Aivan käsittämättömän typeriä juttuja kaikki palstat aina täynnä. Ja säälittävää on myös toi ihmisten ainainen oikeassa olemisen tarve..kuvastaa hirmuista epävarmuutta
Vituttaa tähän mennessä monikin asia;)
15
757
Vastaukset
Nettihän on vielä nuori väline. Puuttuu vielä liian monesta suomalaisesta kodista. 20v kuluttua taso on jo parempi.
- Bluemari2
Toivottavasti.
T.bluemari
- uteliasvaan
Pakottaako sitä pimppiä ihan oikeasti?
- toinenutelias
missä pimppi?
- eerooikarinen
www.sitetalk.com/ekipoika
sinne kirjottelemaa kaikille =) hyvä mesta, vetää vertoja facebookille - jk
olen samaa mieltä asiasta
- jk
ole samma mieltä asiasra
- säälit ja pätemiset
sana "säälittävä" on typerä. Mitä sillä haetaan ja mitä se oikeastaan edes tarkoittaa? Onko sillä tarkoitus alentaa se "säälittävä" jollekkin alemmalle tasolle? vai nostaa itsensä virtuaalisesti ylemmäksi... ehkä joksikin kuka voi "sääliä" muita tai jotain muiden tekemisiä tai täällä sanomisia? sehän ei ole mitään oikeaa tekemistä vai onko? jos säälii joitain niin mitä silloin tekee?
Täällä tuntuu muiden sanomiset je tekemiset olevan usein säälittäviä. Mitä tekee säälittävän sanoja? Ajatteleeko sanojaa öisin ja on pahoillaan miten säälittävä tuo olikaan? Vai haluaisiko tilinumeron ja antaa almuja säälistä? Miksi ei ole varastossa parempaa sanaa kuin "säälittävä" ? On yhtä huono kuin se vielä rupusempi "hohhoijjaa".
Kysyn vaan! (purkautui nyt tähän koko s24 "säälit"... Ei tarkoitettu tälle yhdelle sen sanan käyttäjälle. vähän kuitenkin koska sitä käytti)- innostuin=)
=) tää oli hyvä kirjoitus!!! Kiva lukea ihan oikeita ajatuksia!! Iloista kevättä sulle!
- .
...kyllä säälittäviäkin tapauksia on, joille ei ole edes oikein mitään tehtävissä enää, valitettavasti...
- Voe
sääli tai säälittävä tai sääliä ovat suomen kielen sanoja, joilla on kymmeniä tuhansia ja taas kymmeniä tuhansia eri käyttöjä...käyttäjästä ja tilanteesta riippuen.
- marjaterttu-a-123
Huomioithan sen, että meitä on paljon vanhempia ihmisiä, jotka eivät ole tutustuneet tietsikan käyttöön, ja me taidetaan olla niitä tyhmiä. Kun ei jaksa tekstata kovin pitkään ja keskusteluihin on vaikea edes päästä sisään. Minua vituttaa joskus koko tietokone, mutta en anna periksi vielä - kun on koko suku ystävällisesti mulle koneen ostanut 50-päivä lahjaksi. Älä anna toisten tyhnyyden vituttaa, ole iloinen, että olet fiksumpi.
- näin sen näin
tää on rupinen ketju, ei mitää järkeä
- jk
nin on
- kana-kanasta.kanaan
aloittaja voisi poistaa tämänkin tilaa vimästä niinkuin muitakin on poistanut. JOKU PISSIS VISSIIN....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107171Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009