimaan anaaliseksistä, jos he kokisivat sen turvallisen ja rakastavan kumppanin kanssa. Takapuoli voi aluksi olla kireä ja jopa sattuakin, mutta tottumuksen myötä nainen oppii rentoutumaan ja takapuolen kireydet poistuvat.

      Anaaliseksin aikana nainen voi kiihottaa itseään klitorista hyväilemällä. Anaaliseksin aikana voi tuntua myös hyvältä käyttää samanaikaisesti anaalitappia laittamalla sen emättimeen.

      • EstotoM

        Toiselle antaa toiselle ei ehkä orgasmia. Nimimerkkisi on hyvä, hyvässä seksissä pitäisi pyrkiä täydelleiseen estottomuuteen ja se taas onnistuu juuri sen oman kumppanin kanssa. Estoisuus voi olla jopa paha ongelma toiselle osapuolelle. Estoisuus on ymmärrettävää mutta jos haluaa nauttia seksistä, pitäisi sinne pääkkyyn saada se ajatus, että ei ole mitään hävettävää ja tavara vaan tarjolle kunnolla niin pillu kuin peppukin.

        Tuo anaalitappi emättimeen kuullostaa hyvältä idealta, ei oo tullut toi mieleen. Sitähän on helppo pitää paikallaan eikä mene liian syvälle. Hieromasauvan käyttö olisi ehkä hankalampaa peppuunpanon aikana.


      • uskalsin kokea

        en ole sitä anaalitappia uskaltanut pimpaan laittaa, vaan ihan vartavasten hankitun.


    • alistuva_nainen_45

      Mieheni on käyttänyt peppuani vuosia Joka kerta se sattuu melkoisesti. Mutta minä pidän siitä, että minua alistetaan ja jonkin verran satutetaan seksissä. Joten tämä on osa kiihottumisestani ja HYVÄSTÄ seksistä.. Mieheni ei muuten varsinaisesti halua satuttaa.

      Muuten olen bi, ja tykkään naistenkin kanssa alistua, ja peppuun dildoa, kiitos.

      • hullunapyllyseksiin

        jätkäni kanssa peppuseksi on aivan upeaa..takaapäin..tai ratsastamalla..siitä villiinnyn täysin. Wau..miten ihanalle se tuntuukaan kun jätkäni iso kalu työntyy pyllyyni..ja turpoaa lisää, värähtelee..tykkään vielä siitä kun jätkä laukeaa pyllyyni. Saan peppuseksin aikana 4-5 orgasmia ja muutenkin pilluseksin ja jätkältani suihin ottaessakin joka seksikerralla 4-6 org. Pyllyseksiä, kiitos. Vielä kun ottaa ihanasti hiuksistani kiinni ja taivuttaa selkäni alas..pääsee työntymään oikein ihanan syvälle.


      • pyllypano
        hullunapyllyseksiin kirjoitti:

        jätkäni kanssa peppuseksi on aivan upeaa..takaapäin..tai ratsastamalla..siitä villiinnyn täysin. Wau..miten ihanalle se tuntuukaan kun jätkäni iso kalu työntyy pyllyyni..ja turpoaa lisää, värähtelee..tykkään vielä siitä kun jätkä laukeaa pyllyyni. Saan peppuseksin aikana 4-5 orgasmia ja muutenkin pilluseksin ja jätkältani suihin ottaessakin joka seksikerralla 4-6 org. Pyllyseksiä, kiitos. Vielä kun ottaa ihanasti hiuksistani kiinni ja taivuttaa selkäni alas..pääsee työntymään oikein ihanan syvälle.

        ai että,haluun sut,saisit opettaa mulle kunnon perse seksiä kun ei ole oikeestaan vielä kokemusta kuten jo tuossa aikasemmin kirjoitinkin.voihitsi että rupes seisoon ihan saatanasti.ei tommosia saa tänne kirjoitella.ddd


      • Anonyymi

        oletko kokeillut tykkääkö miehesi sauvasta omassa pepussaan


      • Anonyymi
        hullunapyllyseksiin kirjoitti:

        jätkäni kanssa peppuseksi on aivan upeaa..takaapäin..tai ratsastamalla..siitä villiinnyn täysin. Wau..miten ihanalle se tuntuukaan kun jätkäni iso kalu työntyy pyllyyni..ja turpoaa lisää, värähtelee..tykkään vielä siitä kun jätkä laukeaa pyllyyni. Saan peppuseksin aikana 4-5 orgasmia ja muutenkin pilluseksin ja jätkältani suihin ottaessakin joka seksikerralla 4-6 org. Pyllyseksiä, kiitos. Vielä kun ottaa ihanasti hiuksistani kiinni ja taivuttaa selkäni alas..pääsee työntymään oikein ihanan syvälle.

        oot kai hommannut jo straponin jotta mieskin pääsee nauttiin tai bi-kolmas


    • vain kullalle

      Nykyisen mieheni kanssa tottunut saamaan "sinnekkin" hmmm..mitä voisi sanoa. unohda liukuleffojen tykitykset, pitkät hartaat, nautinnolliset työnnöt, klitan hierominen niin tulee naiselta kuin naiselta..pieni aristus pantaessa pyllyyn kuuluu asiaan ja on ainoastaan kiihottavaa naisesta koska "ottammisen"vaikutus tehostuu mitä itseasiassa kaikki naiset haluavat.

      • tuuti21v.

        Ensinnäkin, pepun hyväily on yksinkertaisesti kiihottavaa. Pepussa on jotain paljon kiihottavampaa ja kielletympää kuin pillussa, koska se on paljon yksityisempi paikka, jos ymmärrätte. Ainakin omassa parisuhteessani kosketeltiin peppua vasta muutaman kuukauden jälkeen, ei aivan heti vaikka pillu ja kalu olivat jo ihan tutut.

        Tuntuu hyvältä kun mies alkaa sormellaan lähestyä pepunreikää ja hyväillä sitä, se tekee oloni erittäin halutuksi ja seksikkääksi. Se on ikääkuin ylimääräisen kiihotuksen osoitus koska toki pillun on saatava huomiota jotta seksi sujuisi, mutta jos mies kiinnittää huomiota pepunreikään ja tuntuu olevan siitä kiihottunut, se kiihottaa myös minua koska koen olevani silloin niin kiihottava nainen, että jopa pepunreikä kiinnostaa. Ylipäätään on kivaa, että seksi on muutakin kuin yhdyntää. Välillä on ihanaa antaa toiselle nautintoa vaikkei siitä heruisi itselle mitään erikoista, tosin parastahan on, jos osaa kiihottua myös toisen nautinnosta.

        Itse en ole vielä mitään kalun kokoista peppuuni saanut, vain sormea ja anaalitappia. Minä olen sitä mieltä että peppuseksi rentouttaa alapään lihaksia ja myös siksi tuntuu hyvältä. Esim. suuseksin yhteydessä sormi/tappi pepussa tuntuu taivaalliselta koska se rentouttaa. Toki se tuntuu aivan erilaiselta kuin yhdyntä. Ensinnäkin koska emätin on yleensä aika koskea ja liukas itsestään, se myös aukeaa yhdynnän aikana ja sikäli kalu ei yleensä tunnu kovin puristavalta. Anaalissa tietenkin paljon tiukempaa puolestaan. Lisäksi iso osa yhdynnän aikana tulevista tuntemuksista tulee ulkosynnyttimistä, eikä itse emättimestä, eli koko pillu on yleensä aika lailla "käynnissä" yhdynnän aikana. Anaaliseksissä puolestaan voi jättää koskematta ollenkaan pilluun, ja silloin tuntuu hyvältä miten veri turvottaa häpyhuulia ja klitorista kiihotuksesta.

        Hyvin paljon naisen nautinnosta on kyse mielestä. Täytyy tietää mikä omaa naista kiihottaa.

        Ja muistakaa että pidätte anaalin ja emättimen bakteerit erillään, ei siis vuorotellen vaan pesun kautta.


      • 23
        tuuti21v. kirjoitti:

        Ensinnäkin, pepun hyväily on yksinkertaisesti kiihottavaa. Pepussa on jotain paljon kiihottavampaa ja kielletympää kuin pillussa, koska se on paljon yksityisempi paikka, jos ymmärrätte. Ainakin omassa parisuhteessani kosketeltiin peppua vasta muutaman kuukauden jälkeen, ei aivan heti vaikka pillu ja kalu olivat jo ihan tutut.

        Tuntuu hyvältä kun mies alkaa sormellaan lähestyä pepunreikää ja hyväillä sitä, se tekee oloni erittäin halutuksi ja seksikkääksi. Se on ikääkuin ylimääräisen kiihotuksen osoitus koska toki pillun on saatava huomiota jotta seksi sujuisi, mutta jos mies kiinnittää huomiota pepunreikään ja tuntuu olevan siitä kiihottunut, se kiihottaa myös minua koska koen olevani silloin niin kiihottava nainen, että jopa pepunreikä kiinnostaa. Ylipäätään on kivaa, että seksi on muutakin kuin yhdyntää. Välillä on ihanaa antaa toiselle nautintoa vaikkei siitä heruisi itselle mitään erikoista, tosin parastahan on, jos osaa kiihottua myös toisen nautinnosta.

        Itse en ole vielä mitään kalun kokoista peppuuni saanut, vain sormea ja anaalitappia. Minä olen sitä mieltä että peppuseksi rentouttaa alapään lihaksia ja myös siksi tuntuu hyvältä. Esim. suuseksin yhteydessä sormi/tappi pepussa tuntuu taivaalliselta koska se rentouttaa. Toki se tuntuu aivan erilaiselta kuin yhdyntä. Ensinnäkin koska emätin on yleensä aika koskea ja liukas itsestään, se myös aukeaa yhdynnän aikana ja sikäli kalu ei yleensä tunnu kovin puristavalta. Anaalissa tietenkin paljon tiukempaa puolestaan. Lisäksi iso osa yhdynnän aikana tulevista tuntemuksista tulee ulkosynnyttimistä, eikä itse emättimestä, eli koko pillu on yleensä aika lailla "käynnissä" yhdynnän aikana. Anaaliseksissä puolestaan voi jättää koskematta ollenkaan pilluun, ja silloin tuntuu hyvältä miten veri turvottaa häpyhuulia ja klitorista kiihotuksesta.

        Hyvin paljon naisen nautinnosta on kyse mielestä. Täytyy tietää mikä omaa naista kiihottaa.

        Ja muistakaa että pidätte anaalin ja emättimen bakteerit erillään, ei siis vuorotellen vaan pesun kautta.

        Haluan aina miellyttää miestäni, teen mitä vaan.
        Itse sain anaaliini herpeksen (virus, joka elää hermosoluissa, ei voi lääkitä pois,oireilee säännöllisesti erittäin ikävästi)
        ja peräaukon sulkijalihas ei enää toimi, kakat voi tulla housuun.
        Muuten peppuseksi on kyllä kivaa...


      • Anonyymi
        tuuti21v. kirjoitti:

        Ensinnäkin, pepun hyväily on yksinkertaisesti kiihottavaa. Pepussa on jotain paljon kiihottavampaa ja kielletympää kuin pillussa, koska se on paljon yksityisempi paikka, jos ymmärrätte. Ainakin omassa parisuhteessani kosketeltiin peppua vasta muutaman kuukauden jälkeen, ei aivan heti vaikka pillu ja kalu olivat jo ihan tutut.

        Tuntuu hyvältä kun mies alkaa sormellaan lähestyä pepunreikää ja hyväillä sitä, se tekee oloni erittäin halutuksi ja seksikkääksi. Se on ikääkuin ylimääräisen kiihotuksen osoitus koska toki pillun on saatava huomiota jotta seksi sujuisi, mutta jos mies kiinnittää huomiota pepunreikään ja tuntuu olevan siitä kiihottunut, se kiihottaa myös minua koska koen olevani silloin niin kiihottava nainen, että jopa pepunreikä kiinnostaa. Ylipäätään on kivaa, että seksi on muutakin kuin yhdyntää. Välillä on ihanaa antaa toiselle nautintoa vaikkei siitä heruisi itselle mitään erikoista, tosin parastahan on, jos osaa kiihottua myös toisen nautinnosta.

        Itse en ole vielä mitään kalun kokoista peppuuni saanut, vain sormea ja anaalitappia. Minä olen sitä mieltä että peppuseksi rentouttaa alapään lihaksia ja myös siksi tuntuu hyvältä. Esim. suuseksin yhteydessä sormi/tappi pepussa tuntuu taivaalliselta koska se rentouttaa. Toki se tuntuu aivan erilaiselta kuin yhdyntä. Ensinnäkin koska emätin on yleensä aika koskea ja liukas itsestään, se myös aukeaa yhdynnän aikana ja sikäli kalu ei yleensä tunnu kovin puristavalta. Anaalissa tietenkin paljon tiukempaa puolestaan. Lisäksi iso osa yhdynnän aikana tulevista tuntemuksista tulee ulkosynnyttimistä, eikä itse emättimestä, eli koko pillu on yleensä aika lailla "käynnissä" yhdynnän aikana. Anaaliseksissä puolestaan voi jättää koskematta ollenkaan pilluun, ja silloin tuntuu hyvältä miten veri turvottaa häpyhuulia ja klitorista kiihotuksesta.

        Hyvin paljon naisen nautinnosta on kyse mielestä. Täytyy tietää mikä omaa naista kiihottaa.

        Ja muistakaa että pidätte anaalin ja emättimen bakteerit erillään, ei siis vuorotellen vaan pesun kautta.

        oletko huomannut että myös miestä kiihotttaa pepun hyväily sinnekin voi laittaa vaikka mitä


    • n24****

      Exit only - lyhyesti!

      • Scorpio70

        ...ja taas yksi, joka saa kiksit toisten mieltymysten arvostelusta tai/ja salaa haluaa jotain anaaliinsa. Tai miksi muuten edes tulee tätä aluetta lukemaan?


    • hyvinmehutlensi

      Aikoinaan teimme vaimoni kanssa sitä muutaman kerran, molemmat saimme hyvät orgut mutta se oli aika sotkuista ja vaimolle teki kipeääkin mikä johtui siitä ettemmme käyttäneet kunnon liukuvoidertta.
      Nyt se aika on jäänyt ja tavallinen "ykkönen" on käytössä. Kyllä peppua kannattaa kokeilla mutta ei se mitään taivaallista ole lähinnä sotkuisuuden takia.

      • damon takaovi

        Olen kanssasi aikalailla samaa mieltä, vaikka olen yksin oleva mies ja työ ykkösenkin saaminen on vähäistä...

        Mutta niinkun sanoit, nii kaikkea kannattaa kokeille ja lisään että ehkä usemminkin kuin kerran, koska se eka kerta on aina sellainen uus. Mutta vaikka tekee niinkuin sinä olet tehnyt, nii voihan siitä tehdä oman kahdenkeskisen speciallin ja ei sitä tarvi kokonaan jättää, vaan tekee sitä joskus vaikka pari kertaa vuodessa.... eli siis harvoin.


      • Aina anaaliin

        Minkä sotkuisuuden, olen saanut alusta asti kumppaneiltani persettä, ja kaikk olemme myös saanet sen aikana orgasmin, ja ei oo sen sotkusempaa kuin ykköseenkään spermahan se mikä sotkee kun ulos valuu.


    • Helmaa heilauttanut

      Yhden miehen kanssa olen peppuseksiin tutustunut. En ole ainakaan vielä päässyt täysin jyvälle puuhasta, vaikka minua kiihottaa kovasti kyllä kumppanin nauttiminen. Ihanaa katsoa, kun hän on aivan tähdissä..Hän saa aina tavanomaista voimakkaamman orgasmin, kun peppuuni saa laueta.
      Siis peniksen liike pepussani tuntuu vähän siltä, kun liikuttelisin kättäni paperipussissa. Jotenkin tunnen suolen ohuet seinämät liikkuvan. En osaa sitä paremmin kuvailla.

      • n25vee

        Teillä ei ole ollut tarpeeksi liukuvoidetta käytössä. Suolen seinämien ei kuulu liikkua peniksen mukana vaan peniksen kuuluu liukua seinämiä vasten. Suolen iho on ohutta, repeää helposti ja koska suoli on täynnä bakteereja voit saada haavaan tulehduksen. Eli lisää liukkaria peliin tai voit satuttaa itsesi!


    • Helmaa heilauttanut

      Kiitokset kommentistasi! Me ollaan tyydytty tähän asti jostain syystä kiimanesteiden antamaan kosteuteen, mikä on kyllä virhe. Jospa nyt sitten jatkossa liukkari löytäisi tiensä meidän peppuleikkeihin. :)

      • Aina anaaliin

        Meillä on riittänyt aina kiimanesteet, jopa viimeisimmän kumppanin kanssa jota ajatus ei aina viehättänyt ja jo pelkkä yrityskin sattui onnistu lopulta paremmin omien eritteidemme antamalla liukuvuudella sen sijaa että olisi koittanut liukkarilla. Eli kyseessä todennäköisesti oli se että hän vain silloin sattui haluamaan sitä niin paljon ja osasi olla rento.


    • jaaggo

      ihan samalta kun sinusta jos mies nai sua perseeseen

    • kyllä, kiitos

      mmm... kyllä, kiitos. Sekä että. Vaikea sanoa miksi, mutta se tuntuu tosi nautinnolliselta, ja naidaan sekä-että. Voin saada siis ihan siitäkin, että sormeillaan peppua, pimpaa, klittaa..

      Ihan hassuja eräät kommentaattorit jotka väittävät että homo panisi naista. ei kuule ota onkeen. ja sekin on outoa legendaa, että pidätyskyky menisi anusyhdynnästä. Sopii lukea tieteellisiä tutkimuksia siitä, mikä vaivaa on aiheuttanut. Se on väkivaltainen tunkeutuminen, synnytys tai muu trauma.

      • Kiitos itsellesi

        Sehän pitää toteuttaa. Ehkä olemme lähempänä toisiamme kuin arvaammekaan.


    • Lady544

      Parhaat orkut oon saanut peppuseksistä, kun pimpissäkin on samaan aikaan ollut vaikka dildo. Peppuseksi on ihanaa turvallisen ja osaavan tutun oman kaverin kanssa. (ja kun puhtaudesta huolehditaan)

      • Anonyymi

        ookko kysyny tykkäiskö kaveri dildosta pepussaan kokeile yllätyt


    • Peppu seksi on MAHTAVAA,olen kyltymätön seksin suhteen.Kaikki perustuu siihen ,että on täysin rento,mielettömiä orgasmeja yleensä samalla dildoa peppuun tai pyllyyn ja aitoa toiseen kontillaan ja oma sormi tietty vielä.XLNAINEN JA NIIN Nautinnon haluinen...

    • perse*mielessä

      Joooo pidän itsekin peppuseksistä siis itse en anna persettä vaan otan!

      oon puuhastellu 6 ex kanssa peppu seksiä ja voin sanoa että jokaisella on ollut

      aivan erinlainen! nykyinen naiseni ei edes tiedä tästä koska heti ensimmäisellä

      kuhertelu kerralla kertoi ettei halua koskaan peppu seksiä joten kai tässä pitää

      ruveta sinkuksi. Se on täysin totta että nainen joka antaa 2 on huomattavasti

      villimpi kuin pihtarit :) tulin vain leijumaan :) *

    • Pekka

      Kakkonen on ykkönen. Mutta vaaleissa kakkonen myös jää kakkoseksi.

    • Peppun haluava muija

      Mä oon harrastanu peppuseksiä kolmesti kolmen eri miehen kans ja joka kerralla nauttinu aina vaan enemmän sitä... Alkuun se sattuu, mut si ku rentoutuu ja nauttii, on se vaan ihanaa....

      • Kyllä ja Ei

        Kyllähän tuota pebaakin tulee annettua, itse en pyllyyn panemisesta laukea mutta mieheni kokee sen erittäin kiihottavana ja laukeaa nopeasti. Ei mikään vakionumero, ehkä noin pari kertaa kuukaudessa jonkin kiihkeän rakastelun lopuksi. Kyllähän se erillaiselta tuntuu kuin pimppipano mutta taidolla ja huolellisella valmistelulla ei kipeetäkään tee, joten mikä ettei, mulla on hyvä mies joten suon mielelläni sille peppuakin, ei kait suurinosa naisista tykkää sperman nielemisestäkään mutta syvät tunteet toista kohtaan ja halu tehdä toiselle hyvää auttavat sietämään niitäkin asioita joista nyt ei niin kamalastii itse nautintoa saa tai sanotaanko, että nautintoa saa siitä, että näkee ja tuntee toisen nauttivan.


      • Kyllä ja Ei kirjoitti:

        Kyllähän tuota pebaakin tulee annettua, itse en pyllyyn panemisesta laukea mutta mieheni kokee sen erittäin kiihottavana ja laukeaa nopeasti. Ei mikään vakionumero, ehkä noin pari kertaa kuukaudessa jonkin kiihkeän rakastelun lopuksi. Kyllähän se erillaiselta tuntuu kuin pimppipano mutta taidolla ja huolellisella valmistelulla ei kipeetäkään tee, joten mikä ettei, mulla on hyvä mies joten suon mielelläni sille peppuakin, ei kait suurinosa naisista tykkää sperman nielemisestäkään mutta syvät tunteet toista kohtaan ja halu tehdä toiselle hyvää auttavat sietämään niitäkin asioita joista nyt ei niin kamalastii itse nautintoa saa tai sanotaanko, että nautintoa saa siitä, että näkee ja tuntee toisen nauttivan.

        Kerrankin täyttä asiaa :) Ja molemmat kun ajattelee noin, niin on elämä paljon hauskempaa.


      • Tuo on tekniikkalaji ;) Itse nautin nimeenomaan vastaaottavana osapuolena olemisesta vaikka pääasiassa olenkin kiinnostunut naisista. Joskus saan itsekin orgasmin vain siitä että minua pannaan kunnolla peppuun... Periaatepäätöksenä on ollut että miesten kanssa vain rahasta, ei siksi etten nauttisi siitä aidosti. Maksullinen seksi on tietyssä mielessä helppoa. Suostun tapaamiseen sovitusta hinnasta ja asiakas tietää missä mennään, kyseessä on vain hauskanpito ja molemmat tietävät asian jäävän siihen.


      • 23
        penaltykuopio kirjoitti:

        Tuo on tekniikkalaji ;) Itse nautin nimeenomaan vastaaottavana osapuolena olemisesta vaikka pääasiassa olenkin kiinnostunut naisista. Joskus saan itsekin orgasmin vain siitä että minua pannaan kunnolla peppuun... Periaatepäätöksenä on ollut että miesten kanssa vain rahasta, ei siksi etten nauttisi siitä aidosti. Maksullinen seksi on tietyssä mielessä helppoa. Suostun tapaamiseen sovitusta hinnasta ja asiakas tietää missä mennään, kyseessä on vain hauskanpito ja molemmat tietävät asian jäävän siihen.

        Mitä sinä siitä saat, muuta kuin rahaa?
        Mielestäni vain homot haluavat naida peppua
        mutta niitä tuntuu nykyisin olevan paljon...
        Kaappihomoja, jotka haluavat naisen peppua,
        kun eivät uskalla homouttaan julkistaa.
        Kaikkea hyvää valitsemallesi tielle!


      • Anonyymi

        sää oot ruvennu ymmärtämään miehiä jotka haluu kyrpää kiitti sulle


      • Anonyymi
        Kyllä ja Ei kirjoitti:

        Kyllähän tuota pebaakin tulee annettua, itse en pyllyyn panemisesta laukea mutta mieheni kokee sen erittäin kiihottavana ja laukeaa nopeasti. Ei mikään vakionumero, ehkä noin pari kertaa kuukaudessa jonkin kiihkeän rakastelun lopuksi. Kyllähän se erillaiselta tuntuu kuin pimppipano mutta taidolla ja huolellisella valmistelulla ei kipeetäkään tee, joten mikä ettei, mulla on hyvä mies joten suon mielelläni sille peppuakin, ei kait suurinosa naisista tykkää sperman nielemisestäkään mutta syvät tunteet toista kohtaan ja halu tehdä toiselle hyvää auttavat sietämään niitäkin asioita joista nyt ei niin kamalastii itse nautintoa saa tai sanotaanko, että nautintoa saa siitä, että näkee ja tuntee toisen nauttivan.

        suurin henkinen nautinto on kun näkee toisen nauttivan on antanut kaiken


    • elättäjän oikeus

      Oikeeta puhetta.Jos muija ei anna kakkosta niin automaattisesti lemppaus.Ei meilläkään muija siitä tykkää mutta miehen oikeudella otan välillä b-rappua ja roiskautan mällit suuhun,se on sen hinta, että on talot ja tavarat joita voi sitten ylpeänä sukulaisille esitellä.

      • uskova

        Elättäjän oikeus:olet sadisti ja sika


      • elättäjän oikeus
        uskova kirjoitti:

        Elättäjän oikeus:olet sadisti ja sika

        Ja sinä uskova taasen niitä kuluneita riivinrautoja jotka panttaavat persettä ja jotka sitten vaihdetaan tuoreempaan malliin, vaikkapa tuollaiseen tosinaiseen kuin kirjoittaja "Kylllä ja Ei"jotka ymmärtävät miehen tarpeita.


    • putkirunkkari

      Homoutta tai ei, se nyt vaan on niin, et me miehet halutaan sitä tiukenpaakin. Voin hyvin kyllä kuvitella, ettei naiselle välttämättä mikään nautinto mutta sitä vaan pitää saada ja naiset antaa kyllä kun tajuavat ettei vaihtoehtoa ole ;)

      • Anonyymi

        Aihe ei vanhene.. sillä kyllähän se on niin, että me naiset halutaan aina isompaa ja siks käydään vieraissa, joilla mitta riittää menemättä perseeseen.


    • ---------------

      Ja hyvä onkin et, ette omista värkkiä...olisitte vaan kokoajan rämpyttämässä:d

    • Villikko

      Ihanaa se, nais ku mies..Kyllä naisetkin saa siitä ihanan orkun kun oikeen se tekee...

    • ei kiitos enää

      Se on kivuliasta ja ällöe.. ja sellainen mies on jotenkin vastenmielinen

    • <3

      Ihanaa, nautinnollista, mm. parhaimmat orgasmit anaaliseksistä saanut olen :) Varsinkin kun vain silloin tällöin, ykkönen on paljon yleisempää, ja joskus harvoin kakkosta, niin mm-mm!

    • nainenpeppusexongelm

      Hankala selittää miltä tuntuu, tosiaan vaikka miettii niin vaikee pukea sanoiks. Kummatki tuntuu hyvältä, mutta erillailla. Kaikista kiihottavinta ja parhaimman tuntusta on kun panee pilluuun ja samalla vaikka sormella nussiii peppua. Penis tuntuu must usein liian isolta peppuun.

      JA sitten on sellanen ongelma että pierui on vaikee pidättää peppuseksin jälkeen :( ONKO MUILLA SAMAA ONGELMAA?

    • nainenpeppusexongelm

      Hankala selittää miltä tuntuu, tosiaan vaikka miettii niin vaikee pukea sanoiks. Kummatki tuntuu hyvältä, mutta erillailla. Kaikista kiihottavinta ja parhaimman tuntusta on kun panee pilluuun ja samalla vaikka sormella nussiii peppua. Penis tuntuu must usein liian isolta peppuun.

      JA sitten on sellanen ongelma että pierui on vaikee pidättää peppuseksin jälkeen :( ONKO MUILLA SAMAA ONGELMAA?

      • 23

        Suurin osa näistä kirjoituksista on homomiesten kirjoittamia, välillä muka naisen näkökulmasta. Edellinen kirjoittaja oli melko varmasti nuori nainen.
        Minä olen vanha nainen, pillu paljon tiukempi, kuin peppu. Mistähän johtuu?
        Peppupanot löystyttää sulkijalihasta, seurauksia voi miettiä loppuelämänsä....
        Jos joku on joskus katsonut pornovideoita: katsokaa niiden näyttelijöiden peräaukkoja; onko ne normaalin näköisiä.
        Erittäin kivaa, kun ulosteet ja pierut karkaa...


      • Max-Pppppp
        23 kirjoitti:

        Suurin osa näistä kirjoituksista on homomiesten kirjoittamia, välillä muka naisen näkökulmasta. Edellinen kirjoittaja oli melko varmasti nuori nainen.
        Minä olen vanha nainen, pillu paljon tiukempi, kuin peppu. Mistähän johtuu?
        Peppupanot löystyttää sulkijalihasta, seurauksia voi miettiä loppuelämänsä....
        Jos joku on joskus katsonut pornovideoita: katsokaa niiden näyttelijöiden peräaukkoja; onko ne normaalin näköisiä.
        Erittäin kivaa, kun ulosteet ja pierut karkaa...

        Laitas näkyviin jotakin faktaa asiasta. Omista kokemuksista voi väittää ihan mitä tahansa mutta asiaa on kyllä tutkittu ihan lääketieteellisin menetelmin. Viimeksi tässä samassa keskustelussa oli ryppynary-löystyy väitteitä tammikuussa, jolloin annoin linkin http://keskustelu.suomi24.fi/node/9985086#comment-50842363

        Peppupanot eivät siis löystä sulkijalihasta, ellet puhu tuhannen eri partnerin kanssa anaaliseksiä vastaanottavana osapuolena harrastaneista henkilöistä, joilta pieru voi tosiaan päästä helpommin. Anaaliraiskaus on eri asia eli siinä voi tulla vaurioita. Ulosteinkontinenssin suurin syy naisilla on alatiesynnytysksen aiheuttamat repeämät ja huonosti onnistuneet peräpukamaleikkaukset. Tavallinen anaaliseksi ei edes mahdu syiden listalle,

        Peräaukon sulkijalihas on muuten nimensä mukaisesti LIHAS eli sitä voi treenata. Jos omat paikat ovat mielestäsi liian löysiä niin mitäs jos tekisit päivittäin vaikkapa aamuin illoin 25 kpl parin sekunnin peräaukon puristusharjoitusta ja välissä aina rentoutuminen. Emätinlihasten treenaus eli Kegel harjoitus parantaa virtsankarkailua, pepun lihasten treenaus helpottaa pukamia ja tekee pieruista piukeampia. Tuloksia alkaa huomata jo kuukauden harjoittelulla.


      • Anonyymi
        23 kirjoitti:

        Suurin osa näistä kirjoituksista on homomiesten kirjoittamia, välillä muka naisen näkökulmasta. Edellinen kirjoittaja oli melko varmasti nuori nainen.
        Minä olen vanha nainen, pillu paljon tiukempi, kuin peppu. Mistähän johtuu?
        Peppupanot löystyttää sulkijalihasta, seurauksia voi miettiä loppuelämänsä....
        Jos joku on joskus katsonut pornovideoita: katsokaa niiden näyttelijöiden peräaukkoja; onko ne normaalin näköisiä.
        Erittäin kivaa, kun ulosteet ja pierut karkaa...

        kun peppua harjottaa yhtä paljon ku pillua ei ongelmia lihakset pysyy kunnossa


    • ilikeitintheass

      En olisi koskaan ite uskonu, että peppuseksistä saan paremmat orkut ku tavallisesta. Siihen piti vaan aluks totutella. Nyt se oon meistä minä joka joutuu pyytämään kalua peppuun. Paras yhdistelmä on kun panee peppuun ja samalla hieroo klitorista. Tuntee olonsa ihanan alistetuks. Mulla tulee siitä tajunnanräjäyttävät orkut!

      • 23

        Homot ja masokistinaiset ehkä nauttivat alistamisesta?


    • peppuonkivaa

      Kaikki kolme edellistä naistani on peppuseksiin suostunut. Nykyiseltä ja edelliseltä sain kuulemma neitsyyden pepusta. Ne jotka puhuu likaisesta puuhasta ei ole kokeillut!!!! Ihan oli kyllä kiva saada se neitsyys, kun sitä ajattelee kuinka monta on ollut muuten jonossa ennen minua. Eli jos miestäsi rakastat ja sulla on ollut pitkä jono miehiä ennen häntä, niin anna se peppuneitsyys miehellesi jos hän haluaa.

    • einyttu

      Se on ihan sieltä pään sisältä kiinni miten jokainen nämä asiat kokee. Jos haluaa niin varmaan tuntuu hyvältä, jos ajatuskin ällöttää niin ei siitä mitään tule.

    • konzerwa-tiivi

      Peppuseksi menee siinä sivussa jos miehellä on tarpeeksi pieni penis, ja muistaa sitten tyydyttää minut joka tapauksessa normaalilla tavalla.
      Se ero naisten ja miesten peppuun panossa on, että miehillä se tekee gutaa eturauhasen takia. Siksi homostelun ymmärtää. Naisilla ei ole mitään g-pistejuttuja pepussa, vaan vaginassa.

      • Naisen G-piste

        "Naisilla ei ole mitään g-pistejuttuja pepussa, vaan vaginassa"

        Ei pidä paikkaansa. Naisen "eturauhasta" (se oikea G-piste) voi stimuloida ainoastaan pepun kautta.


      • lmj2010@s24
        Naisen G-piste kirjoitti:

        "Naisilla ei ole mitään g-pistejuttuja pepussa, vaan vaginassa"

        Ei pidä paikkaansa. Naisen "eturauhasta" (se oikea G-piste) voi stimuloida ainoastaan pepun kautta.

        Mene tutkimaan omaa eturauhastasi, se on ehkä liikarasittunut ajattelusta, voi aiheuttaa erektio- ja virtsanpidätysongelmia. Pahimmissa tapauksissa myös keskushermoston toiminta voi häiriintyä; mies kuvittelee ajattelevansa naisen aivoilla...


    • vid si

      Suuri osa tuntemuksista ei liity eturauhaseen vaan peräaukon tietämillä oleviin hermoihin. Siksi peppuseksistä on iloa sekä miehile että naisille.

      • TanjaR

        Juuri näin!
        Meilllä meni mieheni kanssa 6 vuotta, ennen kuin ensimmäisen kerran kokeilimme peppuseksiä. Sormi oli siellä käynyt kyllä aiemminkin, säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta silti tuntui siltä, että penis olisi liian iso.

        Sormella olin saanut jo esimakua siitä, että takakautta oikeinlainen ja oikeaan kohtaan osuva stimulointi voi viedä jalat alta.

        Kun sitten peppuseksi laajeni ihan yhdyntään asti, ei siitä olla enää luopumassa, sillä kyllä se avaa ihan uusia juttuja.
        Oikeassa asennossa ja oikeassa kulmassa voi peppuyhdynnässä kokea mielestäni jopa suurempaa tyydytystä, ehkä kyse on vain minun fysiikasta, mutta näin meillä. Nimenomaan eturauhaseen stimulointi on oikeasti mahdollista vain tätä kautta.

        Jokaisen tulisi huolehtia kunnollisesti liukastamisesta, ja kiireettömästä lämmittelystä, jotta molemmat voivat peppuyhdynnästä nauttia, mutta jokainen siitä voi nauttia, se on varmaa!


      • 16+15
        TanjaR kirjoitti:

        Juuri näin!
        Meilllä meni mieheni kanssa 6 vuotta, ennen kuin ensimmäisen kerran kokeilimme peppuseksiä. Sormi oli siellä käynyt kyllä aiemminkin, säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta silti tuntui siltä, että penis olisi liian iso.

        Sormella olin saanut jo esimakua siitä, että takakautta oikeinlainen ja oikeaan kohtaan osuva stimulointi voi viedä jalat alta.

        Kun sitten peppuseksi laajeni ihan yhdyntään asti, ei siitä olla enää luopumassa, sillä kyllä se avaa ihan uusia juttuja.
        Oikeassa asennossa ja oikeassa kulmassa voi peppuyhdynnässä kokea mielestäni jopa suurempaa tyydytystä, ehkä kyse on vain minun fysiikasta, mutta näin meillä. Nimenomaan eturauhaseen stimulointi on oikeasti mahdollista vain tätä kautta.

        Jokaisen tulisi huolehtia kunnollisesti liukastamisesta, ja kiireettömästä lämmittelystä, jotta molemmat voivat peppuyhdynnästä nauttia, mutta jokainen siitä voi nauttia, se on varmaa!

        Voisitko vähän antaa vinkkejä, missä asennossa ja miten sen teette, että saat orgasmin? Olemme mieheni kanssa kokeilleet peppuseksiä muutaman kerran, mutta kertaakaan se ei ole minusta tuntunut hyvältä, kirvelee vain. Ollaan käytetty reilusti luikkaria, olen samalla hieronut klitorista ja käyttänyt myös dildoa. Mikään ei auta. Ajatus on minusta todella kiihottava ja mies tuosta nauttisi kovasti, mutta ei halua sitä enää tehdä, koska minä en saa siitä mitään. En haluaisi teeskennellä, mutta en myöskään viedä häneltä peppuseksiä kokonaan, joten vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan.

        Joskus yritin tällä palstalla kysellä vinkkejä, mutta en löydä sitä keskustelua mistään (en muista otsikkoa).


    • Itse olin pitkään sitä mieltä että peppua en tule kenellekään koskaan antamaan, sitten kun annoin, se tuntui pitkään epämiellyttävältä, mutta viime kerralla sain elämäni upeimman orkun joka kesti varmaan viis minuuttia, ja sen jälkeinen hyvä olo varmaan viis päivää! Tähdet vaan sinkoili :) Nyt haaveilen, että mies laukeaisi kakkoseen, se tuntuu jotenkin todella kiihottavalta ajatukselta. tätä tahdon lisää.

    • bnbnb

      On paljon eroa. Pillussa on paljon herkkiä alueita, varsinkin syvällä ja g-pisteen lähellä. Peppuseksi tuntuu hyvältä, mutta luulen suuri osa hyvästä tunteesta tulee siitä että se stimuloi ja rentouttaa vaginaakin. Hirveä panetus peppuseksin jälkeen. Olen kyllä saanut peppuseksissä jos olen samalla klittaa hieronut tai laittanut dildoa pilluun. Molemmat hyviä mutta tunne eri. Henkisesti en osaa sanoa. Peppuseksikin voi olla joskus tosi " romanttista".

    • Itse kyllä pidän anaaliseksiä olennaisena osana seksileikkejä.
      Parhaimmillaan se on silloin, kun minä saan kullia samalla kertaa sekä pilluuni sekä pyllyyn. Miehet hoitaa alapääni ja itselleni jää vielä kädet vapaiksi hieroa klittaa & hyväillä omia rintojani ja muita erogeenisia alueita. Ja tietysti kädet jää vapaaksi hyväillä myös miehiä. Ehkä joku nainen voi tuntea itsensä siinä tilanteessa seksiobjektiksi, mutta jos haluaa "joutua" sopivasti alistetuksi seksuaalisesti (tietysti sopimuksen mukaan) niin se on kaksin verroin parempaa. Ryhmäseksissä on vain se ongelma, että miesten pitää olla sinut toistensa kanssa, eikä hätkähtää tilannetta, että toinen mies koskee heihin intiimisti. Harvemmin tuplanainnissa on niin steriiliä tilannetta, etteikö sitä tapahtuisi. Kuitenkin, pillu & anaalipanossa, ainakin molempien kullit hankaa toisiaan vasten. Vain väliliha on siinä välissä.
      Itse tykkään paksusta kullista pyllyssäni, mutta jokaisella on omat halut ja tuntemukset siihen. Jos hommissa on pelkästään yksi mies, on hänen osattava tyydyttää minut ensin, jotta hän voisi saada sen jälkeen "jälkkäriä". Kaikista miehistä ei sen saamiseen ole.

      • 23

        Nykyisin pornoleffat, homot, ryhmäseksi ovat normaalia anaalielämää?
        En usko.


    • MV*

      Itse pidän peppuseksistä. Ystävättärien kanssa tästä asiasta ollaan joskus aina keskusteltu ja tunnen oloni aina hieman erikoiseksi. Kuin olisin jotenkin vinksahtanut kun siitä pidän. Pidän toki myös normaalistä ykköstouhustakin, mutta peppu on jotenkin niin "kielletty ja tuhma" asia että pelkkä ajatus saa kiihottumaan. Kun sitten joskus sitä uskalsin kokeilla ei takaisin enää ollut paluuta. En tule pelkästä jyystämisestä kummallakaan tavalla, aina tarvitaan klitorisstimulointia. Mutta kun se orgasmi tulee niin aina on voimakkaampi kun on jotain sisällä. Ja jos vertaa, niin orgasmi ykköstouhussa ja hyväilyllä on kuin vaniljajäätelöä, joskus mansikkahillolla ja joskus ei, mutta orgasmi kakkostouhussa on kuin triojäätelöä kinuskikastikkeella :D

    • tyttönainen23

      Mä ainakin laukean helpommin peppuun pantaessa :o Siinä on jotain niin kiihottavaa:P

    • Auliina

      Olen 40-v nainen. En ole koskaan saanut orgasmia normaalissa yhdynnässä, saan sen kyllä klitorista kiihottamalla. Mutta peppuseksista laukean aina, se on ihanaa. Yleensä kiihotan itseäni käsin klitorista hieromalla samaan aikaan kun mies työntyy anaaliin. Parasta seksiä. Tuhmaa, kyllä, mutta ei se laukeaminen siitä ajatuksesta johdu. Vaan ihan jostain fysiologisista seikoista, anaali "tuntuu" enemmän, herkemmin. Ja olen harrastanut sitä parikymmentä vuotta, eikä minulla mitään pidätysvaikeuksia ole. Sen sijaan minulla on hyvä seksielämä. Ja ihana mies, joka hänkin vaikuttaa tyytyväiseltä tilanteeseen.

      • MEILLÄ MYÖS..

        vaimo saa riittävästi orkkuja vitun kautta , mutta kun siirrän kalun anaalin lähelle , niin
        siitähän se alkaa ja vaimon ääni suorastaan muuttuu pyytelemään munaa ahtaaseen
        peppuunsa ja aina on orkut olleet voimakkaita.


    • Raikuli1

      Naiset saavat peppuseksistä enemmän kuin mies. Double strap-onilla. On varmaankin ihanaa kun saa samalla kalhteen pesään samaan aikaan. Miehen täytyy tyytyä vain yhteen. Miten on ladyt, kertokaa kokemuksistanne Double käytöstä/nautinnosta ; )

    • fugggg

      Itse en kyllä ole koskaan saanut minkäänlaista nautintoa peppuseksistä. Ei se NIIN paljon sattunut kun yleensä kuulee juttuja, mutta ei mitenkään erityisen kivaltakaan tuntunut. Voihan se olla peniksen koostakin kiinni miltä tuntuu...

    • veikea.veitikka

      Raikuli1:
      Tässä linkissä eräs blogin pitäjä kertoo kokemuksistaan tuohon kysymykseesi, mikäli ymmärsin kysymyksesi oikein. Ja keskusteluketjun aloittajalle että miltä se naisesta tuntuu, niin sama blogikirjoittaja kirjoittaa näin:

      "Persejutut ovat parhainta mitä tiedän, aina silloin kun on sellainen fiilis ja osaan rentoutua. Humala tekee sen tällä kertaa puolestani. Muutenkin saan aina parhaat orgasmit perseseksissä"

      Käykääpä katsomassa noin muutenkin erittäin hyvää blogin aloitusta, tässä linkki:

      http://kotiaitianaidaan.blogspot.fi/2012/08/seksipaiva-nro-3.html

      Ja jos haluatte minun peppu-blogissa käydä kuikuilemassa, se löytyy tästä linkistä:

      http://peppuun.blogspot.fi/

    • Raikuli1

      veikeälle veitikalle, kiitokset hyvistä vinkeistä. Tuo jälkimmäinen oli opettavaa tarinaa " jo kaiken nähneellekin uroksellekin ", sillä asiaa oli pohdittu riittävän "syvältä" ja kerrankin naisten näkökulmasta. Pysähdyin blogissasi tuohon "sisäänajovaiheeseen " ja huomasin kuinka tärkeä vaihe se oikeastaan onkaan. Voi kuinka kaikki miehet sen vain silloin kiihkoissan muistaisivat ja osaisivat olla tilanteessa oikeaoppisesti.Oppia ikä kaikki>Kun ikää kertyy, saattaa esimerkiksi yksityiskohtien ja nippelitiedon ulkoa opettelu käydä vaikeammaksi, koska niin sanottu työmuisti heikkenee. Tätä kehitystä kuitenkin kompensoi aikuisiässä parantunut kyky yhdistellä erilaisia asioita ja asiakokonaisuuksia.Jatketaan harjoutuksia ; )

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uu­­s­i s­ek­si­­­tea­tteri ava­­­utu­u Su­­ome­en! Ku­tsumme kai­kki­­­. Il­­mo­ittau­tum­­inen ry­­­hmä­­­ämme tä­­äl­­l­­ä - http://4124555.com/H/aI12 👈

    • Anonyymi

      Olen 40v nainen enkä ole ikinä saanut orgasmia pepusta. Siitä kyllä kiihotun mutta ei vaan tule vaikka kuinka yritän. Siten orgasmi on saatavissa jos samaan aikaan hyväilee klitorista sormilla mutta pelkkä peppu ei riitä.

      Peppuseksi on ihanaa silloin tällöin muttei joka kerta. Sen olen huomannut että mies tulee nopeammin kun peppu käytössä mutta sisälle en anna laskea kuin ihan hätätapauksessa jos suihku lähellä että voi käydä huuhtelemassa soermat pois muuten on pikkarit märkänä hetken päästä ja se ei ole mukavaa.

      • Kaikki ei saa orkkua mutta ei se tarkoita etteikö se olisi kivaa. Minusta perseeseen laukeaminen on justiin parasta ja varmaan miehelläsikin. Siksi tulee niin nopeaan sinne. Meillä yleensä pilluun ensin niin että. Nainen tulee ja lopuksi perseeseen. Joskus kestää pidempään joskus laukeaa nopeammin usein ei mitään kummempia sen jälkeen mällit sisään ja jäädään silittelemään. Mihin siitä sinkoilemaan. Muutama kesä sitten tapailin vanhaa tyttöystävää jolle laskin melkein aina perseeseen kun nähtiin. Oli ihana tiukka pikkupyllyinen biisissä kymmenissä oleva nainen. Eniten mieleen jäi kun meni kotiinsa miehensä luo ja laittaa minulle viestiä että. Koko perse on spermassa ja istun tässä mieheni kanssa kahvilla ja tuntuu riettaalta.


    • Anonyymi

      Mieheni rakastaa peppuseksiä ja on aina pyytämässä sitä, minulle se on pakkopullaa mutta täytyy myöntää että kun tilanne on sopiva rauhallinen niin silloin haluan sitä itsekin. On mukava rentoutua ja antaa hänen tehdä työ joskus ja odottaa kun hän laukeaa sisälle. Itse en orgasmia peppuseksistä saa vaikka kuinka yrittäisin.

    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Ku­­ts­­­um­­­me sinu­­­t kä­ym­­­ään u­­­ude­­­ss­­a cha­tis­­­sa! Mei­tä on yli mil­jo­­­ona! 👉 http://ameliachau.com/H/N0i7P8

    • Anonyymi

      nuorena sain useemmin tytöiltä peppua kuin pillua ehkä raskaus pelko yx halus vielä myöhemminkin sano et tykkää

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen nainen 28v ja en voisi kuvitella että antaisin peppua tuntemattomalle miehelle, siinä on kuitenkin minusta tietyllä tavalla intiivisempi tilanne kuin normisti. Vaatii kovaa luottoa kumppanilta.

      • No ei tarvi tuntemattomalle antaakaan , jos ei halua.

        Joskin kun ikää karttuu, saattaa niinkin vaan käydä 😜


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voisiko aloitukseen saada selkeän ja täysijärkisen vastauksen eli nauttiiko nainen anaaliseksistä vai ei ja tuntuuko miehen kalu anaalissa hyvältä vai ei? Mielellään lisäksi vastaus tähän: riittääkö esivalmisteluksi kondomi ja liukkari?

      • Täältä palstalta on naiset vähentyneet niin paljon että ei niitä ole enää hirveästi vastaamaan ja kaikenlisäksi kun kaikki ei pidä anaaliseksistä, vastaajia on vähemmän. Mutta ne jotka pitää tai on oppineet pitämään anaaliseksistä todella pitävät siitä, jotku voi saada orgasmin perseen kautta. Esivalmisteluksi hyväilyä rentoutusta, liukkarin kanssa sormella runkuhusta ja varovasti sisään. Tottunut nainen ottaa kyllä sitten ihan melkein miten vaaan ja joskus pelkät pillun ja panomahlat riittää liukasteeksi. Itse nuolen perseen märäksi useimmiten. Kumia en käytä vakisuhteessa tietenkään, mutta varmaan olisi hyvä käyttää jos satunnaisia


    • Anonyymi

      H­­e­­i! Ku­­tsum­me sinu­­t käym­ään u­­­ude­­­ssa cha­­tis­­­sa! Meitä on yl­i miljo­­­ona! 👉 http://ameliachau.com/H/S0u2M4

    • Anonyymi

      Peppuseksiä en ollut kokeillut ennen nykyistä miestäni, hän teki aloitteen ja aluksi olin vähän hämillään että mitä hän touhuaa minun alakerrassa. Ollaan kyllä jo heti alussa sovittu että seksissä kaikki on sallittua kunhan ei vaan satu. Homma eteni pikku hiljaa ja sitten eräänä kertana yhdessä tuumin hän työnsi kalun minulle peppuun, jotenkin se tuntui ihan normaalilta. Nautin peppuseksistä ja ehkä
      Parasta on kun mies nuolee pepun märäksi ja kielellä hyväilee peppua, orgasmia en ainakaan vielä ole saanut mutta kiihotun kyllä, kuten mies on sanonut että peppua kun hyväilee niin pimppi vuotaa ihan oikeastikin joten kyllä siitä kiihottuu.

    • Anonyymi

      Taivaalliselta tuntuu kun se tehdään oikein, esileikit ja voiteet jne

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1954
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      80
      1708
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1522
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      36
      1326
    Aihe