Autokorjaamolle harjoittelijaksi

jiihaan

Ei tämä kovin järkevä paikka ole kysyä, mutta jos joku autokorjaamon omistaja Vihti/nummela alueella sattuis lukemaan.

Mutta mietin josko löytyis harjoittelupaikkaa. Olen täysin kokematon autoasioissa ;) taustana rakennusalan koulutus, mutta alanvaihto mielessä.

Palkkaa ei tartte maksaa, työkkärin kautta harjoitteluna.

Kovasti kiinnostais oppia autoja korjaamaan.

2

500

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 23mii89pls

Kannattaisi varmaankin mennä ammattikouluun Nummelassa, eikös siellä ole autonasentaja linja, ainakin aiemmin oli tai sitten Lohjalla, sama ammattikoulu kuitenkin.
      Ne on pieniä pajoja Vihdissä, harvalla siellä on aikaa alkaa aasta ööhön opettamaan kaikkea, loppuu leipä siltä korjaamon pitäjältäkin.
      Tiedän ainakin, että yksi pikku paja oman poikansa ensin koulutti ammattikoulussa ja sitten pääsi työharjoittelijaksi faijalleen ja lopulta ihan palkkatyöhönkin ja mitä ilmeisemmin jatkajaksi.
      Mikäli työkkiksen jengi on sinua infonnut, niin se porukka nyt on ihan idiootteja Vihdissä, kaikki pönttöämmät levittää persettään hyvällä liksalla ja keksivät älyttömyyksiä toisille.

• alkuperäinen...

No ideana tässä on se ettei enää "huvita" kolmeksi vuodeksi mennä uutta alaa oppimaan kouluun.... Ite kävin ton raksan ja olin duunissakin, pätkätöitä, mut huomasin että töissä sen oikean työn oppii paremmin kuin koulussa.

Eli olen liikkeellä ajatuksellä että työ se työn opettaa...

Sama juttu oli autokoulun kans, inssissä tuntu et hyvä jos pääsen läpi ku tuntu ettei mitään osannut... Mut siitäkin se oikea ajon oppiminen tuli kokemuksen myötä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2260
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      70
      882
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      862
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      548
      781
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      697
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe