Ei tämä kovin järkevä paikka ole kysyä, mutta jos joku autokorjaamon omistaja Vihti/nummela alueella sattuis lukemaan.
Mutta mietin josko löytyis harjoittelupaikkaa. Olen täysin kokematon autoasioissa ;) taustana rakennusalan koulutus, mutta alanvaihto mielessä.
Palkkaa ei tartte maksaa, työkkärin kautta harjoitteluna.
Kovasti kiinnostais oppia autoja korjaamaan.
Autokorjaamolle harjoittelijaksi
2
500
Vastaukset 2
- 23mii89pls
Kannattaisi varmaankin mennä ammattikouluun Nummelassa, eikös siellä ole autonasentaja linja, ainakin aiemmin oli tai sitten Lohjalla, sama ammattikoulu kuitenkin.
Ne on pieniä pajoja Vihdissä, harvalla siellä on aikaa alkaa aasta ööhön opettamaan kaikkea, loppuu leipä siltä korjaamon pitäjältäkin.
Tiedän ainakin, että yksi pikku paja oman poikansa ensin koulutti ammattikoulussa ja sitten pääsi työharjoittelijaksi faijalleen ja lopulta ihan palkkatyöhönkin ja mitä ilmeisemmin jatkajaksi.
Mikäli työkkiksen jengi on sinua infonnut, niin se porukka nyt on ihan idiootteja Vihdissä, kaikki pönttöämmät levittää persettään hyvällä liksalla ja keksivät älyttömyyksiä toisille.- alkuperäinen...
No ideana tässä on se ettei enää "huvita" kolmeksi vuodeksi mennä uutta alaa oppimaan kouluun.... Ite kävin ton raksan ja olin duunissakin, pätkätöitä, mut huomasin että töissä sen oikean työn oppii paremmin kuin koulussa.
Eli olen liikkeellä ajatuksellä että työ se työn opettaa...
Sama juttu oli autokoulun kans, inssissä tuntu et hyvä jos pääsen läpi ku tuntu ettei mitään osannut... Mut siitäkin se oikea ajon oppiminen tuli kokemuksen myötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561