= Simppukeskustelu alkaa jälleen kerran :)
Varma merkki venenäyttelyn lähestymisestä =
5
614
Vastaukset
- Ekoisti_klv
Mitä pahaa siinä on?
Ei kaikilla ole varaa ostaa kallista venettä, mutta silti on kova halu päästä veneilemään. Edullisissa uppoumaveneissä on moottoriveneilyn tulevaisuus.
Toivottavasti - neveragainVolvo
Käyntiä Kotkan Maretariumissa. Siellä on simppuja oikeassa elementissään, pohjassa!
- Simpun omistaja
Velallisia harmittaa Simpun yksinkertaisuus, edullisuus ja mutkattomuus.
Minäpä en kadehdi jonkun bensasyöpön motskarin omistajaa.. Simpun omistaja kirjoitti:
Velallisia harmittaa Simpun yksinkertaisuus, edullisuus ja mutkattomuus.
Minäpä en kadehdi jonkun bensasyöpön motskarin omistajaa..Päin vastoin, mitä useampi ihminen oppii veneilemään, niin sitä useampia onnellisia ihmisiä maan päällä (no, toki siinäkin kulkee joku raja vapaan vesialueen/venemäärän suhteen).
Mutta ihan ilmiselvää piraattimarkkinointia on aistittavissa, mutta se suotakoon muutamia veneitä vuodessa myyvälle pienveistämölle :)- kyllästynyt höpinöih
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Päin vastoin, mitä useampi ihminen oppii veneilemään, niin sitä useampia onnellisia ihmisiä maan päällä (no, toki siinäkin kulkee joku raja vapaan vesialueen/venemäärän suhteen).
Mutta ihan ilmiselvää piraattimarkkinointia on aistittavissa, mutta se suotakoon muutamia veneitä vuodessa myyvälle pienveistämölle :)aika erikoinen heppu. Simppujä on tehty ja MYYTY 2010 yli 70 kpl.
Vaihda autopuolelle, siellä löytyy sinulle seuraa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233