Mäkiketelä ja "Turkulainen friikki"?

Utelias Unski

Muutoksen perustaja ja tiukka kansanmies Juha Mäkiketelä kirjoittaa todellisuus.orgiassa nimimerkki Hagbardille näin:

Nimimerkki Hagbard: "Kukaan ei kai oikeasti ole huolissaan kansojen geneettisestä sekoittumisesta. Ongelmanahan tässä on kansakuntien maantieteellinen sekoittaminen".

Mäki-Ketelä: "Vaikka tämä aihe kiinnostaa minua täsmälleen yhtä paljon kuin se kuuluisa sattumanvaraisesti valittu sähkötolppa välillä Tampere-Turku, niin nyt on ihan pakko kommentoida: kyllä muuten on huolissaan. Ainakin eräs turkulainen ihokarvojensa väriä mainostava friikki".

Kuka kumma on tuo "Turkulainen ihokarvojensa väriä mainostava friikki"?

Keronenko?

6

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veikko Pilvi

      sen harmaan partansa, niin olis vähän nuorekkaampi.

      • JM-K

        Ja sitä paitsi parranvärjääminen on sen toisen turkulaisen heiniä. Sen rotan naamaisen.


      • Race Liberal
        JM-K kirjoitti:

        Ja sitä paitsi parranvärjääminen on sen toisen turkulaisen heiniä. Sen rotan naamaisen.

        Samasta Todellisuus.orgista poimittua:

        "Mitä tulee Ellilään, niin hänellä on hauska tapa käydä linkkailemassa Facebook-profiiliini jotain Hommafoorumille kirjoitettuja itkuviestejä.

        Sen vielä jotenkin ymmärtää, että joku tasapainoton hörhö itkee jossain netissä nimimerkin takaa minun oletettua takinkääntöäni.

        Sen sijaan sen ymmärtäminen, että joku toinen tasapainoton hörhö linkkailee sen ensimmäisen tasapainottoman hörhön kirjoituksia jonkun nobodyn FB-profiiliin onkin jo psykologisestikin mielenkiintoinen haaste. Olen tähän asti olettanut, että Ellilä yrittää vain aukoa minulle päätään. En oikein keksi muuta selitystä. Voihan se toisaalta olla niinkin, että Mikko elää ihan eri todellisuudessa (p.n.i.) kuin me normaalit ihmiset."


    • Ekko Millilä

      Mikko Ellilä on mainostanut ihokarvojensa väriä. Mikko Ellilä on siis eräs Homman ideologisista johtajista.

      • Rotuylioppilas

        Omien sanojensa mukaan Ellilä on täysverinen Hallstatt Nordic -rodun valioyksilö. Kyseinen alarotu muodostaa pohjoisen eli valkoisen rodun puhtaimman ja vähiten afrikkalaisiin, seemiläisiin ja itäaasialaisiin sekoittuneen osan. Erityisenä Hallstatt Nordic -tunnuspiirteenä Ellilä mainitsee hopenhohtoisen ihokarvoituksen, joka on valkoista ihonväriäkin vaaleampi. Hallstatt Nordic -rotua tavataan lähinnä Länsi-Suomen rannikkoseuduilla. Ellilän mukaan itäsuomalaiset kuuluvat muutenkin eri rotuun kuin länsisuomalaiset. Eli puhe homogeenisestä Suomen kansasta on vailla rodullisia perusteita.


      • Yleensä........... .
        Rotuylioppilas kirjoitti:

        Omien sanojensa mukaan Ellilä on täysverinen Hallstatt Nordic -rodun valioyksilö. Kyseinen alarotu muodostaa pohjoisen eli valkoisen rodun puhtaimman ja vähiten afrikkalaisiin, seemiläisiin ja itäaasialaisiin sekoittuneen osan. Erityisenä Hallstatt Nordic -tunnuspiirteenä Ellilä mainitsee hopenhohtoisen ihokarvoituksen, joka on valkoista ihonväriäkin vaaleampi. Hallstatt Nordic -rotua tavataan lähinnä Länsi-Suomen rannikkoseuduilla. Ellilän mukaan itäsuomalaiset kuuluvat muutenkin eri rotuun kuin länsisuomalaiset. Eli puhe homogeenisestä Suomen kansasta on vailla rodullisia perusteita.

        Kannattaa lukea näitä ellilän tekstejä enemmänkin jos ja kun joku häntä täällä pitää esimerkkinä asiaan jos toiseenkin. Sekaisin se on, en sano mä vaan teksteistään tulee ihan selväksi asia. Hommaan ei taida liittyä sen enempää kuin muutokseenkaan.
        Yleensä olen kohtelias mutta tällä kertaa sanoin asian suoraan koskapa täällä joku häntä mainostaa parissa triidissä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe